Haay allemaal.. Dat is een heel goed idee van die wenspijl! Die gaan mijn manneje en ik morgen direct even halen Verder hier niet veel bijzonders.. kat is erg bang voor vuurwerk dus is helemaal gek. Morgen laatste dagje werken en dan pas weer 5 januari! Nu snel even naar mijn ouders.. Voor degene die ik niet meer spreek heel veel plezier morgenavond en dreamer ik kijk het direct voor je na morgen! Liefs
hey allemaal.. hier ook nog steeds geen water.. of warmte... we hebben lekker bij mijn ouders gegeten.. want koken kunnen we ook niet als er geen gas is.. en even daar onder de douche geweest.. en nu weer thuis.. in de kou.. joey is druk bezig om alles te maken.. maar waarschijnlijk hebben we nu een gaslek ergens.. ik moest vandaag ineens huilen op t werk.. had een beetje mot met een collega.. erg lang verhaal om hier neer te schrijven.. en normaal huil ik nooit om zoiets.. maar ik kon t niet droog houden.. verder krijg ik ineens veel puistjes. en nog steeds niet ongesteld...iedere keer een klein beetje buikpijn.. maar dan is t weer ineens weg.. en in de auto word ik steeds misselijk (had ik nooit) ook als ik zelf rij ach ja....
joey had t gas weer aangezet.. maar hij doet t niet.. er is geen druk.. dus de druk antsnapt ergens.. dus er is ergens een lek..
nee als hij t gas aan zet... en een kwartier wacht.. gebeurd er niks.. er is geen druk.. maar hij is er nu mee bezig.. maar ik weer niet of t lukt.. hoop t wel.. want t is echt mega koud hier..
hij heeft t gas nu weer aangezet.. dus nu weer een kwartier wachten.. en kijken of die t doet... ik hoop t..
Gaat van zw pagina af, want is even niet in de stemming .. * Word gek, als mensen tegen mij ingaan terwijl ik weet dat ik gelijk heb.....* p.s Gaat niet over dit Topic
@gaby als hij het dalijk niet doet dan laat dat even weten. het is een kleine moeite om er even naar te kijken volgens vriendlief. hij heeft ook metertjes enzo ervoor om te kijken wat er aan de hand is.
@Suusje: nog steeds bevroren hier. De hoofdkraan staat nu afgesloten om erger te voorkomen. Morgenochtend kijken of er water uit de kranen komt, zo niet, dan bellen we de loodgieter en dan merken we wel of er iets aan gedaan kan/gaat worden. Heb gelukkig gewoon verwarming (is mobiele kachel, dus niet aangesloten ergens op) en gas, dus kan nog leven. Heb alleen geen water! Gelukkig wonen mn ouders 10 minuutjes met de auto weg, dus daar halen we water vandaan. Voel me echt zielig met mn 2 liter flesjes... Echt armoe dit hoor! @Jolyn: tnx girl Ik hoor het morgen wel Moet wel goed zijn, anders kan ik morgen niks meer veranderen natuurlijk. @Sam: ow jee, whats up? Maar ken het gevoel hoor! @Gaby: leuk he als er iets niet werkt Doet alles het alweer? En je langste cyclus is 34 dagen toch? Je zit nu op dag 34/35 ofso toch?
@dreamer: gelukkig heb je wel gas enzo. anders is het helemaal niks. ik hoop dat het verholpen kan worden. vriendlief kwam net thuis en die vroeg gelijk of ik nog iets van je had gehoord.
in ieder geval.....ik ga er vandoor. moeten nog even wat dingen regelen voor morgenavond. allemaal nog een fijne avond en als ik jullie niet meer spreek: EEN FIJNE AVOND MORGEN EN EEN FIJN EN GELUKKIG 2009. grtz suus
fijne avond suusje...zo ben blij dat die t weer doet.. hij maakt wel wat meer herrie.. maar okeej.. als t goed is krijgen we nu ook wat meer water.. dus een wat hardere straal onder de douche.. want kwam echt een pis straaltje uit..
Had je zo'n slechte waterdruk dan Gaby? Een andere douchekop wil daarvoor ook wel eens helpen. Als morgen dag 35 is, dan ben je overmorgen overtijd. Dus als je morgen niet ongi wordt. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, dat wachten in onzekerheid is ook zo vervelend. Temp je niet dan?
nou er zit een douche kop op die heel normaal is.. geen etra grote ofzo.. kleine bestaan ze geloof ik niet..haha,.. ben benieuwd hoevee water er nu uit komt.. nee ik temp niet... ik ga t gewoon afwachten.. maar ja hoe langer t duurd hoe meer hoop ik weer opbouw... en datmoet ik eigenlijk niet doen..