Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Komt net van buiten de hond uitlaten, en is inmiddels bijna een IJsklomp ;)*

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rose: GEEN ROLMOPS... Rolmops is haring en dat is rauwe vis....

@ Knarboor: ik wil het ook niet weten wat het is, mannetje hier zou het wel willen weten, maar als ik het echt niet wil dan wil hij het ook niet weten...
    ik vind het belangrijker dat het kindje gezond is (hoe cliché) en ik vind het een leuke verrassing :D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Wij hebben net even de eerste krat weggebracht naar het depot van Mvm... daarna de kinderwagen opgehaald :D een x-Adventure Crossover :D :D heerlijke wagen, een vriendin van mij die begin november is bevallen heeft m ook en we zijn afgelopen woensdag samen de stad ingeweest met die kleine van haar, dus toen heb ik even lekker kunnen oefenen met de wagen :D
    Zal morgen even foto's op picturtrail en babysite zetten...

@ Rose: wel balen trouwens dat je niet mee mag doen met MvM, maar wat je zegt je hebt het aangeboden...

Is er nog iemand?

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @stephanie: wat leuk zeg! dat je ook al een kinderwagen hebt gekocht! echt super leuk! mij maakt het trouwens ook niet uit wat het word.. als het maar gezond is.. maar ik wil wel graag weten wat het word i.v.m de aankleding van het kamertje en de kleertjes die ik wil gaan kopen..

@rose: echt stom dat je niet mee kan doen.. als je helemaal gezond bent moet dat toch niet erg zijn :S stom hoor... wel goed dat je je aangeboden hebt..

@lovejolyn: ik weet niet hoe lang je weggeweest bent :p moet je even teruglezen he ;) haha

@gaby:he.. ik ben weer eens een keer eerder.. haha.. lig jij nog te snurken?

@sammie: koud is het he.. brrr.. echt niet leuk.. ik moet zo ook weer de honden uitlaten.. en daarna zal ik wel moeten krabben.. bah.. brrr

@all: ik moet vandaag werken van 8.30 tot 17.00.. maar hoop stiekem dat ik eerder kan gaan :D

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er ook hoor suus...en ik snurk niet..
    hoe onromantische kunnen mannen zijn...zit die de hele tijd scheten te laten in bed.. vind die t ook nog grappig ook... (klein kind) haha.. ach tja mannen he..
    kom ik nog heel ff lief bij hem liggen.. laat die weer een scheet.. bahbah... k ben maar opgestaan...kan die zichzelf gaan vergassen...

straks ff naar de winkels toe...oudejaarslot halen...
    en dan werken...

6. gaby1986

o ja en joey gaat vandaag de ketel (kleintje in de keuken) eraf halen en een andere erop zetten die eigenlijk niet past.. dus de kans is groot dat we de hele dag geen kachel aan kunnen doen... niet kunnen koken vandaag en niet kunnen douchen... dus denk dat ik straks maar eens m'n moeder bel wat ze gaat eten vanavond.. :)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo ik ben er ook weer. Mijn mannetje ligt nog lekker te slapen.
    Brrr... 't is echt koud! 'k Heb de hond stiekum laten plassen bij ons in 't gras voor en 'm toen snel weer naar binnen geroepen. Erg he!
    'k Zal 'm straks maar even goed uitlaten.

Ik zal hier ook maar weer 's wat gaan doen. 'k Wilde gisteren m'n huis schoon hebben maar was niet voor uit te branden.

'k Denk dat als wij 't geslacht weten, dat we tegen de rest zeggen dat we 't niet weten. Krijgen we ook geen vragen en lijkt het me makkelijker om voor je te houden.

@Gaby, nog niet ongi?

@Stephanie, ik ben ook helemaal fan van X-Adventure! ´k Weet alleen nog niet welk type ´t gaat worden.
    Eerst maar zwanger worden!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gloeiende gloeiende .. mn waterleiding is bevroren :confused:
    En mn brandmelder is van slag, dus die sloeg om 8 uur aan!
    Schrok me de pieppppp.
    Maar nu kan ik niet naar de wc, niet douchen, niet mn tanden poetsen, niet mn haartjes doen, geen water drinken (had gelukkig nog een half liter, dus kon mn medicijnen wel nemen)
    Heb maar meteen bij mn ouders 3x2 liter flessen gevuld met water.
    En nou maar hopen dat mn leidingen niet kapot gevroren zijn :confused:
    Ben echt bang nu daarvoor, dat zou gewoon weer weet ik t hoeveel duizend euro gaan kosten als ze kapot gaan :(
    Zou naar de stad gaan vandaag, maar denk dat ik maar beter thuisblijf.

@Rose: wat stom zeg!
    En ze hoeven je bloed toch niet?
    Wat heeft je bloed met je hcg uit je urine te maken dan?

Over kinderwagens: ik heb echt geen idee welke er allemaal zijn.
    Ik weet alleen dat ik geen 3 wieler wil.
    Heb ze altijd al stom gevonden en die dingen zijn reuze onhandig in gebruik (veel ervan dan)
    Dus voor ons een mooie 4 wieler :D

Ongi is hier alweer zo goed als over.
    Nog wat oud bloed bij afvegen, maar thats it.
    Dus nu in totaal 2 dagen, dus er zit vooruitgang in :D
    Hoop dat 2 dagen goed is tenminste (allicht beter dan 1 dag toch)

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen wij hebben lekker uitgeslapen.

Mijn moppie is me onbijt aan t maken :D weet echt nog helemaal niet wat we vandaag gaan doen, gister alle boodschappen al gedaan dus dat hoeft gelukkig niet meer.

Vind het echt jammer dat mvm niet kan doorgaan en vind het ook zonde voor de mensen die ze uitsluiten en niet even verder kijken dan hun neus lang is zoals bijv. Mijn medische dossier vragen en dan zien ze met een blik dat ik in querantene (weet niet hoe je het speld) heb gezeten na die bloedtranfusie maar ja.

Wat gaan jullie allemaal doen?

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Hoe gaat het hier?
    Nog steeds een mooie hoge temp hier :smile:!

Dreamer,

Wonen jullie in een koop woning?
    Anders kan je het verhalen bij de woningbouw.

Rose,

Toe maar weer :smile:!

Gaby,

Nog niet ongi?

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wij willen de stokke kinderwagen en dan de creme kleur maar daar moet je echt van houden ik vind hem lekker klein en comfortabel en zelf ben ik heel klein en fijn dus dan is zo'n grote kinderwagen niks.

@ dreamer ze zei dat het wel eens voorkomt dat een druppel bloed in je urine komt en mag dus ook nooit bloed geven

12. gaby1986

all: nee ben nog niet ongi... helemaal niks.....

13. gaby1986

is er niemand meer..

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    ja ik ben er nog

15. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey allemaal.

heb nog niet bijgelezen. moet eerst even kwijt dat ik gister dus idd misschien mijn ei heb gehad. heb een tempstijging van 0,4. nog even de andere dagen afwachten en dan weten we het zeker. voor degene die ook doen tempen he.hoe doen jullie dat met oud op nieuw? ivm de tijd enzo?

grtz suus

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suusje,

Ik denk dat ik dan oversla, want je krijgt nooit de juiste temp.

17. gaby1986

brrrrr wat is het koud hier. de kachel kan niet aan.... gas is eraf..
    ben blij dat ik toch ga werken vandaag... daar is t tenminste lekker warm...

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    nee he dat zat ik dus ook te bedenken. ik temp meestal rond 6 uur ofzo maar dat hoef ik donderdag niet te doen want ik heb dan nog niet geslapen vermoed ik zo. vorig jaar lag ik ook pas om half 2 smiddags in mn bedje.

wat gaan jullie allemaal doen morgenavond?

grtz suus

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je dan je ei al hebt gehad boeit het niet of je wel of niet tempt voor een dagje ;)
    Zo heb ik vandaag ook niet getempt, zit pas op dag 3, dus is toch niet belangrijk nu.
    FF is slim genoeg (meestal dan ;) ) om het nog te snappen.

@Sam: nee geen woningbouw hier helaas.
    Alles is nog steeds bevroren :(

@Rose: stom zeg, zeker als er bewezen is dat je niks hebt overgehouden aan die transfusie!

Ik heb net gebeld naar de gyn voor een afspraak.
    Ik kon het toch niet aan om te wachten tot de vrijdag erna.
    Dus nu hebben we de maandag erna meteen een afspraak.
    Dus maandag 19 januari om 14.45 uur hebben we een afspraak om de uitslag te bespreken...
    Ben nu al zenuwachtig!
    Is weer een nieuwe gyn, dus hoop dat deze aardig is.
    Nog minder dan 3 weken en dan weten we waar we aan toe zijn!

20. gaby1986

ik moet eerst werken tot half 7.. en daarna gaan we naar mijn ouders toe...

Deel Deze Pagina