ow okeej hihi... ik kan dan niet meer slapen... dus hoop dat ik dan nog slaap hihi... hoef er s'nachts bijna nooit uit om te plassen, zal nog wel wennen worden als ik straks wel moet plassen snachts...
@Bos: whoehoeiiiiiiii een buikkieeeeee Dat zal wel raar zijn zeker Kan niet wachten tot de mijne ook zo doet Eindelijk eens een dikke buik krijgen @Matta: wb meis! Leuk dat je vriend overstag is gegaan! Ik weet niet meer wanneer je afgehaakt bent, maar in het kort: mn man heeft 0 zaadjes, dus onvruchtbaar. 16 januari 2e onderzoek, 19 januari de uitslag. Bij 0 zaadjes zal mn man een operatie krijgen. Bij zaadjes kunnen we hopelijk op voor ICSI. Dus geen spontane babietjes hier helaas! @Kristel: en is het nog gelukt vanaaf? En waar blijft de buikfoto?
Ik ben trouwens niet gelovig, maar ken het liedje wel. Alleen dacht ik dat deze langer was? Ik dacht 6 regels, maar kom ook niet verder dan 4 op dit moment. Wel een mooi idee om het op de muur te maken! Ik ben gek op gedichtjes op de muur. Gaan jullie het verven of met stickers doen?
ik heb verloren met kaarten het gedichtje staat bij mij op een lampje.. ik ben zelf niet heel erg gelovig en zou dat zelf niet op de muur zetten.. maar heb het lampje gekregen van een tante
He meiden, Ik kan jullie nog steeds niet bijhouden! Zolang ik mezelf maar bij kan houden is't goed zeg ik maar. Ik wordt hier echt gek van de zooi. Elke stap die ik zet, moet ik over een doos heen stappen. Zit nu tussen ongeveer 35 dozen. Nog anderhalf week een dan hebben we eindelijk die sleutel! Heb inmiddels ook een blaasontsteking te pakken. Zit al weer aan de kuur.. Hoop dat dit niet te veel invloed zal hebben op een eventuele bevruchting. Zit nu waarschijnlijk in mijn vruchtbare dagen! Maargoed, we zien wel. Ik zag dat jullie het over 'het' slaapliedje hadden. Dit is het vervolg: zorg voor de arme kindjes heer, en herstel de zieken weer, ja voor alle mensen saam, bid ik u in jezus naam. Dan heb je ook nog die ene; boze dat ik heb gedaan,.. Maar die vond m'n moeder vond die te stom om te zingen dus die kennen we niet Toedels
Het is hetzelfde liedje wat je opschrijft hoor, alleen jullie zongen het 3e couplet en blijkbaar niet het 2e couplet (google maar eens) Ik kende toch alleen de eerste 4 regeltjes blijkbaar. Misschien leek het langer omdat die mensen altijd meerdere keren dat liedje zongen (elke keer als er 1 naar bed ging)
goedemorgen allemaal.. voel me gelukkig wat beter dan gister... alleen nog beetje buikpijn.. maar ja.. daar kunnen we wel mee leven... vandaag gaan we geloof ik niks doen... jullie?
Volgens mij is dit de volledige versie: Ik ga slapen ik ben moe sluit mijn beide oogjes toe Here, houdt ook deze nacht over mij getrouw de wacht Boze dat ik heb gedaan Zie dat Here toch niet aan Schoon mijn zonde velen zijn Maak om Jezus wil mij rein Zorg voor de arme kindren Heer en herstel de zieken weer ja voor alle kindren saam bid ik U in Jezus naam Tenminste zo heb ik 'm geleerd. Deze ook nog: 'k Sluit mijn oogjes, 'k Vouw mijn handjes, 'k Buig mijn knietjes voor U neer, Trouwe Vader, in de hemel, Zie op mij in liefde neer Leer mij vroeg Uw kind te worden, Schoon 'k nog jong ben en nog klein, Mag ik van Uw grote kudde, Toch een heel klein schaapje zijn? Ik ben dus ook gelovig. Misschien dat wij ook het 1e couplet van 't 'ik ga slapen, ik ben moe' op de muur doen. In elk geval een gedichtje, met plakletters. Muren worden hier gewoon wit. Verder rood/oranje assessoires. Ik vind dit zulke leuke producten http://www.anel.info/index.php?mode=CONTENT&pID=3. Wij gaan voor de lovely red waarschijnlijk. Alleen gaat dat volgens mij uit de collectie dus ik moet snel zwanger worden! @Dreamer (geloof ik) bij ons werden 't ook geen hartjes, die pijlen. Vond m'n wens ook belangrijker. Ik ga er weer snel vandoor. Heb flink de griep te pakken. begin nu weer een beetje op te knappen. Werd donderdagmiddag niet lekker, s avonds wat verhoging en vrijdagmorgen echt flink ziek. Zonder paracetamol zat ik steeds op een temp. van 39,6. Voelde me zo ziek! Knallende koppijn, alles doet zeer en ook nog 's hoesten, net of je daar dan op zit te wachten... pfff.... Gisteren net zo. Begin nu beetje op te knappen. Heb nog een beetje verhoging maar hoofdpijn is aardig weg en heb tenminste even de fut om achter de pc te kruipen. Gister en eergister deed ik er bijna een uur over om van de bank of bed op te staan om naar de wc te gaan. Zo zag ik er tegenop. Kan ook bijna niet eten dus ben erg slap. Waggel hier een beetje rond. M'n man heeft me s avonds geholpen met douchen. Ik kruip nu weer lekker op de bank. M'n mannetje is naar de kerk en zal om half 11 wel weer thuiskomen. ik ga maar proberen wat te eten. Gekke is dat ik wel honger heb maar zodra ik begin te eten staat 't me tegen. Enigste wat ik er nog in krijg is fruit en vruchtenyoghurt. @Knarboor hopelijk ben je zwanger! @Gaby, wat vervelend die onzekerheid! Rest weet ik niet meer, maar hou 't ook ff voor gezien! Laterzz..
Goedemorgen, Hoe gaat het hier? Hier is mijn temp wat gezakt, maar heb heel raar geslapen, voel me zo beroerd sinds gister avond. Net of ik moet spugen maar het lukt niet...
@Red: er zijn zelfs 4 coupletten zag ik via google. Lang liedje als je hem helemaal erop wil zetten Balen dat je zo ziek bent meis! En ook nog is alles tegelijk! Beterschap dan maar. @Knarboor: oehhh spannenddddd @Gaby: vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt nu. Hoop dat je of snel posi test of dat de ongi snel doorbreekt. Ik zit alweer op dag 8 joh, gaat echt snel! Hou het niet bij zo zonder banner, maar merkte het vanmorgen op FF. Dag 15 is de laatste klusdag ivm zaadonderzoek, dus dat betekend nog maar een weekje! Whaaaaaaa *mn buik gaat spontaan rommelen * Nog maar anderhalve week en dan hebben we duidelijkheid! *bang, blij, verdrietig, rust, bang, onrust, druk, bang* Dat is hoe mn gedachten/gevoelens gaan als ik aan de uitslag denk...
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 31 augustus 2009 NOD lijst December 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 06: Loveleyjolyn1987, 3e ronde 08: Sammie88, 6e ronde 09: Red88, 3e ronde 14: Sterretje08, 8e ronde 25: Dreamer83, 9e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Ik heb de lijst even opgeschoont. De dames die ongi zijn geworden kunnen hun nieuwe nod doorgeven.
@ red ja klopt zo gaat het gedicht idd maar vind ik te lang o m op de muur te zetten balen dat je ziek bent zeg! @sammie ja ik heb dat gevoel ook ja maar niete cht moeten spuge ik wacht gewoon af want kanook langere cyclus hebbe met clomid
Sammie en Knarboor: gaan jullie nog allebei morgen testen? Sam, je gaat wel erg vroeg testen dan he? In de zin van liever negatief van tevoren? Of test je altijd op 12 dpo? Mijn duimen draaien hoor