ik zou t niet zo erg vinden als iedereen het zou weten.. op mijn werke enzo en mijn ouders zullen t ook meteen weten... ik meot toch vrij krijgen voor die behandelingen enzo.. en ik vertel mijn moeder altijd alles... (echt alles) dus als jij t zelf neit zo erg vind dat je beste vriend het weet.. is dat toch niet zo erg..
Mijn moeder is inmiddels ook op de hoogte... en k vind het niet zo erg dat hij het zou weten, maar dat roept ie dan in zijn enthousiasme daar door die kamer heen, dat weet ik zeker... we zien wel hoe het gaat...
ben ff een eitje bakken voor op brood.. mijn vriend en ik hebben niet zo'n honger.. dus geen zin om uitgebreid te gaan koken..
vriendlief hier licht te pitten op de bank, krijg m niet wakker, ik krijg nu ook wel honger en hij kookt altijd...
vriendlief is imiddels wakker, ik had al 20 keer geroepen, heb ik m eindelijk wakker doordat ik zei dat het al kwart voor 6 was, zegt ie tegen mij: zo laat al? waarom roep je me niet even dan.... hihi mannen...
He Steph! Gefeliciteerd! Zwanger! Leuk.. na de 3e ronde! Leuk kerstcadeautje! Geniet ervan! Hoop dat het hier de derde ronde ook raak is!
hallo all, wij zijn naar de prenatal en babyplanet geweest wat was er weer veel te zien zeg, maar vond eht wel irri dat die mensne me zo raar aankeken waarschijnlijk omdak zo jong ben vind dat zo kut he, maar ja wat doe je eraan blijf altijd wel klein dus daar kan ik niks aan veranderen. in maasticht was het dus weer super druk en hebben er meer dan een ahlf uur over gedaan voordat we aan de nadere kant waren. we gaan zo weer de stad in om nog iets te halen voor in de 'verassingsdoos'en naar eht vuurwerk kijken we hebben nu 2 rompers gekocht eentje met ik love opa en ik love oma en dan een leuk mutjse en slofjes en dan voor beide opa's en oma's zo'n doos met snippers en blauw en roze snoephartjes erin. en dan heb ik op de doos E H B O gezet in rode letters en dan nog eens een leuk gedichtje voor erop die een van de twee eerst gaan voorlezen. oh ja voor mijn broer en schoonzus hebben we mijn tatne/ oom is de allerliefste en voor de overgrootopa en oma hebben we 2 spenen met i love opa en i love oma dat meot toch wel gneog zijn he ik ben er weer vandoor ga nog ff bijlezen en dan lekker geneiten van het vuurwerk straks doei fijne avond all
@ Lovelyjolijn: dankje, ik hoop dat het voor jou ook raak is meid... @ Rose: veel plezier bij het vuurwerk... enne je hebt al lekker geshopt...
ja hihi best wel mooie testen hoor heb even je foto's bekeken en dat het nog neit helemaal door dringt is helemaal normaal ik moet er na ruim een week soms nog aan wennen en die test emt die duidelijke streep erbij halen hihi om zo maar mezelf te overtuigen of 10 keer per dag in mijn tepels knijpen en dan zeggen au hihi toch zwanger geniet ervan meid
@rose laat de mensen lekker kijken. lekker geshopt inderdaad.... ik vind het ook nog onwerkelijk hoor....soms moet ik ook tegen mezelf zeggen dat ik zwanger ben....
@ Bos, jij bent precies 2 weken verder als ik dat betekend dat toen jij positief testte ons beebje waarschijnlijk verwekt is hihi.... hoeveel dagen na de positieve test hebben jullie contact opgenomen met een VK?
haha grappig als je zo bekijkt inderdaad. ik heb afgelopen maandag pas gebeld...je krijgt toch niet meteen een echo...
nee dat is ook zo inderdaad, zal bij mij zeker nog wel even duren.... meiden, ik ben er weg van, ga ff douchen en zo naar een verjaardag... hopen dat ik mijn mond kan houden daar... Fijne avond nog girls... Doei doei
stephanie: zou leuk zijn als je het nog even geheim kan houden maar ja aan de andere kant stel dat het nog mis gaat kun je er wel over praten dus ja dat is je eigen keuze... fijne avond en nog gefeliciteerd met je (ex) vriend.. je krijgt waarschijnlijk tussen de tien en twaalf weken een echo..is beetje verschillend per verloskundige...
Leuk geshopt rose! Have fun Stephanie en succes met het stilhouden! Lijkt mij ook erg moeilijk! 'k Denk dat wij lekker op de bank gaan hangen en op tijd op bed. Ben erg moe de laatste tijd... beetje te druk gehad denk ik.
GEFELICITEERD stephanie.. je bent dus echt wel zwanger.. jou streepje is donkerder dan mijn eerste streepje.. ik heb het ook niet voor me gehouden hoor.. iedereen weet het hier al @de rest: weet het even niet meer.. Hier even foto van de soort wandelwagen die wij hebben.. wij hebben alleen andere kleur.. rood.. niet fel rood maar beetje donkerder rood.. hebben em van rachel overgekocht! Zal even foto maken als ik een keer meer tijd heb
Nou je hebt niet alleen een wagen he Suus...wat een opruiming hier qua spullen! (Help Jayden word echt groot! ) Nou is de volgende Gaby hoop ik, gaat me ook weer veeeel geld kosten