Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eva R

Eva R Niet meer actief

@mac: beterschap

2. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    @ lexy: reageer je niet meer op mijn pbtjes? :(

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    meid, ik zal nog reageren op je pb! Ben alleen de hele avond nog druk met bijlezen van alle berichten! Krijg je als je weer aan het werk bent ;). Maar komt eraan hoor :D

4. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    ok toppie, ik wacht rustig af! ja ik moet na mijn werk ook echt bijlezen!

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Je was me net te snel! Ka niet zo snel hahahha ;)

6. angel1986

angel1986 Actief lid

Jun 8, 2008
    418
    236
    43
    Female
    Sales
    Uithoorn
    ja we dachten hetzelfde hahahha

7. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Kristel gefeliciteerd! Is wel leuk als je dan gaar trouwen, misschien ben je tegen die tijd wel 3 maanden zwanger en kan je het meteen aan de gasten vertellen....

8. Dreamer, hoeveel ondergewicht heb je?
    Ik heb ook best wel wat ondergewicht, maar zou volgens de HA en gyn vroeger geen probleem moeten zijn. Ligt er wel aan hoeveel ondergewicht je hebt natuurlijk.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik ben 182 cm en de weegschaal tikt de 61 nog niet aan terwijl ik mn schoenen en kleren aanheb.
    Met mijn lengte is 65 al iets te licht :(
    En val nog steeds af.
    Eet gewoon normaal.
    Heb geen afwijkingen bij mn schildklier, dus daar ligt het ook niet aan.

Eigenlijk sinds het stoppen met de pil knalt mn gewicht naar beneden!
    En was zo trots dat ik eindelijk een gezond gewicht had...

Heb mn vraag ook in het vk topic gesteld, dus ben benieuwd wat die zeggen.
    Ben blij dat jij iig al zegt dat het geen probleem moet zijn.
    Hoop het echt, want aankomen lukt me gewoon niet.

10. Ja dan ben je wel te licht inderdaad.. ik mag blij zijn als ik 50 kg weeg.. en ben 1.67. Met de pil woog ik dit ook. En ik kan ook niet aankomen! Kan jij ook alles eten wat je maar wilt en niks aankomen? Soms zo frustrerend, ik heb vooral uitstekende ribben en daar erger ik me zo aan :( krijg ook regelmatig opmerkingen..

11. Alleen dat je blijft afvallen is niet goed! Maak me dan wel een beetje zorgen!
    Ik ga nu slapen, doei! trusten

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hallowwaatjeesss allemaal
    hier ben k weer
    wat eeng or warm weer zeg hier in het broeirene nederland baaahhh
    in ieder geval ik ga niet alles terug lezen las wel dat sterretje weer een MK heeft gehad klote zeg meis :( sterkte nogmaals

verder hier niet veel gelezen ;)
    ik ga morgen hard bezig zijn met me koffers uitpakken enz enz

dikke kussiess hier verder allemaal

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    geode morgen allemaal!

@kristel AAAAAHHHHHH wat geweldig meis, lekker saampjes, of met zijn drietjes ;) lekker gaan trouwen!
    Heerlijk! Gefeliciteerd!
    Wat romantisch van je vriend om je daar te vragen!
    Lekker snel gaan trouwen hoor, het is heerlijk om niet zo lang te hoeven wachten!

Mijn vriend heeft me na mijn ma gevraagd, en het si zo heerlijk dat het zo snel al mag gaan gebeuren, het wachten duurt gelukkig niet lang dan!
    Ben zo blij voor je :)

@natassie, he meis ben je daar weer gelukkig! Kun je weer gezellig mee komen kletsen hier!
    Hoe was je vakantie, leuk gehad hopelijk!

@mac Beterschap meis, ziek zijn is nooit leuk, zeker neit als je bijna niets mag doen! Succes hoop dat je snel op knapt!

@dreamer, vervelend dat je ondergewiocht hebt meis, maar volgens mij maakt dat niet uit voor het zwanger worden hoor!
    Zolang je gewoon netjes ongi word is er niets aan de hand geloof ik!
    Maar niet meer afvallen nu dan hoor!

Hier ga ik strakjes naar een vriendin toe, ze is 2 maandjes geleden bevallen en vandaag ga ik haar dochtertje in bad doen :D
    Heb er al helemaal zin in, lekekr tutten met de kleine!
    Vast een beetje voelen hoe eht strakjes zelf zal zijn thuis :)

14. @ mac beterschap meid
    @ natassie hoe is het geweest? En je kunt testen zie ik.. spannend!
    @ strerretje wanneer ga je trouwen?
    Mijn vriend en ik hebben besloten dat we pas gan trouwen als we kindjes hebben. En dan het liefst als gezinnetje ergens in eenw arm land op het strand trouwen..

heb gisteravond laat nog een ovu test gedaan. De twee streepjes waren bijna even dik, wat betekend dit? Ik had wel een spa blauw op het terras gedronken, maakt dit uit?

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hey Ryanne!

Met gezinnetje trouwen lijkt me ook super hoor!
    Ons eerste plan was om te trouwen, met straks de baby erbij, dan zou het ong 1 jaar geweest zijn!
    Maar omdat het mis is gegaan, was het wel een hele leuk idee om het nu te doen!
    Vandaar eigenlijk, was ook zo verdrietig steeds, dat mijn vriend vond dat we wel even iets moois en blijs konden gebruiken!
    We gaan 29 augustus trouwen, dsu dat gaat al opschieten!

Maar je test is denk ik dan bijna positief!
    Even kijken wat die vandaag doet!
    Maakt niet uit dat je wel nog wat spa blauw op hebt hoor, hij is nog steeds bijna net zo dik, dus dan kun je er wel vanuitgaan dat tie posi of bijna posi is geweest!
    Als tie vandaag nog steeds zo is, dan komt je ei er echt bijna aan, is tie vandaag weer negatief, dan moet je nog ff doortesten, blijft tie lichter, dan is gister denk ik je positeive geweest, en heb je vandaag of morgen je ei!
    Spannend meis!

Hoe was het pension? Leuk?

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Zo op aanraden van de vk net nog even een testje gedaan voor de zekerheid
    Maar echt super negatief!
    Dus kan er helemaal van uit gaan dat alles netjes weg is gegaan met mijn mk, en dat mijn cyclus hopelijk alles weer netjes zo snel oppakt!

Toch wel even weer confronterend om zo'n negatieve test te zien helaas....

Maar goed ik weet nu wel voor mijzelf, mocht ik ooit weer zo'n lichte streep zien, dan weet ik zeker dat ik wel zwanger ben, want nu komt er echt niets, en dat is toch achteraf wel een duidelijk verschil, negatief of een lichte positieve streep!

Tot later meiden, ik ben naar me vriendin toe, en haar 2 kleintjes, lekker mee spelen en kroelen!

Liefs

17. haha wat een gedoe ;) Ga vanavond opnieuw testen. Waarom moet je het eigenlijk op hetzelfde tijdstip doen? Ik ben echt een leek :s
    Dat wil dus zeggen dat ik deze maand 'op schema' lig.

Het pension beviel heel goed. De honden kunnen er de hele dag los en ze hebben er 5000 m2 weiland. Er hangen overal camera's om ze in de gaten te houden. Had er een goed gevoel bij. Ze gaat er het weekend van 28 augustus heen om te proberen.

Wat spannend hoe gaat je dag eruit zien?

18. Kun je het wel helemaal afsluiten en er weer goed tegenaangaan.
    Oze tijd komt... en ik hoop heel snel :)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen allemaal,

Hoe gaat het?

Ik heb sinds gister avond het gevoel dat ik ongi moet worden van die buikkrampen.
    Maar ben er net vanaf zie temp kaart in mijn album.
    Weet iemand wat dit is?

20. ik heb een idee sammie..
    Ik loop al weken met pijn in mn buik en ben elke morgen misselijk. Ik was van plan vandaag het ziekenhuis te bellen om een afspraak te maken voor controle

Share This Page