@stephanie, gefeliciteerd meis, helemaal leuk zeg! @dreamer, mmm niet echt een lekkere opmerking van je vader zeg! Maar ja hij kan niet weten wat jij weet, anders zou hij dat nooit gezegt hebben hoor, dikke knuf! Ik wil misschien voor de zekerheid nog wel even een testje doen, just to be sure, mijn temp was vanmorgen ook gewoon nog steeds 37,0 en het lijkt wel of mijn ongi bijna over is Dus ja ik denk niet dat ik zwanger ben, maar wil het toch wel even zeker weten eigenlijk! @kristel, goed joh dat stoppen met roken, dat is best een cadeautje waard hoor! Verder weet ik het even niet meer wat ik allemaal gelezen heb!
Dankje Sterretje... ik hoop voor je dat jij ook alsnog positief test meid... ik ga nog even een foto uploaden van de ETOS test net...
http://pic80.picturetrail.com/VOL2110/1 ... 920377.jpg Hier issie dan.... de foto van de 2e test vandaag... en ter vergelijking hier die van vanmorgen: http://pic80.picturetrail.com/VOL2110/1 ... 903305.jpg
@stephanie: mooie testen hoor...ga het maar geloven nu. willen jullie nog trouwen voor de kleine komt of daarna een keer? @sterretje: ik duim voor je dat de test toch nog positief is en dreamers droom uitkomt...maar reken er niet te hard op... zo hier wel zo'n beetje klaar met de klusjes voor vandaag...nu ff uitrusten voor vanavond want moet de hele avond nog dansen...
@ Bos: daar moeten we het nog even over hebben hier, we waren er niet van uit gegaan dat het zo snel zou gaan... aangezien het allemaal zo moeilijk is voor de vader om het kind te erkennen enzo zit ik er wel over te denken om misschien eerst te trouwen... het zal dan wel klein en niet zo uitbundig zijn maar dat maakt mij niet zoveel uit, we hebben beiden niet zo'n grote familie dus dat scheelt maar daar hebben we het nog wel over...
ik snap iets niet.. of ik heb iets niet meegekregen.. maar waarom zou t moeilijk zijn voor de vader om t kind te erkennen?
@ Gaby: het is niet moeilijk maar er wordt zo moeilijk over gedaan, als je getrouwd bent wordt je man automatisch gezien als de vader van het kind, als je niet getrouwd bent moet de vader van het kind het kindje gaan erkennen bij de gemeente en bij de notaris... (hij moet dus allerlei moeite doen om zich vader van zijn eigen kind te mogen laten noemen) en aangezien de kosten van een notaris bijna gelijk liggen aan de kosten van trouwen hier in de gemeente weet ik nog niet wat we doen...
maakt niet uit... ik heb daar al het een en ander over gelezen dus vandaar dat ik het weet, heb me er ook in moeten verdiepen... het is zo onwerkelijk... kan er maar niet over uit... ik ben zwanger....
het is hier rustig hé vandaag? wij moeten straks naar een verjaardag van een vriend van ons (ex van mij) en daar is ook mijn beste vriend die elke keer vraagt wanneer wij nou een kindje krijgen.... hoop dak mijn mond kan houden...
Echt geweldig joh! Wie weet is 't hier ook wel de 3e ronde raak Zat even in twijfel omdat m'n man zonder werk is maar 'k denk dat we gewoon 'doorgaan'. Behang is er boven af. Hij gaat nu met de trap bezig. Zo langzamerhand komt er toch nog een beetje schot in hier. 't Is echt een bende overal en was 't zo zat en hij ook maar te weinig tijd, geld en puf om er mee bezig te gaan. Nu stukje bij beetje hopen we dat 't toch keertje klaar komt. Ga er weer vandoor. Buren vroegen of we daar patat kwamen eten. Lekker makkelijk!
ja het is erg rustig.. ik ga ook naar een verjaardag vanavond.. gewoon niks zeggen haha tegen je beste vriend.. ik zou t van de daken schreeuwen haha maar ja.. voor mij is t een ander verhaal..