het kamertje willen wij toch neutraal houden (bruin met gebroken wit, lekker rustig) en de kleertjes neutraal dat zijn alleen de eerste kleertjes, zodra ik in staat ben om de stad in te gaan dan koop ik wel iets geslachtsgebonden ik krijg trouwens een hoop neutrale kleertjes van een vriendin die net is bevallen de kleine (naja kleine) is nu al uit de kleertjes gegroeid, ze had al maatje 62 bij de geboorte was bijna een 10 ponder hihi...
mag hopen dat ik daar nie van hoef te bevallen. weet niet hoe ik dat eruit moet krijgen hoor (ik was zelf ook ruim negen pond toen ik werd geboren...help)
Oh ideaal. Mijn vriendin heeft ook van alles.. zoals een box en een wipstoel. Mag ik allemaal lenen... Dat zijn toch dingen die je maar even gebruikt
jee wat lenen jullie veel....handig maar wij gaan alles gewoon nieuw kopen...wil graag 3 kids dus dan haal je je geld er wel uit....
de eerste was ook al ruim 9 pond en mijn vriendin is helemaal niet groot of breed of dik of stevig gebouwd ofzo en haar man ook niet, dus de kids zijn gewoon gezond groot... de kleinste is begin november geboren en was 57 cm lang...
Kleren wil ik ook niet hebben en kamertjes ook niet. dat koop ik lekker nieuw. Misschien de box ook wel maar de wipstoel sowieso niet, uit ervaring weet ik dat de baby er bijna nooit in zit
de kleertjes die ik krijg die zijn ook nieuw, omdat allebei haar kindjes zo groot waren hebben die de kleertjes in maatje 50 en 56 nooit aangehad, een eventueel volgend kindje zal dat ook niet gaan passen dus kan ze mij er blij mee maken ik wil ook geen tweedehands kleertjes... kindje was ongeveer 57 cm, maar tegenwoordig mag er niet meer precies gemeten worden omdat de beentjes niet meer gestrekt mogen worden... Meiden ik ben er weg van... misschien tot morgen, maar dan heb ik het druk met de kerstinkopen Doei doei
Jeetje, mn nichtje is bijna 2 en die loopt nog in maatje 62 Maar goed, die was ook wel erg klein toen ze geboren werd Ik ben gek op 2e hands meubels kopen, maar ook op nieuwe meubels, dus wat wij zouden doen weet ik nog niet. De namen weten we hier al wel en kan niet wachten om ze te mogen gebruiken! Weet ze al jaaaaaaaren (en dat terwijl ik geen kinderwens had .. kan je nagaan ) Oeh, volgens mij heb ik ongi kramp! Of heb ik teveel gesnoept, dat kan ook Ik hoop dat alle zwangere dames hier aan MvM mee gaan doen. Met zn alle oma helpen
ik ga mijn oude meubels mooi schilderen en dan heb ik al een kledingskast en commode en ze zijn nog heel mooi en helemaal in terwijl ik ze had op mijn 4de maar weet zeker dat i kze super mooi kan oppimpen hou wel van een beetje crea, over een paar maandjes zien jullie het resultaat, want gaan pas over een paar maandjes eraan beginnen. moet dan wel kijken voor verf die je kan gebruiken als je zwanger bent want gewone verf schijnt neit goed te zijn. moet zowieso altijd al kotsen van verf lucht. @dreamer het is indedaad belangrijk dat mensen zoals jij (lees vruchtbaarheidsproblemen) hulp kunnen krijgen door andere zwangere vrouwen door alleen maar je plas op te sparen. ik ben nu lekker bones aan het kijken met mijn moppie we liggen lekker in bed
wij hebben trouwens ook al hele mooie namen. ik wil wel de 3de naam kwitj als het een meisje word en dat is rose (mijn echte naam is niet rose) mijn overgrootoma heette zo en die is afgelopen zomer overleden, zij was al meer met haar toekomstige achter achterkleinkind bezig dan wij. dus vandaar rose als 3de naam bij een meisje. we moeten wel nog kiezen, voor jongens hebben we minder namen vind ik wat lastiger.
Ja tis een rare gedachte dat jullie mij en vele andere dames kunnen helpen met veel te plassen Maar met zo een klein gebaar kan er zoiets groots gedaan worden. Eigenlijk 3 wonders in 1 dus! Het wonder dat je zelf bij je draagt. Het wonder dat je een ander kan helpen met zoiets wat je normaal door de wc spoelt. En het wonder wat je de ander ermee kan geven! Ik ga zelf ook het bedje en de kast beschilderen Ben gek op crea bea spelen Weet ook al wat ik zou willen schilderen en wat voor soort bedje/kast ik daarvoor nodig heb. Leuk dat ik niet de enige ben zeg
haha jah leuk is dat ook omdat het dan leker uniek is en ik altijd een hele apparte smaak heb moet precies perfect zijn en om nu een kast van een paar honded euro onder handen te nemen dnek neit dat vriendlief daar zo blij mee is haha.. en is zonde geld. ik zat te dneken om in een mooie kleur (zilver ofzow een kroontje op de duer te schilderen niet al te groot maar wil dat als thema pakken dan, word wel even afwachten wat voor kroontje ant neit alles kan voor een jongen he
Ik kan idd ook nooit precies vinden wat ik zoek! Dus dan maar zelf daarvoor zorgen he Het liefst zou ik de meubeltjes nog zelf maken ook Maar daar ga ik maar niet aan beginnen
nee ken het ik heb dus maar 1 keer een bedje gezien emt dezelfde vormen en poten als de rest van mijn meubels maar weet neit meer war. zijn ronde balletjes zeg maar onder een bedje. dus moet nog druk op zoek voordat ik het juiste bedje heb bij de meubels hihi maar ga ook neit alles zelf in elkaar zetten dat is me teveel werk. zit wel nog te dneken om een mooie kroonluchter in een 2dehands shop te kopen en die overspuiten en opknappen want die kroonluchters van nu zijn of heel goedkoop en prut spul of super duur.
Ik kom even neuzen en ben ook weer weg. Kruip m'n bed in, erg moe. Moet in elk geval nog t/m 2e kerstdag werken :S Zijn naar de kerstparade in Groningen geweest. Dus 'k heb Brandi, Steffie en Deon van popstars nog gezien. Was erg koud daar! Eerst nog even winkel in geweest en spijkerbroek gekocht. Wij hebben hier ook al een paar namen voor jongen en meisje. Mocht ik zwanger zijn nemen we ze nog wel even goed door Spulletjes kopen we denk ik allemaal nieuw maar 'k hoef niet 't duurste van 't duurste. 'k Weet niet wie 't hier had over wipstoeltje maar dat is juist 1 van de dingen die ik niet wil missen omdat mijn kids er vaak in te komen zitten denk ik. Doe ik nu al bij baby'tjes als die veel wakker zijn in de kraamweek en ze kunnen er vrij lang in. Onze babykamer wordt creme/wit met rood en oranje accenten. Er hangt al een oranje lamp Maarre ik ga er vandoor volgens mij is m'n man onder de douche weg. Tot morgen!