Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Klagen doe je niet :) Je mag ze best van je af schrijven ;) Maar gelukkig weet je waar je het voor doet!

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    daarom....ik schrijf het ook wel van me af maar niet hier 8)
    over een paar weekjes word alles beter....ben alleen wat zenuwachtig voor de echo...

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ben je bang dat het niet goed is?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja..mede omdat ik vorige keer een echo had en er toen niks te zien was...nu voel ik me wel totaal anders als vorige keer maar toch blijft die onzekerheid aan me knagen...

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmz wat vervelend zeg... Gelukkig nog maar een paar dagen. Niet dat dat het er makkelijker op maakt, maar je hoeft gelukkig geen maand meer te wachten.

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Grrr ik had net woorden met mijn vriend dus ben naar boven gegaan. Maar nu was ook op msn en ik zit boven op msn en hij reageert gewoon niet meer. Bah, wordt een gezellige avond dus. We hebben ook nog niet gegeten

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb niet alles terug gelezen, ben vandaag naar de stad geweest, en langs mijn schoonouders.
    Verder ben ik voor de 2de avond heeel moe, maar denk echt dat ik niet zwanger ben, en gewoon blaasontsteking heb...

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hopen dat het geen blaasontsteking is sam!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Balen dat je je zo ziek voelt, hoop dat het snel beter gaat.

Hier ook geen goede voornemens... kan ik me niet aan houden...
    Maar hoop wel snel zwanger te zijn :smile:

Hier ook niet gelovig...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Heb je ook pijn bij het plassen enzo sam? of moet je gewoon heel vaak naar het toilet?

ik heb nu echt vervelende darmen... heb buikpijn en ben al een paar keer naar de wc geweest :(

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal... ben er ook weer.. we zouden eigenlijk bij rachel een filmpje gaan kijken.. maar ik voel me echt niet goed..

ben nog steeds misselijk denk nog steeds van in de auto vandaag ofzo... en last van m'n maag.. en ben echt mega moe...dacht dat t na het eten wel over zou gaan... maar das dus niet zo.. bleh... lig nu lekker met m'n pyama aan onder een dekentje op de bank..

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeienavond all

ik heb niet alles terug gelezen vandaag ben daar echt te moe voor.
    ga nu ff op bed liggen en proberen ff een uurtje mijn oogjes dicht te doen.
    want we hebben visite en die willen op stap maar ik hou dat echt neit vol want ben nu al moe.

fijne avond

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby en Rose: balen dat jullie niet kunnen doen wat jullie willen omdat jullie zo moe zijn, en gaby jij omdat je niet lekker bent...

ik heb ook echt last van mijn buik... in de zin van diaree :(

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos ik heb woensdag om half 10 de eerste echo dus lekker vroeg en daarna moet ik naar den bosch maar krijg mijn iphone dinsdag terug dus dan doe ik even in de trein een berichtje plaatsen maar savonds dan pas een foto :D met hopelijk een super mooi kindje te zien (of tenminste iets wat erop lijkt) hihi ;) en jij savonds ook natuurlijk ben benieuwd hoe de foto's van lekaar verschillen omdat we weinig schelen ga ze wel naast elkaar leggen als jij hem erop zet :D

15. gaby1986

stephanie: das ook niet fijn :(

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben ook benieuwd...ga hem er zeker opzetten....
    volgend weekend gaat deze pagina echt verhuizen he dames.
    helaas zal er dan geen album meer zijn begreep ik..wel jammer..

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: nee zeker niet... k word er ook bang van... maar heb zoiets van heb wel buikkrampen maar dat komt echt zeker te weten van mijn darmen af want heb ook diaree en als ik naar het toilet ben geweest is het even over...

18. gaby1986

bos: k dacht dat ze dat vorig weekend zouden doen..

stephanie: misschien iets verkeerd gegeten ofzo...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zal straks even een buikfoto in mijn album zetten...hij is aardig opgezet. sinds maandag word het elke dag een beetje meer lijkt het....(weet dat het mijn darmen zijn maar toch)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klopt maar (zoals je ziet) is dat nog niet gebeurt.nu staat t voor 10 en 11 jan op de agenda

Deel Deze Pagina