Nee komend weekend zoals ik al schreef Nu is het nog veelste vroeg. Ga ook niet zomaar uit van het resultaat hoor, maar wil gewoon weten wat ze doen Maar hcg is met je ochtendurine toch het meest? Zou je dan niet als eerste een 2e streep krijgen wanneer het zo is? Heb nog niks gehoord van de pc winkel Ga zo maar eens bellen hoe t met mn laptop staat!
Zware operatie denk ik! Oh sorry, mijn geheugen is een zeef... Had ej al gezegd ja van t weekend pas... Ze zeggen dat ovulatie testen niet de goede uitslag geven met ochtendurine, dus ik denk dan ook niet dan. Maar probren kan natuurlijk altijd, als je er nog over hebt doe je het gewoon 2 keer per dag, smorgens en smiddags en dan gewoon vergelijken! Hier vandaag ook de nieuwe ovu testen weer binnen, dus kunnen ook weer volop er tegen aan! Mijn temp was weer normaal, netjes laag vorige maand was dat mijn laagste temp, dus denk dat het hier allemaal best goed gaat van binnen allemaal gelukkig!
Mijn ovu testen doen t prima met ochtendurine Ik kan er idd 2 doen, misschien doe ik dat dan idd. Ga alleen testen als ik het wil van het weekend, anders merk ik het volgende week vanzelf wel Fijn dat alles weer normaal lijkt te verlopen nu! Hoop dat je ei eerder komt als vorige ronde. Ik ga voor je duimen
Hoop ook zo erg op dat mijn ei lekker snel gaat komen! Hoop zo op een mooie korte cyclus weer zoals ik gewend was vroeger! Zou wel heel fijn zijn, hoef ik niet zo lang te wachten elke keer! Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen de aankomende dagen! Eerst de ongi maar eens helemaal over dan ben ik al blij!
Dreamer waarom zou je eerder testen? Ik snap wel dat j nieuwsgierig bent, maar een paar daagjes wachten en je weet het ook.
Bij de sensitest gebruiksaanwijzing staat dat je het niet moet doen met ochtendurine. Ik las hier dat je 4 uur niet mocht drinken voordat je de ovu test wilde doen maar dat staat bij mij niet in de gebruiksaanwijzing. Wat is slim? Ik wilde vandaag eens proberen. Ik zit vandaag op dag 11. Nu snel naar huis, heb om zes uur een afspraak bij het hondenpension voor een rondleiding.
Ik zal proberen de 4 uur aan te houden Ryanne, al moet ik zeggen dat ik het ook wel eens niet uit kon houden en met 3 uur al moest, en dat het toen ook goed werkte hoor! Maar probeer zo lang mogelijk op te houden en echt het liefst niet met ochtendurine! Gaat je hond met de vakantie naar het pension? Succes!
nee ze gaat lekker mee met ons. Maar wil graag iets achter de hand hebben mocht ze eens een keertje alleen zijn. Wil haar niet overal bij familie droppen. We gaan in september een weekendje weg en dan gaat ze proberen. Ik heb nu twee liter water op dus lijkt me verstandig om de test nu nog niet te doen. Heb om half 5 voor t laatst gedronken dus wordt pas laat vanavond. Hoe gaat het met je ster?
zou ook met ochtendurine moeten, aangezien de test dan HCG zou moeten aangeven en niet LH en ochtendurine wordt bij HCG/zwangerschapstesten aangeraden. Voel je je zwanger?
Bij mij werkte ochtendurine niet bij ovutesten.. werd ie nooit positief van. 's Avonds werkt wel goed.
nee dan nog maar ff wachten ja! 2 liter water zal geen goed resultaat geven op je test nu! Nou ja, dan heb je hem nog te goed voor vandaag! Houd er wel rekening mee dat je dan elke dag ongeveer zo laat moet testen he! Als je ong elke dag op het zelfde tijdstip test krijg je het beste resultaat! Hier gaat alles wel goed hoor! Ben lekker 2 daagjes vrij, dus neem lekker de tijd voor mezelf, beetje utslapen, ff winkeltjes kijken, lekker in de zon zitten, boek lezen... Lekker niks doen! Verder probeer ik positief te blijven en te kijken naar alles wat ik wel heb! En wat er wel allemaal geod gaat! Verder al snel de onderzoeken bij de gyn, dus dat maakt me ook wel blij! ben alleen nog een beetje zenuwachtig voor de uitslag bij de guyn donderdag van onderzoeken naar het vruchtje, maar das nog ff afwachten!
Goedeavond, wat een berichten alweer. Zijn jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer? ik hier wel, ben een weekje vrij, heerlijk. vandaag wezen shoppen, en leuke kleren gekocht. thuis heerlijk gewandeld met de hond, die lekker gezwommen heeft. Kom ik thuis ligt er een ruit aan diggelen, voetballende kids geweest. verzekering gebeld en morgen komen ze het maken. @sterretje, fijn dat je al zo snel terecht kan. gelukkig niet zo lang te wachten. ff vraagje, jullie hebben het steeds over die ovutesten, hebben jullie dat vanaf het begin af aan al gebruikt? en als ik het goed begrijp zijn die toch om te bepalen wanneer je eisprong is of niet? want leest ook iets over ze gebruiken als zwangerschaptest. Is het dan niet makkelijker om een echte zwangerschapstest te doen? verder ben ik van plan om caffeine vrije koffie te gaan kopen, omdat caffeine ook niet goed is tijdens zwangerschap en ervoor. weten jullie welke thee wel gezond is zonder teveel theeinne? is dat groene thee? tja ik moet nog veel leren, maar komt goed xxx
hoihoi ja idd heerlijk dat warme weer! maar wat een klap als je heel de dag in airco werkt pfff @ mac; nee niet met ovu testen bezig we zien wel hoe het loopt. hier nog niks maar denk dat me cyclus gewoon nog nie goed is jammer hor hahah
Goede avond dames, Hier ben ik ook maar weer eens.. Vandaag geen ovu-test gedaan. Kon het niet vol houden met dit weer om niet te drinken. Echter ook nog geen ei gehad.. Vandaag en gisteren zelfs een lage temp. 36.5 en 36.6 en na mijn ei moet hij boven de 37 zijn. Ik weet het echt niet meer, krijg ik dan zo'n lange cyclus? Heb trouwens 2 dagen enorm trekkend gevoel bij mijn linker oksel (tussen oksel en boob in zeg maar) Heel vervelend.. weet iemand wat dit is? trouwens ook nog steeds pijnlijke (.)(.) en steekjes, misselijk enz.. Maar ik kan niet zwanger zijn want mijn temp is nu laag, en ovutesten zijn negatief.. Ik wordt er zo gek van... had zo gehoopt dat die ovutesten goed zouden werken... en ik weer lekker op tijd mijn ei had gehad.. Wie kan mij helpen...
Goh meisjes wat gaan jullie snel.. Ik ben weer van 8.00 tot 18.00 aan t werk geweest. Ongi hield zondag op, heb nu al een paar dagen bruinverlies. Hoop dat dat ook snel weg is kunnen we lekker aan de klus Gisteren was ik zo moe dat ik om half 9 in slaap viel. Werd om 1 uur wakker met mn kleding aan, wist niet meer waar ik was. En toen bedacht ik dat ik mn hond nog moest uitlaten.. Ging mn nachtrust.. Heb overigens ook nog etos zwanger worden gekocht maar ik vergeet ze steeds te slikken Hier weet alleen een goede vriendin dat we zwanger proberen te worden.. Tijdje geleden liep mn relatie ook niet, we zijn zelfs uit elkaar gegaan. Het is nu beter dan ooit! Maar héél veel mensen begrijpen t niet omdat ze van mening zijn dat mannen nooit veranderen.. Plus t feit dat iedereen mij te jong vind. Maar ze merken het op den duur wel..
Thee die je 'mag' drinken is kruidenthee, volgens mij valt groene thee daar ook onder. Ik begon met ovutesten in mijn derde ronde. Debora wat irritant dat je ei maar niet komt.. wanneer test je altijd? Zou niet denken dat je cyclus echt langer zal zijn.. omdat je op zich wel vrij regelmatig bent.. misschien heb je wel een korte lf. Ik hoop in ieder geval dat je ei snel komt. Hier ook weer ovutesten op internet besteld.
dag meiden, ben ik weer even snel.. volgens m'n gokken zou vandaag m'n ei zijn maar heb nog niets gemerkt (ook niet de afgelopen paar dagen ) dus het zal waarschijnlijk nog niet zijn geweest of weet ik veel wat... wacht het gewoon rustig af want heb toch geeeen idee hoe m'n cyclus is. t is de eerste maand na de pil dus ik ga maar nergens op hopen o.i.d. hier is alles goed, ben gigantisch druk voor de bruiloft vrijdag dus zal ook wel blij zijn als alles voorbij is zaterdag en we heerlijk van elkaar kunnen genieten op vakanite!
@desiree: Het is heel vervelend ja... Normaal is mijn ei allang geweest, ik temp namelijk zowiezo. En die ovutesten deed ik eerst alleen in de avond, afgelopen 4 dagen sochtends (na de ochtendurine) en savonds... Zie werkelijk geen verschil ofzo... Helemaal gek wordt ik ervan. Heb 4 testen gehad die donker waren dan alle andere testen maar in die 4 zit ook 0,0 verschil.. Echt heel lastig. En heb normaal altijd een lf van 14 dagen. Wanneer verwacht jij je ei?
Ik verwacht woensdag mijn ei. Als ik 'm dan niet krijg dan is me cyclus in de war door etos pillen, heb altijd op cd 15 mijn ei. Vind het maar raar van jouw ovutesten, maar geef de hoop nog niet op hoor.. de kans is groter dat je cyclus langer zal zijn dat is wel balen. Kost wel een hoop geld zo al die testen. Heb je misschien een tempkaartje? Ben benieuwd hoe die er uit ziet
misschien en stomme vraag... we hebben vandaag al geklust maar kan ik dan nog steeds vanavond mn ovutest doen?