Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ikke wil van elke verzekering weten vanaf wanneer ze een IVF poging rekenen.
    Maar ze geven allemaal vage antwoorden, foute antwoorden of elkaar tegensprekende antwoorden!

En ikke wil weten of Mesa/Pesa/Tese vergoed wordt, maar de meeste verzekeringen weten niet eens wat het is!

En ikke wil weten of de medicijnen voor IVF na de 3e IVF poging vergoed worden (via aanvullende verzekering of basispakket)

Dus als jij die dingen nu stante pede kan beantwoorden en nog correct ook, dan ben je bijzonder :)

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik heb net even een sollicitatiebrief gemailt naar de eerste stap in ravenstein ze zijn daar op zoek naar iemand die 25 uur wilt werken op een vaste groep.. dus heb meteen een mail gestuurd..

3. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Mag ik ze morgen voor je uitzoeken als ik op het werk ben?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je dat zou willen doen: graag :D
    Je kan de antwoorden trouwens niet vinden in de voorwaarden/vergoedingenlijst.
    Dat is net het lastige eraan.

Mijn huidige verzekering is trouwens 1 van de achmea dochters (groene land)

5. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Nou dat komt goed uit dan. Ik werk voor de labels groene land en zilveren kruis dus dan krijg je daar in ieder geval een goed antwoord van.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Groene land is 1 van de verzekeringen waarvan ik de domste antwoorden heb gekregen :)
    Heb al wel antwoord gehad van ze dus, maar het klopte van geen kanten.
    Ben benieuwd of jij met andere antwoorden komt morgen :D

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hebben eigenlijk alle achmea (dochter) ondernemingen dezelfde voorwaarden/vergoedingen ?

8. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Ja in principe wel.. ZKA en GLA sowieso.. ook interpolis wel. Alleen de kleuren zijn anders. ZKA blauw en GLA groen en interpolis paars

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Meiden :D

hoe is het hier? ik ben helemaal kapot, heb vandaag heel de dag geshopt met mijn moeder....
    ben gesloopt maar heb gelukkig alles in huis voor de feestdagen...

tussendoor de VK even gebeld en de eerste controle afspraak staat op 19 Januari, alleen misschien verzet ik m nog een dagje omdat het echt superdruk is op het werk op maandag en bij mijn vriend ook! baal eigenlijk al dat het niet op mijn vrije dag kon (vrijdag) want nu moet ik het nog vóór de 1e controle aan mijn baas vertellen :(
    ik krijg dan trouwens nog geen echo, of ik krijg wel een echo maar kunnen we het hartje nog niet horen maar wel zien, dat begreep ik niet helemaal...

tussen de boodschappen door ook nog iemand van MvM gebeld en die kwam meteen langs om alles in orde te maken :D test was meteen superpositief en mijn HCG waarden zijn al heel hoog, dus werd mij gevraagd of ik vandaag al wilde beginnen met het opvangen van mijn urine, ik doe dus 12x mee ipv de gebruikelijke 10 keer... :D :D
    als cadeautje hebben wij de dvd gekozen: daarop staat een film die rechstreeks in de baarmoeder is gemaakt, lijkt ons zo mooi... :D

hoe gaan jullie het trouwens doen met MvM op het werk? nemen jullie de bussen mee?

10. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    Zo..
    Ik merk al wel weer dat dit een forum is om bij te houden! 1 dag later en je zit al gemiddeld een half uur achter de pc om bij te lezen :rolleyes: Haha..

Voor degene die het mij vroegen;
    We hoeven niet drastisch veel te klussen(in m'n huis). Alleen muren aansmeren en verven. De rest van de details kunnen doen als we erin zitten.

@bos(geloof ik) , mijn cyclus is behoorlijke regelmatig geweest sinds ik gestopt ben met de pil(aug). Hooguit een x een dag of 2 verschil gehad. Ben dus wat dat betrefd weer helemaal de oude. Kan ook zeggen dat ik sindsdien beter in m'n vel zit.

Deze week wordt wel moeilijk denk ik. Ik merk dingen die anders zijn. Maar ik durf ze eigenlijk niet te ervaren om mezelf geen valse hoop te geven, zoals; een misselijkachtig gevoel in m'n maag. Stinkende geuren irriteren me mateloos, ik heb het om de haverklap snoeiheet. En ik heb net m'n lievelingspizza gegeten die ik werkelijk niet te vreten vond> linearecta de prullenbak in!
    Maar ik had ook soms steekjes in m'n buik, en dan denk ik , oooh zie ik wordt toch ong.

Hm toch wel een beetje frustrerend, en dat wilde ik eigenlijk niet! Ik wilde gewoon zien hoe het zou lopen.

Zo ik ben m'n ei weer kwijt. (althans het ene.. die andere weet ik nog niet)

Groetjes!

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Jolijn: lange pb sorry :)

@Stephanie: super dat je meedoet met MvM en nog eens extra veel ook :D

@Tirz: ja druk hier he :D
    En des te meer je op de kwaaltjes gaat letten des te meer je er hebt ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: ik doe het graag hoor, voor mij is het een kleine moeite :D

13. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Tirz; Dat wat jij hebt nu had ik vorige maand. Ik was er echt van overtuigd maar toch niet (teveel gehoopt denk ik) Ik heb mezelf beloofd deze maand er niet teveel mee bezig te zijn maar toch (ookal heb ik mij ei nu pas) heb ik toch weer gekke dingen. Misselijk en hoofdpijn, geen eetlust en vanmiddag op het werk barste ik in huilen uit omdat een collega iets te heftig reageerde.. Normaal heb ik daar nooit last van. Maar goed ik zie het wel weer. Ik laat het gewoon rustig op me af komen.
    Ik hoop voor je dat jullie zwanger zijn!

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Frustrerend he!

Ik vind 't afwachten zo lastig en zeker als je dan nog allemaal vage klachten hebt. Maar 'k geloof 't gewoon niet eerder dan ik een positieve test ben of kotsend boven de wc sta ofzo... beetje t gevoel dat m'n lichaam af en toe een loopje met me neemt.
    Maar goed, we gaan wel weer actief aan de slag deze week ;) En wie weet met wat voor resultaat.
    'k Kreeg vandaag m'n loonstrookje binnen en 'k heb 80 overuren staan en krijg in januari m'n eindejaarsuitkering nog dus dan heb ik lekker wat centjes wat ik opzij kan zetten mocht ik al wel zwanger raken.

M'n man moet morgen maar achter UWV aan bellen, ze zouden bellen voor z'n uitkering maar natuurlijk doen ze dat niet.

'k Heb net heel braaf de afwas gedaan en kruip zo weer lekker op de bank. Ben niet vooruit te branden.. hadden een verjaardag maar 'k heb 't afgezegd. ff geen puf voor.

Nou fijne avond!

15. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Wordt ook gek van die onzekerheid. Ik heb ook geen puff meer red.. morgen nog 4uurtjes werken en een kerstlunch op het werk en dan eindelijk 4dagen vakantie! mini-break. :) Heb ook gigantische zere ogen van het scherm Pfff wat hebben we het toch zwaar als vrouw ;)

16. gaby1986

( 2de x dat ik dit typ.. werd van de pagina afgegooit)

ik word zo gek van ziggo.. probeer al 9 maanden op te zeggen..hebben ze nu alweer geld van mijn rekening afgeschreven.. en dat ook nog van mijn oude adres ook :( slaat echt nergens op.. dus heb het maar weer terug laten boeken.. ik ga gewoon naar de bank en laat ik hun rekening nummer blokeren ofzo..

tijdje terug ovutesten besteld.. en kwamen maar niet binnen.. blijkt iets fout te zijn gegaan.. zijn nu nog steeds nie binnen.. maar t geld is ook terug geboekt.. dus ik bestel ze maar weer opnieuw..

17. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Wij hebben ook hekel aan ziggo.. wordt er gek van! boeken steeds vage bedragen van onze rekening af maar we laten het gewoon steeds storneren.. vaaag

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    maar goed dat het geld is teruggeboekt gaby, anders had je flink de mist in gegaan voor 60 euro...

19. gaby1986

ja daarom.. had ze al een mail gestuurd dat k het toch erg lang vond duren.. maar ze konden geen betaling vinden..dus vandaar..

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Raar dan dat ze jou niet even uit zichzelf gemaild hebben ofzo dat ze de bestelling wel ontvangen hebben maar de betaling niet...

Deel Deze Pagina