Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik ben weer terug van de opa van joey..

joey gaat straks pas de vloer leggen.. dus ik ga me wel een beetje vervelen nu dan.. ofzo...

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: :( is niet leuk zeg.. dat ze niet enthousiast waren.. misschien dat ze er idd van schrokken.. zou het gewoon vragen.. heb ik ook gedaan bij mijn vader.. die reageerde ook niet heel uitbundig.. maar nou had ik op kerstavond gedichtje van hem dat hij er toch heeeeel blij mee was! en dat hij het heel leuk vond om opa te worden.. laten we hopen dat het van de schrik was!..
    @ryanne: hoe is het met jou? nog veel klachten?
    @gaby: veel plezier vandaag! ga je nog iets leuks doen..?
    @all: wij hebben gister bij mijn schoonouders kadotjes gedaan en gegeten.. eergister (kerstavond)deden we bij mij ouders kadootjes.. we zijn eerst naar de kerk geweest en daarna zijn we begonnen met de kadootjes.. er zaten 2 gedichten voor mij in de kerstboom.. de eerste was gewoon van mijn vader want die had mij met lootjes trekken.. maar de 2de was van mijn scheetje :D en daarin vroeg hij of ik met hem wilde trouwen.. toen ik het gedicht klaar had ging hij op zijn knieen en hij had een ring voor mij :D
    Pascal en ik gaan dus trouwen! we willen eigelijk nog voor de beeb er is..! :D ben zo blij! :D :D :D

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    suus: van harte zeg....wat leuk dat hij je zo gevraagt heeft met je fam erbij.....willen jullie het groot aanpakken of weet je het nog niet...

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    Hier ook hele fijne dagen achter de rug

Maar als eerste gefeliciteerd suis wat leuk zeg, had je dit zien aankomen?

Nu ff kort mijn verslag want typ het met de iPhone van mijn vriend. We hebben het eergister aan mijn opa en oma verteld die reageerde heel leuk en mijn oma begon te huilen. Gister in papendecht de ouders van frank en zus en neefjes verteld en zijn ouders waren echt verbaasd en waren eerst heel stil daarna waren ze heel blij maar mijn schoonzus was echt geschrokken en ging daarna naar huis met haar kinderen dus weet niet echt wat ik daarvan moet denken maar ja dat bederfd de pret niet

Nog hele fijne dagen

5. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Hee allemaal,

Hier ook alles goed. Eerste kerstdag bij mijn wschoonouders... viel 100% mee. Vandaag met de hele fam bij mijn ouders. Iedereen moet een gang maken dus mag zo wel eens beginnen. Mannetje en ik maken het voorgerecht :) Veel plezier allemaal nog vandaag.

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Bedankt voot het dansen :smile:!
    Heb een kerstei gehad :smile:!

7. gaby1986

een fijne avond allemaal..

xx

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Meiden,

@ Suus: Allereerst van harte gefeliciteerd :D

@ Bos: Jammer van de terughoudende reactie van je ouders, misschien moeten ze even bijkomen van het nieuws.

@ All: wij hebben het gistermiddag aan mijn stiefvader vertelt doormiddel van het rompertje te geven met daarop : i love opa... mijn moeder heeft er 1 gehad met I love Oma, maar mijn moeder was al op de hoogte... (nu bleek dus dat ze haar mond niet heeft kunnen houden want s'avonds gaf mijn stiefvader toe dat hij het al wist... beetje jammer) s'avonds hebben we het mijn Oom en Tante verteld... ik had 3 koffertjes van rupsje nooitgenoeg (van groot naar klein) in de kleinste zat een kleine tandenborstel, in de middelste hadden we een pakje babydoekjes gedaan en in de grootste een flesje :D, we hebben de koffertjes 1 voor 1 gegeven en daarna een fotolijstje met daarin een gedichtje met daarin de vraag of het kindje ooit mag komen logeren....
    Mijn tante had het na het 1e koffertje al door en was dolenthousiast :-D ze heeft heel de avond geroepen... meid toch wordt ik toch weer tante... hihi... ook mijn oom was heel enthousiast, ook vond hij het heel belangrijk om te weten wanneer het kindje verwekt is en vooral WAAR... (op zolder waarschijnlijk hihi

afgelopen nacht hebben mijn vriend en ik heel slecht geslapen omdat we het vandaag tegen zijn ouders zouden vertellen, en we een beetje bang waren voor hun reacties. vannacht om 4 uur lagen we samen klaarwakker de simpsons te kijken :(
    maar het is ons echt heel erg meegevallen... ik had een gedichtje gemaakt en de Mokken met Opa/oma is een kanjer ingepakt... mijn vriend gaf ze de cadeautjes en gaf mijn schoonmoeder het gedichtje... ze begon hardop voor te lezen en halverwege zag ze ineens onderaan opa en oma staan en sprongen de tranen in haar ogen...
    ook mijn schoonvader en zwager reageerde heel leuk :D nadat mijn schoonmoeder het een beetje had laten bezinken heeft ze het gedichtje nog maar eens gelezen...

we hebben al een kinderwagen maar deze heeft geen zwenkwielen... nu heeft mijn schoonmoeder al gezegd dat we een nieuwe kinderwagen van hun krijgen :D de x-adventure crossover :D

morgen is mijn schoonvader jarig en dan zal de rest van mijn schoonfamilie het te horen krijgen...

al met al een spannende maar super geslaagde kerst voor ons :D

(sorry voor het lange verhaal)

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    dank je wel allemaal voor de felicitaties!
    @bos: wij willen eigelijk wel groot maar niet duur.. maar we hebben waarschijnlijk al een lokatie voor het feest wat we gratis mogen.. mijn vader werkt op een middelbare school en daar heb je een hele grote aula.. die kunnen we dan heeeel mooi aankleden.. hij gaat het na de kerstvakantie proberen te regelen.. die school heeft ook een reataurant dus misschien dat we daar wel kunnen eten dan.. ben benieuwd :D heb er zin in !
    @rose: leuk dat iedereen zo leuk reageerde.. jammer van je schoonzus.. maar die zal vast ook wel blij zijn?
    @stephanie: leuk zeg! iedereen enthousiast.. dat is het leukste :D
    @de rest: ik hoop dat iedereen een leuke kerst heeft gehad.. en nu maar op weg naar oud en nieuw :D :p
    @gaby: tot morgen!

10. 4days

4days Niet meer actief

Lees nu pas dit topic, goeie morgen.... :) Maar ik ben 21 en heb al een heerlijk ventje :D maar ik wil ook nog graag een tweede. Wel nog even een tijdje wachten, maar het begint wel al weer een beetje te kriebelen moet ik toegeven.
    Voor de dames die al zwanger zijn een fijne zwangerschap, en voor de dames die nog proberen: hopelijk is het snel raak! :D

Groetjes, Cossy

11. gaby1986

goedemorgen allemaal

joey heeft de vloer gister nog helemaal afgemaakt.. op de was/ toekomstige babykamer... binnen 2 uurtjes was die helemaal klaar...ik had ondertussen een ander klein kamertje helemaal opgeruimd... en vandaag gaan joey en pascal naar de stort rijden dus dan is er weer lekker veel zooi weg :) en suus gaat met mij mee boodschappen doen.. he suus...

cossy: [​IMG]
    vertel nog een wat over jezelf, ben je getrouwd...zo ja hoe lang.. hoe lang zijn jullie al samen. hoe wonen jullie.. hoe oud is je vriend/ man
    ja we willen alles weten! hihi..

stephanie: fijn dat je schoonouders het zo leuk vinden :D

rose: wat vreemd van je schoonzus, ben benieuwd hoe ze verder gaat reageren op jullie dan.

suus: tot straks!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen allemaal

crossy welkom....

zo schoonouders zijn ook op de hoogte en waren door het dolle heen...mijn schoonvader heeft er zelf een paar tranen om gelaten....
    mijn schoonzusje en zwager waren ook blij voor ons...

mijn schoonouders willen ons het kamertje geven...,vind het zelf een beetje te gek maar ja ik mag toch geen nee zeggen want dan zijn ze gepikeerd dus heb maar netjes dank je wel gezegd....

hoe is het met de rest.

dreamer: al ongi? zou toch vandaag zijn dacht je....

ga nu ff ontbijten want heb behoorlijke trek..

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: gefeli :D
    Ik ben ook gevraagd met kerst, romantisch he :D
    Vergeet je nooit meer ;)

@Bos: ahh wat balen meis :(
    Het is zo'n domper als er niet gereageerd wordt als gehoopt/verwacht en dan nog wel door je eigen ouders.
    Hoop dat ze het even moeten laten bezinken en dat ze snel anders zullen reageren.
    Worden ze voor het eerst opa en oma?
    Want dat kan hard aankomen hoor, dan voelen ze zich oud ;)
    Maar geloof me, straks zijn ze helemaal blij hoor meis, echt waar :D

En leuk hoe je schoonouders gereageerd hebben zeg! :D
    Wat is er raar aan dat je het kamertje van ze krijgt?
    Neem aan dat jullie het wel zelf mogen uitzoeken?
    Voel je je bezwaard nu om iets uit te zoeken?

@Rose: jammer dat je schoonzus zo reageerde!
    Maar misschien is er iets aan de hand?
    Dat zij nog een kindje wil en dat het niet lukt bijvoorbeeld?
    Of misschien vind ze het toch wat snel ofso.
    Ik zou het toch eens vragen, want anders blijf je ermee lopen lijkt me.
    Wel fijn dat de rest wel blij was :D

@Stephanie: haha gaan ze echt vragen waar? :)
    Wat leuk dat ze allemaal zo reageerde zeg :D
    Leuk juist zo'n lang verslag :D

@Sammie: jeeeeeej een kerstei :D
    Hoop dat het een joyfull ei was en je later een leuk verhaal kan vertellen aan je kindje :)

@Gaby: hoeveel kamers hebben jullie wel niet :)
    En hoeveel troep zeg, je doet niet anders dan opruimen :)
    Wel lekker dat er weer een kamertje af is.

@Cossy: welkom :D

Ik denk dat ik vandaag ongi ga worden.
    Temp was laag weer, dus gok dat ik wel gelijk ga krijgen ;)
    Zal het dus wel merken in de loop van de dag!

14. @ suus GEFELICITEERD! Wat leuk voor jullie.
    @ sammie yes heb ik niet voor niets hier door het huis lopen dansen :D
    @ Bos misschien moeten ze aan het idee wennen? Niet leuk zo'n reactie maar gelukkig hebben ze nog een paar maanden. En als je een dikke buik krijg hebben ze toch iets 'tastbaars' mijn schoonvader is heel blij maar zal er niet uit zichzelf over beginnen denk ik. Misschien mannen?

wat super dat zo'n beetje iedereen zo leuk gereageerd heeft bij jullie.
    Bij ons ook iedereen was door het dolle heen.
    Hadden gister dmv een slabbertje (wil je mijn peter zijn? en een gedichtje) mn schoonbroertje gevraagd. Pakje ook onder de boom gelegd. De tranen waren iig weer aanwezig :D

@ oma dat was niet de afspraak zeg. Wel igg geen rode kesrt gehad. Hoe gaat het met je? En met je hubbie? Hebben jullie er goed over kunnen praten?

@ Gaby vroege vogel ;)

@ Rose zie jou nooit lopen met je hondjes. Waar ga je altijd?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dreamer: ja mijn ouders worden voor het eerst opa en oma (net als mijn schoonouders trouwens). had net mijn ma aan de lijn en die vertelde als dat ze een negenmaanden boek gezien had maar hem niet gekocht had en daar nu spijt van had en nu kon ze hem nergens meer vinden dus nu mag ik gaan zoeken op internet voormezelf dus ze is er wel mee bezig....

het kamertje...ja weet je het ik vind het leuk om iets te krijgen maar ja een kamertje is best prijzig en vind het dan gelijk zo too much snap je....alsof een cadeau van 50 euro niet goed genoeg is maar het gelijk weer duur moet zijn....soms denk ik wel eens dat mijn schoonmoeder de liefde van haar kinderen wil kopen want ze komt bijvoorbeeld nooit een keer onverwachts op de koffie....en dat vind ik jammer....maar goed zal wel aan mij liggen en ik ga me zeker niet inhouden hoor...als ze het te duur vinden leg ik zelf wel geld bij..

hou me op de hoogte he of je ongi komt....
    ik ga nu echt weg.... :oops: anders komen de boodschappen nooit in huis..

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

Hier weer bijna klaar met me oog, dus het gaat weer een stuk beter, ik kan in ieder geval weer geod met me computerscherm overweg hihi

Heb alleen even de dingen hier op de laatste pagina opgepikt, want een week bijlezen is me iets te veel!

@suus wat een leuke verassing zeg, echt super dat jullie gaan trouwen, ben zo blij voor je!

@sammie, een kerstei, wat super zeg!
    Dat moet gewoon geluk brengen hoor!

@ryanne wat leuk dat iedereen zo blij was zeg, dat is helemaal super!

@dreamer, leuke kerst gehad meis?

@bos, dikke knuffel voor jou!

Hier ook een leuke kerst gehad hoor, geen bijzonderheden haha
    Gaan vanvond lekker naar holiday on ice, dus heb er helemaal zin in!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,
    Even een korte up-date van mijn kant, ik ben namelijk helemaal gesloopt door die drukke feestdagen. hihihi :D

Kerstavond, nog niets verteld... maar met z'n alle hints gespeeld. Was erg gezellig en hebben veel gelachen. Maar na 2 dingen uitgebeeld te hebben en er natuurlijk al een dag op te hebben zitten was ik helemaal gesloopt. :oops:

1e kerstdag/avond, om 15.00uur kwam iedereen bij ons thuis. Mijn opa, mijn ma, stiefpa, vader en zus. Na 2 rondjes drinken, vonden ze het al tijd voor de cadeautjes, we gaven als eerste alle gwone cadeautjes. Mijn ma was al super gelukkg met een fotoboek van de hond (zie album). Ondertussen hapjes op tafel gezet en de rokers gingen nog eveen op het balkon een peukie doen. Toen iedereen weer zat begon ik heel voorzichtig... 'De volgende cadeautjes zijn een beetje spannend voor ons om te geven' Ik gaf mijn vader, moeder en stiefpa en m'n zus tegelijk het cadeautje. Mijn moeder las de eerste 3 regels van het gedichtje.... en keek me met grote ogen aan 'Echt Deb...? Is het echt? Ben je zanger?' Voorzichtig knikte ik ja. Ze gilde het uit... ging helemaal uit haar dak! Mijn zus ging haar achter na, maar was ook een soort van jaloers. Zelfs mijn vader die normaal weinig emotie toont pinkte een traantje weg. Zeer geslaagde dag/avond dus!

Tweede kerstdag, aan Daan zijn vader en vriendin verteld die kwamen gelijk met erg praktische zaken, daaraan kon ik wel een beetje merken dat ze niet wisten wat ze er van vonden.
    's avonds aan zijn moeder en stiefvader verteld dat was ook zeer geslaagd, tranen in haar ogen maar helemaal beduusd. Ze moest het echt even laten bezinken. Iedereen werd gelijk gebeld! :D En het aparte ik had gelijk meer het gevoel bij de familie te horen. :)

Suus, super gefelciteerd! Echt hartstikke leuk voor je.

@ de rest: Ik lees nog even rustig terug... ben het meeste weer vergeten.

Liefs

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sterretje. leuk holiday on ice veel plezier..

debby. leuke reacties hoor...

19. gaby1986

zooo boodschappjes zijn weer binnen.. he suus..

dreamer wij hebben 4 slaapkamers.. en we hadden er 2 opgeknapt.. een voor ons.. en een logeer kamer.. en een klein kamertje.. lag nog helemaal vol met zooi van joey en zijn ex vriendin.. dus dat is nu allemaal weg (gelukkig)
    en de was/babykamer is nu ook zo goed als leeg...

ach ja... dalijk nog even met suus mee naar wijchen.. naar MvM weet ik ook meteen waar die zit :)

hier nog niet ongi maar ja wacht wel gewoon af..

nu even eten (als het klaar is) en dan naar wijche..

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @gaby: ja he.. dat is ook weer gedaan! haha.. kei stom!
    @debby: leuk dat iedereen zo positief is..!
    @all: dank je wel voor de felicitaties allemaal! :D
    Ik was vamorgen zoooo misselijk.. bleh.. niet fijn..
    Achja.. hoort erbij..
    Nou ik ga ook eten als het klaar is.. en daarna naar wijchen :p ;)
    Fijne dag allemaal !

Deel Deze Pagina