Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee allemaal,

hier ben ik weer :) Kon vorige week niet meer online komen en toen gingen we al een weekje weg. We zijn 5 dagen naar disney geweest! echt top :D Kan iemand me bijpraten?

xx

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik zal gelijk mijn verhaal er ff ingooien. Ben ondertussen 40 pagina's aan het bijlezen. Ik had voordat ik weg ging zo'n pijn in mijn buik. Dus we zijn op vrijdagavond nog naar de HApost gegaan. Bleek bloed in mijn urine te hebben, maar hij vond me niet ziek genoeg voor verder onderzoek (hij heeft ook geen inwendig onderzoek gedaan). De nacht erop ben werd ik wakker van de pijn in mijn buik en liep dus naar het toilet. Toen ik weer naar de slaapkamer zou lopen, viel ik bijna flauw dus ik ging snel terug naar de badkamer. Daar werd ik heel misselijk en licht in mijn hoofd. Snel mijn vriend geroepen en toen 10 minuten op de vloer gelegen. Waarschijnlijk heb ik een niersteen gehad. Misschien kreeg ik wel die vage streepjes doordat ik bloed in mijn urine had.
    Als ik die maandag ervoor mijn ei heb gehad, zou morgen mijn 1e testdag zijn, dus morgenochtend maar een testje wagen. Maar het kan haast niet raak zijn. We hebben toen niet goed geklust en ik heb afgelopen week medicijnen gebruikt die volgens mij niet goed waren (ik kon helaas niet anders...)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er vandoor, volgens mij is er niemand. Tot morgen!

x

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nen,

Balen meis!
    Gaat het nu wel wat beter?
    Sterkte!

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

t shoppen is in nijmegen geworden. cuijk en boxmeer waren helemaal niet open.. maar ja nijmegen is ook leuk..
    hier nog geen spoortje ongi te bekennen.. dus ik wacht maar..

kristel: ik heb hier nog andere testen liggen van mat care of zo iets.. maar ik denk dat ik nog gewoon ff wacht als ik dat kan..

nen: leuk hoor disney land.. voel je je nu weer helemaal goed!

rose: veel plezier!

all: ik heb (kon t niet laten) wat rompertjes van nijntje gekocht.. ze waren allemaal afgeprijsd.. ik had me eigelijk voorgenomen om niks te kopen voor ik zwanger ben.. maar ik kon ze gewoon niet laten liggen.. ze zijn echt mega super schattig.. en van rachel heb ik een bijpassend mutsje en slofjes gekregen en ook nog een nijntje romper.. echt super leuk... :D

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: daar is toch niks mis mee... lekker toegeven aan die drang om iets te kopen :D ik weet dat het voor jou wat gecompliceerder is maar als jij het leuk vind om rompertjes te kopen... Lekker doen :D

Ik ga maar even onze beebiesite bijwerken... moeten de verslagen van de kerstdagen nog op ;)

En ik ga vandaag de 6e week in :-D :-D

7. gaby1986

ja is ook hoor.. maar had me al voorgenomen voordat we wisten dat er iets mis was.. haha.. joey vond t ook leuk.. dus ach ja waarom ook niet..

zo ik ga even onder de douche.. heb t koud.. dus ik zet hem lekker warm...

tot zo..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Douche ze :-D tot zo...

9. gaby1986

ben er weer..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Lekker opgewarmd door de douche"?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mijn Mannetje heeft trouwens gisteren nog een foto gemaakt van mijn buikje... hij is er van overtuigd dat deze al wat opgezet is...

zal even proberen of ik m in mijn album krijg...

12. gaby1986

ja heb t nu niet meer zo koud..
    oh leuk.. willen we wel zien een buikfoto..!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik zal zo even een link plaatsen naar Picturetrail want krijg nog steeds een error als ik de foto wil verkleinen :(

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  15. gaby1986

de link doet het niet bij mij

16. gaby1986

ik zie wel al een verschilletje hoor..
    maar ik ga er van door wij gaan house kijken,.

nou tot morgen
    ik ga morgenvroeg met een andere test testen als ik nog net ongi ben..

fijne avond..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    veel plezier Gaby... enne ik hoop voor je dat je nog niet ongi wordt...

Fijne Avond...

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @stephanie mooi buikje :D mijne zie je nu ook al constant en neit alleen maar savonds. :D

@gaby ik duim voor je meid ;)

ik heb morgen een vrouw van mvm op bezoek wel pas om 7 uur savonds en moet morgen wat ochtend urine bewaren dus hopelijk vergeet ik het niet :D

vanavond zijn we lekker wezen eten met z'n alle hier in de straat en hebben eht nieuws verteld, iedereen reageerde heel leuk :D ik vertelde het mijn buurvrouw als eerste en die heeft er en van 8 en bijna 2 en zegt ze gefeliciteerd ik ook hihi :D zij is nu 9 weken maar omdat eht al wat vaker mis is gegaan bij hun wou ze nog even wachten met vertellen. komt haar dochtertje bij me zitten en gaat ze over me buik wrijven en zegt ze zit een baby in he :D echt lief.. vind het echt leuk dat we allebei zwanger zijn ookal is ze wel een stuk ouder vind het toch wel gezellig en hopelijk gaat het bij beide goed komen :D

ga zo super naturel kijken volg ik echt elke zondag. weltrusten allemaal

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rose: Thanx... enne wat leuk dat de straat zo reageerde :D

20. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    He Meiden.

Mijn cyclus was dit keer wat korter. Ben dus inmiddels ong. geworden. :thumbdown:
    Denk dus dat we in de 1e rond te laat zijn geweest..
    Op naar ronde 2, waarin in ik me volledig ga focussen op m'n nieuwe huis, want ik moet ontzettend veel klussen! (maar toch ook maar stiekem over 5 dagen flink klussen op de slaapkamer zeg maar.. :rolleyes: )

Haha..nog tips?

Deel Deze Pagina