ik heb weer lekker gesport en gezwommen heerlijk werd alleen super misselijk na een tijdje dus toen ben ik lekker gaan zwemmen en toen ging het beter. ik heb op dit moment geen vaste baan wil volgende maand gaan beginnen en ben ook wel een beetje bang dat ik dan na mijn proeftijd misschien ontslagen word omdat ik zwanger ben. ik heb wel besloten om het nog niet te vertellen als ik ga soliciteren want dan maak ik geen schijn van kans. maar voel me daar neit helemaal lekker bij. maar ja je hoeft pas 3 maanden van te voren voor je uitgerekende datum te vertellen dat je zanger bent @sammie gewoon positief blijven meid het ziet er allemaal nog goed uit.
@stephanie, je kunt er toch volgedne week omvragen en je hoeft toch pas op zijn vroegst met 3 maanden te vertellen da tje zwanger bent @rose, ik zou ook niet vertellen da tje zwanger bent hoor, dat kan altijd nog! En juist, jij beslist wanener je dit wel vertelt, dus dat kan altijd daarna nog
precies maar het volet wel een beetje alsof je ze voor de gek houdt maar ja is voor eigen bestwil he. hopelijk is het afgelopen week bij jouw raak en heb je over een week een mooie positeive test. ben er weer vandoor
Dat is wel zo maar ik heb de 20e een afspraak van 40 min. bij de VK en k zou niet weten wat ik tegen mijn baas moet zeggen wat ik dan ga doen... werk in een kleine tandartsenpraktijk en kan dus ook niet zeggen dat ik naar de tandarts moet ofzo... de dokter of fysio doe ik altijd op mijn vrije dag of er moet iets ernstigs zijn en dan gaan ze vragen stellen van wat er is... moeilijk moeilijk...
weet niet meer wie het waar over had hoor sorry over de vaste baan: ja ik heb een vast contract.... stephanie: kun je niet zeggen dat jullie een gesprek hebben bij de bank. of met een verzekerin of dat er iemand jullie kachel komt maken of zoiets...dat het niet op een andere dag kon....je kan toch wel iets verzinnen? dreamer: hoop dat je ei gewoon op tijd komt en dat je cyclus niet in de war raakt omdat je in spanning zit te wachten op de uitslag.. rose: ik moet om vijf uur en jij? gaby: gefeliciteerd met je zus. sterretje: lekker dat je zo vroeg klaar was....eerder weekend... sammie: positief blijven meid....het is vast raak deze maand...ik dacht ook dat het niet raak was toen het wel raak was dus je kan niet altijd van je gevoel opaan.. je gevoel kan je net zo voor de gek houden als je lichaam... het lijkt wel of ik een slang in mijn buik heb (mijn darmen bedoel ik dan he die zo ontzettend aan het rommelen zijn )
ha dames baan: heb eigen bedrijf dus geen last van contracten hier net als sammie ook geen 'raak'gevoel maar wie weet moed houden maar
@ Rose: ik heb vandaag ook een rommelbuik... @ bos: ik zal er nog even over nadenken wat ik ga doen, ik vind het denk ik ook wel heel moeilijk om mijn mond te houden...
ik kom even een buikfoto spammen.... wat vinden jullie? http://pic80.picturetrail.com/VOL2110/1 ... 535677.jpg edit: link vergeten toe te voegen
je buikje begint al hor meis maar pas je je eigen broek nu al niet meer? omdat je posi broek aan hebt';
is geen pos. broek hihi... heb een hemdje aan wat in mijn broek zit heb wel expres een extra lage broek aan... nu je het zegt zit ik nog eens naar de foto te kijken en het lijkt idd wel heel erg op een pos. broek
ik heb maandag functioneringsgesprek.. Maar denk dat ik wel gewoon mag blijven.. zou wel heel raar zijn als ze me nu ontslaan.. omdat ik eerst eigelijk weg zou gaan en me wel terug genomen hebben.. en mijn unit manager heeft toch ontslag genomen.. dus denk niet dat het haar iets kan schelen.. ik maak me er in ieder geval niet zo druk over.. En stel dat ze me contract niet wil verlengen dan heb ik altijd mijn collega's nog.. die weten dat ik altijd goed werk Zaterdag gaan we trouwens de babykamer ophalen.. ik nu afgesproken.. ben benieuwd.. zal zo snel mogelijk foto maken.. Ga nu eerst even lindsey (die logeert hier) klaarmaken voor bed.. en als die slaapt zal ik bijlezen
@ Suus: gezellig zo'n logétje ik ben een beetje onzeker op dit moment... heb al de hele dag een rommelende onderbuik en nu heb ik af en toe flinke steken op de plaats van mijn rechtereierstok zeg maar... herkent iemand dit, k wordt er een beetje bang van...
heb ik ook hoor...zou me er maar niet te veel zorgen over maken...zolang je niet gaat vloeien is er vast niks aan de hand....dat gerommel zijn je darmen en die steken zijn of je darmen of je baarmoeder die groeit.....probeer je geen zorgen te maken...
hey allemaal ik ben er ook weer. ben super moe.. maar ja..morgen weer uitslapen.. voor zover ik dat kan.
ik had trouwens vanmorgen het ziekenhuis gebelt.. en ze hadden onze brief ontvangen.. maar omdat ze alles moeten bijwerken imv kerst en nieuwjaar.. duurt t nog op z'n langst 2 weken dus ben benieuwd.. t komt steeds dichter bij.. hoe lang moet ik nog wachten voor ik de huisarts kan bellen.. dat ik niet ongi word?...
oke...je hebt ook al een keer een cyclus van 34 dagen gehad zie ik dus dan zou je in theorie ook vier dagen overtijd kunnen zijn...weet je het is lastig te zeggen want er zijn zoveel dingen die je cyclus kunnen beinvloeden. ik had zelfd de eerste zes maanden na het stoppen met de pil gelijk een cyclus van 28 dagen....in maand zeven was ik ineens 16 dagen overtijd en was mijn cyclus ineens van slag....ik ben bang dat je arts er voorlopig niks aan zal doen....vooral niet omdat je niet weet wanneer je je ei hebt gehad...toch?
hallo allemaal. hoe is het met iedereen? @gaby: ik zou nog heel even wachten. meestal (tenminste bij een collega van mij) die moest nog een "cyclusduur" wachten voordat ze wat kreeg om het op te wekken. dus dat zou voor jou dan een cyclus van 62 dagen zijn. is niet te hopen natuurlijk hoor. en wie weet joh. in die tijd ben je al ongi. hier gaat alles goed. geen beige slijm ofwat dan ook meer gehad. ben benieuwd. ik durf niks te hopen en te verwachten. maar het is wel verdomde spannend! zou toch een giller zijn als ik zwanger bij de gyn aan kom zetten. haha. grtz suus