@ Suus: op dit moment zit ik aan de spa rood, dus daar proost ik maar mee... kinderchampagne gaat het voor mij ook echt niet worden hoor morgenavond... zoete troep blegh... ik ben bezig met foto's uploaden... er komt zo een link aan ik heb de afspraak bij de VK een dag verzet trouwens ivm drukte op het werk... we moeten nu op 20 Januari... dan hebben we alleen het intake gesprek en 2 weken later krijg ik pas een echo.... pff kan nu al niet wachten
Agneta, Ook nog geen duidelijkheid voor jullie... Hoop dat je snel wat meer weet! Hier wel een driewieler een x-adventure of een Quinny Speedi xs.
hey sam hoe is het met jou? nee nog geen duidelijkheid. de 15e moet leon nog een keer zijn zaad inleveren. en ik zit toch nog aan die pillen de gyn zei dat ik in januari maar weer eens moet bellen als ik nog niet ongi ben dus ik ga volgende week bellen.
Hoop dat ze jullie kunnen helpen! Hier heeft Edwin ook een zaadonderzoek 8 januari. Verder alles goed :smile:.. en heb een mooi eitje gehad.
Hahahaha nee, heb hem al een paar keer uitgeprobeerd bij babypark en bij kennissen, en het is echt fijn rijden. Wat ik wel aanraad als je een 4-wieler koopt, neem er wel een met zwenkwielen, anders blijf je de kinderwagen omhoog tillen door op de achter wielen te draaien.
Maar meiden. Nogmaals allemaal een fijne jaarwisseling voor diegene die ik morgen niet meer spreek, en dat alle 10 de vingers eraan blijven zitten .. Ik doe de pc uit. Welterusten alvast! xxx
@ Gaby: Weltrusten... Ik weet niet of er nog iemand is maar hier de link naar picturetrail met alle foto's van de spulletjes die we vandaag geshopt hebben en wat we al hadden http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/21273756
heej ik ben er nog.. ben ondertussen spelletje aan het doen.. ben ook niet bang dat hij omkiept.. heb de kinderwagen uitgetest toen de kindjes van rachel erin lagen leuke spulletjes allemaal! Weltrusten iedereen die ging slapen
jullie hebben al veel ja wel heel leuk wij morgen donderdag bellen wanneer we het kamertje precies op kunnen halen
Ow dus dat komt bij jullie ook al snel het is zo leuk om nu al met die spulletjes bezig te zijn... Vriendlief wilde vandaag het ledikantje al opzetten hihihi... ik moest hem even wakker schudden door te zeggen dat er eerst nog laminaat gelegd moet worden