Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

dan is het indd niet zow duur! :D

Wat goed zeg dat je zo'n zin hebt om te gaan werken! :)

Liefs

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    met mij gaat het wel, ben ook wat emotioneler en heb gister een hele erge steek gehad toen we sex hadden denk dat die tegen mijn bm aan kwam trok heel snel weg maar schrok me dood.

ik ga zo naar de stad moet nog ff wachten, heb me net opgemaakt. weet nog neit zeker wat ik wil halen ben aan het twijfelen of een scheermachine van braun of iets om aan te trekken haha :D moeilijk he keuzes...

wat hebben jullie voor jullie mannetjes>?

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hier gaan we hoor...

Een weekendje Antwerpen
    2 kaartjes voor het concert van Guus Meeuwis
    Dolce Gabanna (geloof ik... dat mannenlichaam)

daarnaast hebben we afgelopen weekend nog op mijn kosten geshop en hij heeft hele mooie schoenen en een nette trui en riem uitgekozen. :)

en als klap op de vuurpijl...

Een prachtige zoon of dochter! :D

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    toe maar dat is nogal wat, weet je al wat jij krijgt?
    ik zeg ook de hele tijd ik heb mijn kerstcadeau al :D zit in mijn buikje meer wil ik niet haha en dat meen i kecht geef echt helemaal nergens om (materiaal dan he ) als mijn kindje maar gezond is

ik ga nu echt doeii tot vanavond

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Tot vanavond meis!

Ik krijg een mooi lingeriesetje... ik vraag me alleen af hoelang ik er nog in ga passen. hihihi :)

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames...........

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej Lynn!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden,

Hier ff een berichtje van mij, heb geprobeerd bij te lezen, maar dat gaat heel moeilijk
    Heb sinds van het weekend een oogontsteking, en daardoor is op het computerscherm lezen erg lastig op dit moment helaas...

Wilde even hallo zeggen en laten weten dat ht hier goed gaat.

Zodra het wat beter gaat ben ik er weer, maar kan nu gewoon bijna niet kijken en typen!

Dikke knuffel voor allemaal!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh jeeej! Sterretje toch... Hoe kom je daar nou weer aan?

Heel veel beterschap meid!

Liefs Debby

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hahaha debby denkt zo ken ze t wel lezen :)

@Sterretje: beterschap meis!
    Goed je medicijnen gebruiken ervoor, dan is het hopelijk snel weer over.
    Had je nog een test gedaan?

Ik geef mn man helemaal niks met kerst dit jaar.
    En ik krijg ook niks van mn man.
    Boeit me verder helemaal niks, want ik heb toch alles al (ben absoluut niet materialistisch, dat scheelt gelukkig!)

En ben nog steeds niet ongi!
    Voel wel af en toe krampjes, maar mn temp is nog hoog (37,12)
    Snap er dus echt niks van!

En als toetje kreeg ik vandaag de gekste reactie van een verzekering tot nu toe:

Echt té erg voor woorden!
    Weet serieus niet of ik er nu om moet lachen of huilen.

Voor degene die niet weten wat mesa/pesa/tese is:
    dat is een operatie aan de ballen om te kijken of daar levend zaad aanwezig is.

Maar goed, ik heb dus nog altijd geen verzekering gekozen.
    Maar kan wél een boek volschrijven over domme opmerkingen die verzekeringen maken en alle fouten die ze maken, plus wat er nog verbeterd kan worden ;)
    Maja, daar heb ik niks aan he :)
    Ik word melig van die domme koeien :)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahaha :) Dat dacht ik inderdaad jah.

Erg leuk die verzekeringen... ik blijf maar gewoon bij mijn huidige verzekering, hoewel het hoogstwaarschijnlijk goedkoper kan... maar ik ben tot nu toe wel tevreden. :)

Pfff ik ben echt aan t aftellen vandaag. Nog 1 uur en 45 min. hahaha :) Dan heb ik vakantie!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

nog 1uurtje! Jeeejjjjj....!

Ik heb echt t concentratievermogen van een goudvis vandaag... dus er is niets uit mijn handen gekomen vandaag. Ik kan alleen maar denken aan m'n warme bedje of de zalig liggende bank. :)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi sterkte nog Debby!

Ik ging 't niet redden om 12 uur naar huis te gaan, werd 13.15 (kan moeilijk een ongedouchte kraamvrouw en huilende baby achterlaten... dus dan maar wat langer gewerkt) en net boodschappen gehaald voor kerst.
    M'n man zei dat zijn ouders 1e kerstdag niet kwamen... raar... maar goed zijn dus de kerst gewoon met z'n tweetjes. Ook prima.

Ik ga hier nog even broodje eten en dan straks maar koken. Had nog niet gegeten dus nu maar even.

@Sterretje, beterschap!

De rest ben ik alweer kwijt... dusse sorry!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohh wat vreemd... Weet hij ook niet waarom?

Nou, lekker saampjes zijn met kerst is ook niet erg. En toevallig zit je dan rond je eisprong dus moet er vol op geklust worden! :p

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi dat komt vast wel goed!

'k Weet 't niet precies. Hij had vorige week een beetje woorden met z'n pa maar hij had later ook weer gebeld om te zeggen dat hij t niet zo meende. Sindsdien niks meer van ze gehoord en vandaag heb ik m'n man ff laten bellen om te vragen of ze nog komen. Anders had ik hier met veel te veel boodschappen/eten gezeten.
    'k Vroeg 't m net en hij zei dat z'n broer ook had gevraagd of ze daar kwamen en dat ze toen besloten hebben om thuis te blijven. Beetje raar aangezien wij 't al een poos geleden hadden afgesproken.

Kans is ook groot dat ik moet werken dus vindt ook niet zo erg en moeten idd ook flink aan't klussen ;)

Om de dag is toch beter voor de kwaliteit van 't zaad?

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

jep, dat zeggen ze inderdaad.
    Ik ga nu lekker mijn biezen pakken en iedereen een fijne vakantie wensen op tw erk!

Tot vanavond en anders tot morgen!

Liefs

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Okido, mogen we vanavond weer ;)

Lekker vrij nu? Manlief belde dat ie onderweg is naar huis. Is bij z'n broer geweest.
    Moet stofzuigen maar geen zin... Hond uitlaten moet ook nog... maar ook geen zin. Erg!

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wij hadden de maand dat ik zwanger ben geworden de hele week niet geklust.. en rond mijn ei zaterdag en zondag allebei de dagen :D en toch zwanger :D .. wij hebben alleen geklust wanneer we zin hadden ;) das het allerbeste denk ik :p

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

weet niet meer wie t vroeg rose geloof ik.. maar drink al de hele week hoestdrank :( t is er niet echt beter op geworden..

sammie.. lijkt me erg pijnlijk !

joey en ik kopen ook niks voor elkaar voor kerst... leek ons makkelijker.

20. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee allemaal

Beterschap voor degene die ziek zijn!
    Wie wil er wat van verzekeringen weten? ik werk bij Achmea!

xx

Deel Deze Pagina