ik wou vanmorgen bijna testen.. maar ik durfde gewoon niet. slaat echt nergens op.. vind t gewoon stom van mezelf.. waarom ik t niet durf.. lijkt wel of ik mezelf een teleurstelling wil voorkomen ofzo....
Gaby, Nog steeds geen ongi te bekennen? Raar Wanneer heb je voor het laatst getest? Hier was het al om half 1 doodstil dus zijn we maar naar bed gegaan.... Iemand nog wat gewonnen bij staatsloterij? Hier niks...
Als je der beter bij voelt, moet je het doen... Anders zit je er de hele tijd aan te denken, en dat lijkt me ook niet fijn.
nee wil ook testen.. maar ik durf t gewoon niet.. be gewoon te bang voor een teleurstellig.. maar ja heb nu toch al wer 2 geplast...dus de kans is voorbij vandaag
Goedemorgen allemaal... en de allerbeste wensen voor 2009... en dat jullie allemaal zwanger mogen worden en/of een prachtig gezond kindje in jullie armen mogen sluiten! ik zat om 23.00 uur al op z'n best te gapen op de bank... om 0.00 uur iedereen hier thuis gelukkig nieuwjaar gewenst (vriendlief, mijn moeder en haar vriend) ben niet eens naar buiten geweest want er was niemand in de straat en om 1 uur lagen wij lekker in ons bedje
@ Gaby: je hoeft niet persé met ochtendurine te testen, dat heb ik ook niet gedaan toen ik positief testte... ik had daarvoor ruim een uur op de wc gezeten/erboven gehangen... ik snap dat je bang bent voor de teleurstelling...
ja vandaag ga ik iniedergeval niet meer testen.. ik moet dat alleen doen als joey nog slaapt.. als ik weet dat hij op mij wacht kan ik niet meer plassen.. haha.. dus mischien ga ik morgenvroeg weer een kansje wagen...
ik vond het juist fijn om "samen te testen" ik bedoel dat mijn vriend er gewoon op wachtte in de woonkamer... maar dat is iets persoonlijks natuurlijk
haha ja maar ik ben een moeilijke ''plasser'' haha als ik weet dat er iemand op mij wacht.. kan ik niet meer plassen.. op mijn werk moet ik ook altijd helemaal naar de andere kant van t gebouw lopen om te plassen.. want daar zit een wc met een deur die helemaal dicht is.. en niet een stukje open aan de onderkant.. want daar kan ik ook niet plassen.. haha.. was een lol toen ik met de bus op vakantie ging naar spanje.. poeh wat had ik een buikpijn toen we er waren.. .. ik ka ook nooit ergens waar ik vreemd ben gaan plassen.. haha..dus tja..
pff dat is wel lastig ja... wij waren 2 jaar geleden met de vriendengroep op centerparcs en toen was er ook een meisje die faalangst heeft met plassen en die moest s'nachts naar de wc... toen heeft ze iedereen die boven sliep wakker gemaakt en gevraagd of ze even naar beneden wilde gaan zodat zij kon plassen...
okeej zo erg ben ik nu ook weer niet...als ze beneden of boven zijn.. kan ik best op een andere verdieping plassen.. maar ja wij hebben maar 1 wc.. beneden...
Vervelend is die angst he Gaby! Ik heb vroeger eens 2 dagen niet geplast. Sliep voor het eerst bij mn vriendje van toen. Vreselijk gewoon als je niet kan plassen! Nu gaat het wel redelijk ermee gelukkig. Thuis heb ik er iig geen last meer van. Hier waren we om 5 uur vanacht thuis En stond al vanaf 10 uur buiten, dus had geen teentjes meer over Maar heb t wel gezellig gehad. Eerst vuurwerk afgestoken. De hartjeswenspijlen waren leuk! Hoop dat onze wensen mogen uitkomen. Daarna lekker vuurtje gebouwd. Ik heb nog schrale wangen van al die nieuwjaarszoenen. Weet van de helft van de mensjes niet eens wie ze waren En ik heb al zo'n hekel aan dat verplichte zoenen Ach ja, gelukkig volgend jaar pas weer Vandaag eens zien of de waterleiding alweer wat doet... Mn temp was vandaag trouwens lager dan die van gisteren. Dus niet slapen is erger dan veel later gaan slapen maar wel iets slapen Dat 2009 voor iedereen mooi babynieuws mag brengen!
hey dreamer.. ja die angst is echt niet fijn.. maar ja... hopelijk heb ik morgenvroeg de moed om ff een testje te wagen.. en thuis kan ik ook gewoon plassen.. alleen niet als er iemand op me wacht.. hopelijk doet je waterleiding het weer.. zou wel fijn zijn...!
Goedemiddag meiden! Een heel erg gelukkig, gezond, vruchtbaar en babyrijk nieuwjaar gewenst voor jullie allemaal. Liefs Debby