net lekker ff geslepn was zo moe, heb vandaag op de kinderboerderij van 12 tot 5 lekker geknutseld met de kinderen hebben er zeker 80 a 100 gehad dus was heel gezellig ga nu lekker ff tv kijken. ik heb trouwens die dozen nog niet besteld wacht daar nog wel ff mee. doe ik over een paar weken. @stephanie ga je mee doen aan mvm? hoe zie je dat dan of die mzoci cosi nog goed is? en geen ongeluk heeft gehad? zie er namelijk niks aan
@ Rose: ja wil wel mee gaan doen idd... ik ga morgen nog een test doen en als die positief is ga ik de huisarts bellen, vragen of hij zelf ook nog een bloedtest aanraad en dan ga ik alles in gang zetten: zoals Mvm bellen, VK zoeken en evt afspraak maken, zorgverzekering aanpassen (moet toch voor 1 januari) wat moet ik nog meer doen?
ow oke, ik weet het nog niet, eerst dacht i kdat ik niet mee kon doen vanwege mijn medicatie maar nu hoef ik die neit meer te slikken dus kan ik opzich ook wel mee doen maar wil dan pas in januari gaan beginnen. ik zou niet weten wat je nog meer nu al zou moeten regelen, ik moet ook voor maart mijn zorgverzekering aanpassen dan loopt de mijne af als ik 21 ben zorgzaam geld alleen voor defenzsie en gezin (onder de 21 dus nu moet ik mijn eigen verzekering gaan zoeken en kan ik niet meer goedkoop verzekerd zijn jammer maar waar
Nou rose: ik dacht dat ik ergens gelezen had dat jij op dit moment meer betaald aan jou zorgverzekering als ik aan de mijne... ik betaal nu nog 97 euro en mijn vriend 103 euro en krijgen we allebei 47 euro zorgtoeslag (hebben nu beide een aanvullende jongeren verzekering bij CZ) en nu willen we overstappen op de aanvullende verzekering "gezinnen" van CZ dat zou betekenen dat we met z'n 2en 36 euro in de maand meer gaan betalen (dus voor mijn vriend en mijzelf samen gaan we dan 236 euro betalen) en krijgen we allebei 58 euro zorgtoeslag en we krijgen beide veel meer vergoed als bij de jongerenverzekering, bij de jongerenverzekering wordt niets van een zwangerschap of bevalling vergoed hoezo vooroordelen
wat vinden jullie hiervan?: http://www.rainbowcreation.nl/Bellypain ... ypaint.htm ik vind dat echt zo ontzettend gaaf he, wil dit ook zeker laten doen als ik zo'n mooie buik heb...
Prachtig! Heel erg mooi. Zou ik ook wel willen.. Kheb nog een leuk verhaaltje wat ik vandaag mee gemaakt heb. Mijn ouders hebben kennissen en de vrouw daarvan is spiritueel begaafd. Ik hoorde van een vriendin dat zij ooit naar zo'n beurs was geweest en had gevraagd wanneer ze een beebje zou krijgen. Zij kon haar toen (3 jaar geleden) vertellen dat ze op haar 31e moeder zou worden van haar eerste kindje. Het is inderdaad waar want ze is nu 9 weken zwanger bij de eerste IVF poging. Vandaag zag ik die vrouw en Raimon (man) en ik zijn er erop gestapt om te vragen wanneer wij ons beebje konden verwachten. Het antwoord wat ze gaf was dat ze het niet mocht vertellen want als ze het zou vertellen zou ik mezelf daar teveel op vast pinnen en het juist tegenhouden, wel vertelde ze me dat het een goed teken was dat ze het niet mocht vertellen aangezien we dus in ieder geval wel een kindje zouden krijgen. Ook heb ik gevraagd of we beide vruchtbaar waren en daar kon ze wel ja op zeggen. We hoefde nergens bang voor te zijn. Dit heeft mij heel veel goeds gedaan. Ik ben eindelijk niet meer onzeker.... Dit wilde ik even kwijt.
Dat doet je goed he Lovelyjolijn, (even) van die onzekerheid af zijn... ik zei vanmorgen nog tegen mijn ventje... bij de vorige ronde waar het dus niet raak was baalde ik dat het nog (steeds) niet was gelukt en nu heb ik zoiets van: het is toch wel heel snel gegaan... ik weet dat ik helemaal niet mag klagen omdat er meiden zijn die er veeeeel langer mee bezig zijn, maar als je eenmaal gestopt bent met de pil hoop je elke maand dat het raak is... ik ben nu ook onzeker hoor, elke keer als ik naar het toilet ga dan ben ik bang dat ik bloed zal zien, ik ben bang dat het fout gaat ofzo... het is ook nog zo onwerkelijk...
inderdaad... ik ga morgen nog een laatste test doen (predictor) en als die positief is, maak ik meteen een afspraak bij de huisarts... als die het bevestigd heb ik wat meer rust denk ik...
mooi verhal jolyn fijn dat je wat zekerder bent nu en klonk dus heel positief. @stephanie ik heb een hele hoge verzekering ster 4 ofzow dus ben alsnog veel kwijt ja maar dit is vanwege hartpatient veel fysio etc ik ga nu lekker slapen tot morgen lekker uitslapen met mijn moppie
Ja dat kan ik begrijpen. Heb hier ook nog twee predictor testen liggen. Hoop dat die mij over 2 weken positief nieuws kunnen brengen. Heel veel succes dan morgen en dan hoor ik het hier wel hoe het is gegaan. Ik ga. Mannetje schenkt net een rood wijntje in. Romatische avond. Vandaag is mij meest vruchtbare dag Dus dat wordt klussen.. Fijne avond.
@ Rose: Slaap lekker, ik hoop dat ik morgen ook een beetje uit kan slapen, gister was het half 8 dat ik boven de pot hing en vanmorgen was ik ook om 8 uur wakker (gelukkig niet misselijk) maar wel vroeg in je vakantie :S @ Lovelyjolyn: Klus ze meid... ik hoop dat jou predictor testen ook positief zullen zijn
Hallo allemaal, Ik ben hier redelijk nieuw op dit forum. Al een week lang inmiddels merk ik dat ik toch de behoefte heb om dagelijk even hier rond te neuzen. En gezien mijn leeftijd pas ik wel hierbij. Hoe wordt je precies lid van zo'n club? Groetsels!
goedemorgen allemaal, tirz: stel je even voor! we willen alles weten.. ben je getrouwd, hoe lang heb je iets met je vriend/man, hoe lang wonen jullie al samen. wat voor een huis heb je.. en blablabla all: vandaag weer een lang dagje van 8.15 tot 18.00... en vandaag zijn mijn vriend en ik precies 1 jaar samen kei leuk.... we wonen ook nu ongeveer 10 maanden samen.. wat gaat t allemaal toch snel... fijne dag allemaal..tot vanavond..
Volgens mij ben ik de eerste vanmorgen! Goedemorgen! @Tirz, welkom! Over zorgverzekeringen, wij betalen nu 193 euro met z'n 2en (wel 2 verschillende) en krijgen elk 46 euro zorgtoeslag terug. Mijn man blijft gewoon nog zijn verzekering houden, 'k geloof dat de kosten wel wat omhoog gaan. Zij doen nl. niet moeilijk als je 's ff wat later betaald en dat kunnen we wel even gebruken zolang de uitkering/nieuw werk niet rond is. Ik ga naar OHRA, goed verzekerd rondom zwangerschap/bevalling en samen komen we dan op 223 euro en krijgen elk 58 euro terug. Dan betalen we komend jaar 7 euro meer dan afgelopen jaar en ben ik wel uitgebreider verzekerd. In het begin rondom 't zwanger worden, had ik zoiets van als 't wat langer duurt is 't ook niet erg. Maar merk nu ook wel dat ik steeds meer begin te hopen dat het nu ook raak is terwijl we nog maar in ronde 3 zitten. Nou fijne dag allemaal!
@jolijn: wel fijn als je dat hoort zeggen.. en zeker omdat ze het bij die ander het ook goed heeft gehad.. @rose: lekker uitslapen jij dan.. ik moet alweer zo naar mijn werk.. @gaby: GEFELICITEERD! @red88: ja gaby is meestal de eerste.. die is echt gek staat zelf vroeg op in het weekend.. @Tirz: welkom.. stel jezelf maar gewoon voor.. en dan kan je gewoon meekletsen..! Hier komt de officieele waarschuwing: PAS OP!. het forum is zeer verslavend! @all: ik moet vandaag werken van 8.30 tot 17.00.. En vanavond ga ik ff naar rachel toe..! tot vanavond of morgen anders allemaal! Fijne dag!