Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ook zo! Ik ben hier nog een beetje duf... straks maar naar m'n schoonouders toe.

Ik kan ook moeilijk plassen als anderen op me wachten maar het gaat steeds beter. Thuis geen problemen, bij anderen ook niet zolang er maar niet iemand voor de deur staat die zegt dat je op moet schieten. Of een hele vieze wc.

@Gaby, hopelijk heb je morgen een positieve test!

2. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,
    gelukkig nieuwjaar!
    Ga niet alles teruglezen. Zie wel dat gaby al 6! dagen overtijd is. Spannend! Ik duim voor je.

Hier is het mis gegaan. 2 dagen voor mijn nod verging ik snachts al van de pijn, dacht echt serieus dat ik dood ging. Dit heeft tot mijn 3e dag ongi geduurt, af en aan. Normaal ben ik licht ongesteld, en maar 2 dagen hevig, 1 dag spotting dat was het. Ik heb 5 dagen heel erg lopen vloeien, 2 dagen spotting, en ben er nu eindelijk van af..
    Maar het was zeker geen prettige afsluiting van het jaar :(

Hoop dat 2009 heel veel moois mee brengt voor jullie allemaal!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey dames

allereerst een gelukkig, fijn en gezond 2009 gewenst...ik hoop dat iedereen zwanger mag worden in 2009....dat iedereen een gezonde zwangerschap mag hebben en iedereen een gezond kindje in de armen mag houden...

gisteravond bij vrienden geweest...met zijn 11en gegourmet....daarna gido wijers (of hou je het ook schrijft) gekeken...daarna spelletjes gedaan en tegen de tijd dat we wilde aftellen met de klok op tv was het al twaalf uur geweest...daarna naar buiten gegaan. vuurwerk afgestoken, rondje dorp gelopen (ik hou ook niet van al dat zoenen maar ja is maar 1 keer per jaar he) en toen het dorpshuis in gedoken....we waren om half 3 thuis...

@jee meiden wat vervelend van die wateroverlast of juist water te kort... :( oneerlijk verdeeld het in de wereld...

@zwangeren: :confused: wat hebben jullie al veel gekocht...ik lees zelfs al kinderwagens en babykamers....*ik durf bijna niet te zeggen dat ik nog niks heb gekocht*

ga nu de laptop weer uitzetten...ga ff de tandjes poetsen en dan naar mijn ouders...daar komt de hele fam bij elkaar (man of 35) om iedereen even de beste wensen te wensen

oh agneta: ben je niet meer flauw gevallen? hoop dat je niet te veel last meer hebt van die pillen en dat je snel ongi mag worden....

@stephanie: is je vriend nog ziek?

en wat een keukenprinssen allemaal hier zeg (op sommige na dan he oma ;) ) ik ben ook niet zo van het koken hoor...word gek als ik uren in de keuken moet staan...ik moest dan ook gewoon werken van zeven tot vier gister dus had een goed excuus dat ik niks kon maken voor gisteravond...maar ik heb de boel opgeruimd dus mijn deel is gedaan.

ziet de straat bij jullie ook rood? is echt niet normaal..onze speeltuin lag gistermiddag al vol met resten vuurwerk en nu is het NOG VEEL erger....de hele buurt zal wel aan het vegen gaan strakkies...en ze zijn nu nog aan het knallen af en toe...

nou wel weer genoeg gezegd....ben weer weg misschien tot vanmiddag/vanavond...

@meisje: heb het even gemist sorry maar had je wel al een positieve test of bedoel je dat niet raak is deze maand....sorry hoor als ik er overheen heb gelezen... sterkte in ieder geval.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Jeps hij heeft de griep flink te pakken geloof ik... heb hem al aan de naproxen gekregen en dan voelt ie zich echt beroerd... hij moet normaal niks weten van pijnstillers oid...
    hij heeft er gelukkig gisteravond wel gewoon gezellig bijgezeten, we lagen wel lekker op tijd op bed maar dat hadden we anders ook wel gedaan denk ik...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, als ik zwanger zou zijn zou ik misschien al wel wat kleertjes enzo kopen maar grotere uitgaven ook wat later.

We hopen dat onze wens gaat uitkomen die we op onze pijlen hebben gezet.

@meisje, wat vervelend! Zou 't een vroege miskraam geweest zijn? Omdat je zo vloeide?

Ik ben ook niet echt een keukenprinces. Kan wel gewoon koken maar ben niet echt van de sausjes zelf maken en met allerlei kruiden enzo. Daar heb ik geen kaas van gegeten.
    Vanavond maar even lasagne maken.

Zullen nu richting m'n schoonouders, schoonfamilie komt daar allemaal.
    Hier is 't ook aardig rood. M'n man is vanmorgen al even aan't vegen geweest. Ergste rommel voor ons huis is nu weg.
    Onze buren zijn gisteravond geweest. Wij hebben ook Guido Weijers gekeken (al vond ik 'm wel een beetje grof als 't om geloof gaat en dat vind ik jammer)
    Om 12 uur naar buiten gegaan en eerst onze 'love is in the air' pijlen afgestoken. Voor de rest heb ik alleen toegekeken ;) Ik heb ook een hekel aan al dat zoenen. Niet bij mensen die dicht bij je staan maar wel bij 'vreemden'.
    Om 1 uur zijn we hier naar feesttent gegaan. Ik was al eerder naar huis maar uiteindelijk zijn we rond half 5 gaan slapen. Ben nu wel beetje gaar. heb m'n rust altijd wel goed nodig. Naja vanavond maar lekker vroeg erin.

Hopelijk komend jaar allemaal gezonde kindjes en goede zwangerschappen!

@Stephanie, beterschap voor je vriend!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hoe hebben jullie 't trouwens gedaan met alcohol? Eigenlijk wilde ik niet drinken omdat er wel een kans aanwezig is dat ik zwanger ben.
    Maar 'k wilde ook niet dat de buren enzo weten dat wij bezig zijn. 'k Heb toch maar een beetje meegedaan en in totaal 1,5 glas aan mixdrankjes gehad met zo weinig mogelijk drank ;)
    'k Weet niet hoe snel 't schadelijk is als je zwanger bent. Naja dit hebben we in elk geval gehad en met verjaardagen drink ik bijna nooit omdat ik vrijwel altijd weer moet werken of met wachtdiensten zit, dus dat is geen probleem om daar onder uit te komen.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Thanx zal ie nodig hebben ;)

Ik heb gewoon braaf aan de spa rood gezeten haha... volgens mij is alcohol pas schadelijk vanaf de 5e week omdat dat alle organen zich gaan vormen... maar het zekere voor het onzekere nemen kan natuurlijk geen kwaad...

Schoonouders zijn hier net geweest, schoonmoeder had babykniesokjes meegebracht met daarop ï love mama en i love papa haha...
    ze kon het niet laten :D

Kreeg trouwens gisteravond van de vriend van mijn moeder te horen dat ik al een aardig buikje heb :oops:

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    gelukkig nieuwjaar

ik lag om 2 uur in bed en we hebben het heel leuk gehad verderop is een kamp bij ons en die hadden echt super veel vuurwerk dus daar konden we van meegenieten.

we gaan nu lekker een filmpje kijken die we gehuurd hebben en lekker lui doen.

doegg

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Oeh lekker rose, filmpje kijken...

helaas is de videotheek dicht hier anders wist ik wel wat ik nu ging doen hihi...

naja t weekend maar ofzo...

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!

hopelijk voor ons alleen (niet zwangere)een vruchtbaar jaar!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Knarboor,

Weet je al wanneer je gaat testen?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ All: hoe ver zijn jullie als jullie de eerste echo krijgen? en is dat dan een termijnecho?

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey ben er ook weer even...

ik heb vanmiddag nog een testje gedaan rond een uur of 4... maar was geen streepje te zien.. morgenvroeg nog een keer met ochtend urine.. maar dan houd t op... :(

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Balen zeg Gaby... dat je lichaam je zo in onzekerheid laat zitten...

*Knuff*

15. gaby1986

ja ik baal ook echt heel erg had t zo gehoopt.. maaar las net op een ander topic.. dat iemand ook nega testen.. en een week later wel posi......maar ja.. mijn hoop ligt nu nog bij morgenvroeg..

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wij krijgen volgende week woensdag de eerste echo maar weet niet of dat een termijnecho is? is dat dat ze gaan kijken hoever je bent toch? neem aan dat ze dat wel kan zien (ongeveer dan want volgens mij zie je het pas duidelijk als je rond de twaalf weken bent toch)

@gaby: balen maar je hebt wel wat meer duidelijkheid nu toch? en een beetje hoop mag je altijd houden maar hoop niet te veel meid anders is de teleurstelling nog groter..

17. gaby1986

nee wil ook niet teveel hopen.. maar stiekem doe je dat toch wel..
    ik kijk morgenvroeg nog even.. en dan is t gewoon afwachten.. wel raar dat mijn cyclus dan ineens zo raar doet..

18. gaby1986

19. gaby1986

ik ben er vandoor..
    we gaan weer house kijken.. (erg verslavend)

tot morgen..

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je zolaat pas posi test is dat vaak omdat je dan ook pas zoveel later je ei hebt gehad.
    Of je lichaam moet zo weinig hcg aanmaken, maar dan zit het ook niet helemaal goed.
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@Red: zag jij er hartjes in?
    Bij ons zagen ze in 1 pijl wel een hart, de andere ging te schuin ervoor.
    Ik moet zeggen dat ik in beiden geen hart zag :)
    Maar ik was ook meer bezig met de wens dan de pijl :)

Hier doet het water het weerrrr, jippieeeee :D
    Wat een luxe zeg!

@Bos: ik zou ook echt geen grote dingen kopen voordat ik de 12 weken gepasseerd ben hoor.
    Maar goed, zo is het mij ook altijd geleerd eigenlijk.
    En door ervaring ook nog eens duidelijk geworden.
    Of ik geen kleertjes zou kopen durf ik niet te zeggen ;)
    Maak je dus geen zorgen hoor, het is heel normaal dat je nog niks gekocht hebt!
    Straks als je zekerheid hebt ga je gewoon helemaal los :D

Over alcohol: ik drink nu al bijna een jaar niet meer en dan ook echt geen druppel!
    Ik ben 13 januari gestopt met roken vanwege iets anders.
    In maart besloten wij voor kinderen te gaan en toen zijn we ook meteen allebei gestopt met drinken.
    Mn man is met maart ook gestopt met roken (vanaf januari was hij gaan minderen, ik ben cold turkey gestopt toen)
    De meningen zijn erover verdeeld of het kwaad kan of niet.
    Voor mij voelt het gewoon niet goed als ik zou drinken, dus ik doe het niet.

Over Guido Weijers: ik vond er echt helemaal niks aan!
    Een paar leuke grappen, maar dat was het.
    Hij was veel te slap dit jaar.
    Ben wel wat grovers gewend, dus mij te netjes dit :)
    We hebben toen Eddie Murphey opgezet, dat was wel grappig :)

Over Gtst (ging t niet over, maar bij deze :) )
    Wat een gedoe joh en zo onrealistisch!
    Ja, ze zaten tegen me te kletsen en toen was de abortus alweer gedaan.
    Uhuh, geloof ie t zelf?
    Ja als je een kind van jezelf wil kunnen we eiceldonatie doen.
    Ja natuurlijk, dat gaat zo 123 even enzo.
    Ach ja, tis maar een soap natuurlijk!
    Maar sommige dingen ;)

Deel Deze Pagina