ik ben ook weg ga zo lekker slapen maar eerst nog ff ... ja hoe noem je dat nu he nu we neit meer klussen haha
goedemorgen.. ik heb super slecht geslapen.. moet zoveel hoesten.. en daarbij houd ik joey dan ook wakker.. dus met andere woorden.. wij zijn nog kei moe.. en wil nog terug naar m'n bedje! maar helaas.. moet gewoon werken de hele dag vandaag.. hopelijk is mijn hoestje snel over..! fijne dag allemaal.. en tot vanavond..
Hey Gaby, Balen van je hoest...! Een lekker hoestsiroopje of pastilles helpen die? Bij mij was het na 2 dagen hoestsiroop tusasistin ofzoiets over... Best snel. Ik heb ook vreselijk geslapen... Ik ben zo onzeker de laatste dagen, heel erg emotioneel en krijg snel paniekaanvallen. Pfff.... Er belde steeds een vriendin van m'n vriend gisteravond en nacht, omdat ze net waarschijnlijk haar relatie had verbroken, de weg kwijt was etc etc... Ze heeft wel 8x gebeld ofzo. Op een gegeven moment was ik het zo zat. Ik had vlak daarvoor al gehuild omdat ik mijn mannetje alles wil geven, maar op seksueel gebied kan ik hem op dit moment erg weinig geven of ik moet het tegen m'n zin in doen. en nu belde zij zo vaak! IK heb m'n mannetje nu nodig! En daarbij was ik kapot en wilde gewoon slapen. Dat is natuurlijk weer uitgelopen in een histerische huilbui, van paniek, onzekerheid, angst en van alles en nog wat. Per slot van rekening zou ze ook nog even langskomen om 01.00uur 's nachts. Gelukkig belde ze later weer dat ze naar huis ging. Ik heb echt niets tegen dat meisje (nog nooit gezien trouwens) en vertrouw Daan ook voor 100%... dus weet niet goed waarom ik nou zo in paniek raakte. Ik vind mezelf echt niet leuk de laatste dagen! Vandaag laatste dagje werken gelukkig. Morgen eerst maar eens lekker uitslapen! Dan nog 2 cadeautjes halen in de stad... beetje schoonmaken en misschien alvast wat hapjes voorbereiden. Hoe gaat t met jullie?
Vervelend Debby! Vooral als je je mannetje zelf zo nodig hebt! Wat betreft seks, ik denk dat je dat zeker niet tegen je zin in moet doen maar kan me voorstellen dat 't frustrerend is! @Gaby, beterschap met je hoest! Ik zit hier met kleine oogjes naar m'n pc te staren... m'n lijf en ikzelf zijn zo moe! Gelukkig hoef ik maar 3 uurtjes te werken. Vanmiddag boodschappen voor kerst inslaan. Fijne dag allemaal!
Lekker zo'n kort dagje... die heb ik mezelf gister al cadeau gedaan. Dus vandaag moet ik wel 8 uurtjes werken of iedergeval aanwezig zijn
Ik mag van m'n werk niet langer dan 3 uurtjes werken vandaag en morgen omdat het 2 extra zorgdagen zijn en die zijn officieel 3 uur. En dit is m'n 9e dag dat ik achter elkaar werk en moet nog t/m vrijdag. Dus dan kom ik op 12 dagen werken en das wel een beetje veel. Maarre ik zal er vandoor! Werkse!
goeiemorgen, @gaby he wat vervelend, neem idd wat goede hoestsiroop wil echt nog wel eens helpen. @debby ik ken het meid hier ook wat emotioneler dan normaal. gaat vast wer voorbij ik heb mijn ventje al gezegd dat tie maar een langer lontje moet kopen hihi @red werkse meid en nog ff en ook jij hebt vakantie ik heb een vraagje trouwens heb gister sex gehad en toen die er diep in ging kreeg ik opeens een hele pijnscheut aan de rechterkant van mijn lies/buik ded echt flinke pijn ben meten gestopt en toen trok het weg wet iemand wat dit kan zijn. maak me echt ongerust, verder geen bloed of iets verloren en nu oo niks meer gevoeld. vamdaag gaan we naar de stad nog wat laatste dingen halen.
Bij mij is mijn bm gevoeliger, dus als hij tegen mijn bm aan stoot trekt de pijn soms door heel mijn lichaam... Misschien is dat wel een grappige indd, om aan hem te vragen een langer lontje te kopen. Of ik koop het zelf en leg hem onder de kerstboom.
haha ja, dus ik ben gelukkig neit de enige die dat heeft maak me er echt zorgen om. zit misschien te denken om de gyn zelfs te beeln om eerder langs te komen of om te vragen of dit normaal is. pff word zo moe van die onzekerheid. heb je trowuens nog je banner op je site kunnen aanpassen? zoja hoe werkt dat?
Bij gegevens baby... de geboortedatum aanpassen. Maar het duurde bij mij gewoon heel lang voor het gepakt werd. Pas nadat ik meerdere keren had geprobeerd en ververst. Maar het is gelukt! hihi Ik denk wel dat het normaal is, je bm is beter doorbloed en gevoeliger. Er zit (Bij mij iedergeval) ook een beetje angst. Dat geeft dan weer spanningen... enz enz Gezellig trouwens dat jullie nog gaan shoppen vandaag! Ik probeer morgen nog het een en ander te halen. Maar eerst slapen!
Goedemorgen, Hoe gaat het hier? Hier vanochtend slecht wakker geworden, ik wou me omdraaien maar me arm lag verkeerd... arm uit de kom! Edwin in paniek, maar heb hem zelf terug erin gezet.. Heb nu wel behoorlijke krachtverlies... dus rustig aan doen.. Ik had vanaf 2 jaar geleden na mijn operatie,geen klachten meer gehad aan rechts.. tot net... Na nieuwjaar weer terug naar Orthopeed om na te laten kijken... pfff...
@sammie he bah lijkt me akelig als je zo wakker word. @debby oh dan weet ik dat ook voor als ik hem moet veranderen. want zal toch niet precies goed zitten he. ben er nu vandoor fijne dag allemaal
Goedemorgen.. mijn vader is al langs geweest om hier een kledingkast in elkaar te zetten En ik heb de honden al uitgelaten.. de afwas gedaan en een wasje gedraaid druk bezig geweest.. ik moet zo me nog even verder optutten en dan kan ik gaan werken Heb er best wel zin in gek he Zaterdag komt iemand kijken voor de douche.. want we willen er een douchecabine inplaatsen.. ben benieuwd wanneer die dat dan zal gaan doen.. @sammie : da lijk mij echt niet fijn.. heb nog nooit iets uit de kom gehad maar lijkt me echt rot.. @debby: vervelend die stemmingswisselingen.. ik merk zelf dat ik heel weinig kan hebben.. ga dan niet huilen maar word sneller geirriteerd ook maar een lontje kopen @rose: alles goed met jou.. Ik ga ff een lekkere tosti eten nu
Oehhhh lekker tosties! Het is inderdaad best vervelend. Normaal gesproken heb ik er ook wel een beetje last van maar kan ik het beter onder controle houden. Nu dus absoluut niet meer. Misschien dat het over een paar weken beter gaat. Liefs
Laten jullie dat plaatsen dan? Is dat niet vreselijk duur? Wij hebben hem zelf geplaatst... nou jah mijn vader en Daan. Ik vind het wel altijd een mooi gezicht. Ooit hopen we zo'n grote badkamer te krijgen dat we zo'n dubbele douche kunnen maken.
haha.. wij laten dat plaatsen door een collega van mijn schoonvader.. dus dan is het niet duur ik ben er zo vandoor mag gaan werken