Hee allemaal, hier ben ik weer Kon vorige week niet meer online komen en toen gingen we al een weekje weg. We zijn 5 dagen naar disney geweest! echt top Kan iemand me bijpraten? xx
Ik zal gelijk mijn verhaal er ff ingooien. Ben ondertussen 40 pagina's aan het bijlezen. Ik had voordat ik weg ging zo'n pijn in mijn buik. Dus we zijn op vrijdagavond nog naar de HApost gegaan. Bleek bloed in mijn urine te hebben, maar hij vond me niet ziek genoeg voor verder onderzoek (hij heeft ook geen inwendig onderzoek gedaan). De nacht erop ben werd ik wakker van de pijn in mijn buik en liep dus naar het toilet. Toen ik weer naar de slaapkamer zou lopen, viel ik bijna flauw dus ik ging snel terug naar de badkamer. Daar werd ik heel misselijk en licht in mijn hoofd. Snel mijn vriend geroepen en toen 10 minuten op de vloer gelegen. Waarschijnlijk heb ik een niersteen gehad. Misschien kreeg ik wel die vage streepjes doordat ik bloed in mijn urine had. Als ik die maandag ervoor mijn ei heb gehad, zou morgen mijn 1e testdag zijn, dus morgenochtend maar een testje wagen. Maar het kan haast niet raak zijn. We hebben toen niet goed geklust en ik heb afgelopen week medicijnen gebruikt die volgens mij niet goed waren (ik kon helaas niet anders...)
hey allemaal.. t shoppen is in nijmegen geworden. cuijk en boxmeer waren helemaal niet open.. maar ja nijmegen is ook leuk.. hier nog geen spoortje ongi te bekennen.. dus ik wacht maar.. kristel: ik heb hier nog andere testen liggen van mat care of zo iets.. maar ik denk dat ik nog gewoon ff wacht als ik dat kan.. nen: leuk hoor disney land.. voel je je nu weer helemaal goed! rose: veel plezier! all: ik heb (kon t niet laten) wat rompertjes van nijntje gekocht.. ze waren allemaal afgeprijsd.. ik had me eigelijk voorgenomen om niks te kopen voor ik zwanger ben.. maar ik kon ze gewoon niet laten liggen.. ze zijn echt mega super schattig.. en van rachel heb ik een bijpassend mutsje en slofjes gekregen en ook nog een nijntje romper.. echt super leuk...
@ Gaby: daar is toch niks mis mee... lekker toegeven aan die drang om iets te kopen ik weet dat het voor jou wat gecompliceerder is maar als jij het leuk vind om rompertjes te kopen... Lekker doen Ik ga maar even onze beebiesite bijwerken... moeten de verslagen van de kerstdagen nog op En ik ga vandaag de 6e week in :-D :-D
ja is ook hoor.. maar had me al voorgenomen voordat we wisten dat er iets mis was.. haha.. joey vond t ook leuk.. dus ach ja waarom ook niet.. zo ik ga even onder de douche.. heb t koud.. dus ik zet hem lekker warm... tot zo..
Mijn Mannetje heeft trouwens gisteren nog een foto gemaakt van mijn buikje... hij is er van overtuigd dat deze al wat opgezet is... zal even proberen of ik m in mijn album krijg...
ik zal zo even een link plaatsen naar Picturetrail want krijg nog steeds een error als ik de foto wil verkleinen
http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/19520299 en wat vinden jullie? In het album op picturtrail staat een foto van mij in een rode broek en een bruin truitje, daar kan je zien wat mijn lijntje normaal is...
ik zie wel al een verschilletje hoor.. maar ik ga er van door wij gaan house kijken,. nou tot morgen ik ga morgenvroeg met een andere test testen als ik nog net ongi ben.. fijne avond..
@stephanie mooi buikje mijne zie je nu ook al constant en neit alleen maar savonds. @gaby ik duim voor je meid ik heb morgen een vrouw van mvm op bezoek wel pas om 7 uur savonds en moet morgen wat ochtend urine bewaren dus hopelijk vergeet ik het niet vanavond zijn we lekker wezen eten met z'n alle hier in de straat en hebben eht nieuws verteld, iedereen reageerde heel leuk ik vertelde het mijn buurvrouw als eerste en die heeft er en van 8 en bijna 2 en zegt ze gefeliciteerd ik ook hihi zij is nu 9 weken maar omdat eht al wat vaker mis is gegaan bij hun wou ze nog even wachten met vertellen. komt haar dochtertje bij me zitten en gaat ze over me buik wrijven en zegt ze zit een baby in he echt lief.. vind het echt leuk dat we allebei zwanger zijn ookal is ze wel een stuk ouder vind het toch wel gezellig en hopelijk gaat het bij beide goed komen ga zo super naturel kijken volg ik echt elke zondag. weltrusten allemaal
He Meiden. Mijn cyclus was dit keer wat korter. Ben dus inmiddels ong. geworden. :thumbdown: Denk dus dat we in de 1e rond te laat zijn geweest.. Op naar ronde 2, waarin in ik me volledig ga focussen op m'n nieuwe huis, want ik moet ontzettend veel klussen! (maar toch ook maar stiekem over 5 dagen flink klussen op de slaapkamer zeg maar.. ) Haha..nog tips?