Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja.. ach.. heb nu opnieuw besteld..dus ik kijk wel ff of het nu wel goed gaat.. en anders ga ik naar een andere site toe.. en zijn hun een klant kwijt.. want heb tot nu toe alles bij hun besteld..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik hoop voor je dat het snel raak is en dat je al die dingen niet meer nodig hebt Gaby :D

3. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Meiden ik ga.. zere ogen van hier naar tokyo.. Ga lekker vroeg mijn bedje opzoeken.. Fijne avond en tot morgen! Liefs

4. gaby1986

ja maar die kans is erg klein, bijna 0 eigenlijk..

5. gaby1986

doei fijne avond..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Sorry! daar had ik even niet bij nagedacht. jullie zijn ook al aan het oriïenteren naar de medische wereld hé...

@ Jolyn: slaap lekker alvast :D ik ga ook op tijd naar bed...

7. gaby1986

ja weten nu ongeveer 3 weken dat we niet zomaar zwanger kunnen worden.. zijn nu aan het wachten tot het ziekenhuis ons iets laat weten..maar zal niet meer voor nieuwjaar worden neem ik aan..
    hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.. jij kan da ook niet allemaal onthouden hier van alle dames op t forum.. :) zijn er ook zoveel...

8. gaby1986

ik ga er van door.. even een filmpje kijken.. tot morgen allemaal.. fijne avond..

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    dat is waar gaby, maar ik snap ook dat zo'n opmerking best pijnlijk kan zijn...

ik zal een nieuwe poging doen om je een hart onder de riem te steken:

ik hoop dat jullie snel een gesprek krijgen in het ziekenhuis over hoe nu verder...

10. gaby1986

:)

ben er nu echt vandoor..

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo alles bijgelezen...en alles al weer vergeten...sorry maar ik heb vanavond een geheugen als een zeef...

oma: bedankt voor je ontzettend lieve kaartje...super super super lief...

hier is MvM ook langs geweest. ik heb het boek uitgekozen staat alles in over zwangerschap...week tot week met plaatjes etc...

ik krijg ook het fotolijstje omdat ik elf weken mee doe (stephanie was het he die zei dat het 10 weken was maar het is elf) maakt niet uit hoor maar jij doet dus 13 weken mee ipv 12...

ene....no way he dat ik die bussen mee neem naar het werk hihi...maar dat hoeft helemaal niet hoor...gewoon thuis alles opvangen en daar zijn ze al helemaal blij mee..

@sammie: hoe krijg je dat nou weer voor elkaar....lag je in de knoop dan ofzo? of heb je een zwakke schouder....

de rest sorry vergeten... ga agneta maar even een sms sturen want word nu toch wel ongerust als niemand wat van haar hoort.... :(

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Ik had een zwakke schouder, die is bijna 2 jaar geleden geopereerd, en alles ging goed...
    Maar vanochtend lag ik op mijn arm onder mijn hoofd, draaide met mijn lichaam de verkeerde kant op met mijn suffe kop en mijn arm bleef hangen en mijn lichaam draaide door.
    Maar ben van eerder gewent dat hij uit de kom ging, dus kon hem zelf terug zetten, het duurde even maar het is gelukt.
    Mijn arm is nog steeds erg zwak, dus volgende week even mijn orthopeed bellen.
    Pas geleden had ik al te horen gekregen dat de operatie aan mijn linker arm dit jaar mislukt was...en nu komt rechts er weer bij... *zucht*..
    Maar maak me er niet druk om, ik ga gewoon werken in Januari, wil niet nog langer thuis zitten...

Dreamer,

Bedankt voor je lieve kaartje!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ha Bos,

klopt over die 11 weken :D nu je het zegt weet ik het weer... ik denk dat dat ook een zwangerschapskwaaltje is --> het geheugen van een zeef hebben... ik heb ook van die stomme acties:

*ik vergeet sinds 2 weken standaard mijn telefoon mee naar boven te nemen sávonds...
    * gister onder de douche had ik mijn haar al gewassen en al créme spoeling erin gedaan en toen wilde ik mijn lijf wassen, smeer ik dove body shower in mijn haar :(
    * vanmiddag had ik een beker melk voor mezelf ingschonken en ik wil weer naar de woonkamer lopen ermee, hou ik gewoon de mok schuin omdat ik dacht dattie leeg was :(

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hé bah, ik zit net even te kijken en las daar een verhaal van een kindje waarvan ze er in de 25e week van de zwangerschap achter kwamen dat het kindje niet levensvatbaar was buiten de baarmoeder, kindje werd geboren met 25 weken en heeft nog een uur geleefd....
    :cry:

dit soort verhalen moet ik dus eigenlijk niet meer lezen...

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: ik zat ook al te denken om te sms-en.
    Laat je weten als je wat gehoord hebt?

Echt super dat je zolang mee doet met MvM :D

@Sam: fijn he die dingen die makkelijk uit de kom schieten!
    Hier ook last van (en vooral mn heupen .. not nice)
    Kan gelukkig ook zelf zetten, scheelt een hoop.
    Maar zal rechts nu meteen weer geopereerd moeten worden dan denk je?
    Enne .. niet overbelasten he!
    Je moet straks je kind ook op kunnen tillen!
    Think about that ;)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dreamer: ze had het erg druk gehad deze week...ik hoefde me geen zorgen te maken... en ze heeft volgende week meer tijd....aldus agneta...

ik ga ervandoor...slaap lekker allemaal

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Slaap lekker...

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: slaap lekker!
    @verder weet ik het niet meer want ben heel moe..
    Wilde alleen vertellen dat ik net gebeld was door MVM en ik ga zaterdag naar die vrouw voor een gesprekje.. ik moet namelijk de flessen 1x in de week wegbrengen naar wijchen! Maja.. het is voor een goed doel he..
    Ze zei dat ik urine moest meenemen.. omdat ze nog een testje wilde doen.. had ze dat bij jullie ook gedaan? Ik ben blij dat ik mee kan doen.. ! Je kan er toch een heleboel mensen mee helpen he :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: bij mij is ze aan huis geweest...
    ze gaat inderdaad nog een zw. test doen om te kijken of je genoeg HCG in je lichaam hebt... bij mij sloeg te test dus meteen uit omdat mijn HCG waarden heel hoog zijn... ik doe dus nu al mee... ik moet de kratten (2 kratten met elk 4 flessen) 2x wegbrengen ivm met de feestdagen en daarna komen ze het gewoon ophalen, 17 maart komen ze mijn laatste urine ophalen...

ik kreeg een leuk felicitatie kaartje met babyvoetjes waar ze de test in deed, en die mag je dan zelf bewaren... ik heb een foto gemaakt van de test en die zal ik hier eerdaags wel even plaatsen...

ik ben trouwens ook druk bezig met onze babysite... heb jij ook al een betaald account suus?

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ja ik heb betaald account.. en dan de goedkoopste :D kun je al heel veel mee..!

Ik ben benieuwd zaterdag.. maar ik moet daarheen omdat ze niet in Cuijk doen ophalen.. cuijk is het zwarte gat zei ze :S maar ik werk toch in wijchen.. dus dat is nog niet zo'n groot probleem!

Ik ga nu even gauw douchen en dan slapen!
    Morgen de hele dag werken en dan kerst vieren bij mijn ouders..! dus denk tot 1ste kerstdag!
    Daag.. weltrusten!

Deel Deze Pagina