Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Hallo dames,

Ik ben er ook even, Vriendlief is bezig met ons kerstavond diner... hij wilde iets bijzonders maken omdat het onze eerste en laatste kerstavond met z'n 2tjes in ons huisje is :D de Schat!

@ Rose: ik heb het nog niet meegemaakt over mijn zwangerschap, maar vorige keer wel een collectant die belt aan dus ik doe de deur open... zegt ie:

Is 1 van je ouders misschien thuis :( ik was echt boos op die jongen (die trouwens jonger was als ikzelf, hij was een jaar of 14!) ik had echt zoiets van HALLO ik woon hier samen met mijn vriend!

Meiden ik wens jullie hele fijne kerstdagen!

Voor alle meiden die niet zwanger zijn:
    Ik wens jullie alvast een heel vruchtbaar 2009 toe! het wordt jullie jaar meiden!

en voor de zwangere:
    heel veel succes en plezier met het onthullen van jullie zwangerschappen!

Groetjes en veel Liefs Stephanie

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey ben er toch nog ff..

hier nog niet ongesteld.. moet tusen de 28 en 31 dagen worden.. ik heb nog altijd een klein ieniminie hoopje dat t gewoon zo lukt.. er hoeft er maar 1 WEL goed te zijn en goed te zwemmen.. maar ja..

verder gaan we dalijk naar de ouders van mijn vriend..maar ben best wel moe.. was een vermoeiende dag.. 1 kind was echt te erg.. als je tegen hem zegt dat die iets niet moet doen.. dan doet hij dat juist wel en dan 3x ofzo... bleh.. hou ik echt niet van.. dus had mijn laaste redmiddel in de strijd gegooit.. ---> gewoon negeren en niks tegen hem zeggen...
    niet dat dat erg goed hielp.. maar ja..

allemaal een fijne avond toegewenst..!

xx

3. gaby1986

stephanie wat was ook al weer de naam van je babysite..?

en rose: waar is je banner?

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
  5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Weet 1 van jullie hoe je je gebruikersnaam kan wijzigen? ik wil namelijk iets veiligers als mijn eigen naam...

6. gaby1986

ja t wachtwoord heb ik nog.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: Okeej :D ga je een test doen als je niet ongi wordt met de kerst?

8. gaby1986

neej denk het niet.. of ik meot echt ver over tijd gaan.. ik wil me niet stiekem blij maken met iets wat eigenlijk niet kan.. ik wacht zoiezo de 31ste dag af..en dan test ik heeeeeeel misschien..

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Ik begrijp het gaby, maar het moet voor jou nu wel heel spannend zijn... heb je het gevoel dat je ongi eraan komt?

10. gaby1986

t is zooo dubbel.. ik heb toch stiekem hoop.. terwijl ik niet wil hopen want ik weet toch dat dat eigenlijk niet kan.. en toch hoop ik.. dat is best raar..

11. gaby1986

neej nog helemaal niet.. ik heb eigenlijk sinds ik met de pil ben gestopt precies een week voor mijn ongi er aan kwam.. mega pijn in mijn borsten.. dus dan wist ik dat die eraan kwam..
    en nu de voride keer.. helemaal negens last van.. ook geen buikpijn of niks gehad.. moest mezelf er echt aan herinneren dat ik af en toe eens naar de wc moest gaan.. maar ik was wel langer dan normaal ongi.. 8 dagen geloof ik..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Tja, ik denk niet dat je het tegen kan gaan dat je hoop hebt... ik denk dat dat iets menselijks is wat je (helaas (bij valse hoop) niet uit kunt schakelen...

13. gaby1986

ja en als ik veel hoop dat t misschien toch kan.. is de teleurstelling alleen maar groter als t niet zo is.. dus ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi word.. en test pas als ik echt mega overtijd ben. want dan stijgt mijn hoop natuurlijk ook :)

14. suzie80

suzie80 Bekend lid

May 14, 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
  15. gaby1986

ik ben er van door..

xx

16. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    @gaby ik heb een nieuw account aangemaakt onder de naam kim88 en die meot nog geactiveerd worden dus heb deze ff schoongemaakt en ga morgen of binnekort emt die andere verder omdat je anders te veel terug kon lezen over mij als je de site in typte bij bijv google en daar heb ik geen zin in. dat is prive en voor hier.

hele fijne kerstavond allemaal en tot morgen

doeii

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    zo de drukte is voorbij lekker weekje vakantie nu!

wil iedereen hele fijne dagen wensen

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijne kerstdagen allemaal en op naar een roze 2009 voor iedereen!

19. gaby1986

goedemorgen.. ben al weer druk bezig geweest.. heb de laatste kadootjes ingepakt.. en ben al bezig om gevulde eitjes te maken.. dus druk druk druk.. maar wel leuk druk.. hihi..kon toch niet mer slapen.. want hoesten mezelf zowat t bed uit.. :(

maar ja... :)

fijne dag allemaal

20. gaby1986

ik ga weer.. wij gaan zo ontbijten bij mijn ouders.. en daar zijn we dan verder de hele dag.. vanavond gourmetten.. dus dat is wel lekker en gezellig. :)

fijne dag allemaal.. en veel plezier vandaag :D

Share This Page