nen: oh dat is minder..hopen dat de huisarts je morgen wel even na wil kijken en dat je je snel beter voelt...wat lief dat je naar mijn konijntjes vraagt. die beestjes groeien als kool, zijn super schattig maar raak ze maar niet kwijt heb er nog twee in de aanbieding (nou ja gratis dan )
Wat een rare dokter zeg Nen! Dalijk heb je een dikke longontsteking en dan ben je gewoon geweigerd Ik snap dat soort dokters niet hoor! Bij ons hoef je niet te vertellen waarom je een afspraak maakt. @Bos: zelf rijden kan helpen idd, maar dan moet je wel je rijbewijs halen Ik ben een vreselijke schijterd in de auto. Ik ben echt een bejaarde wat dat betreft, want ik zou 200 meter voor het rode licht al stilstaan Dus ben een gevaar op de weg en dat wil ik niet Plus dat ik door een ongeluk heel angstig ben geworden en nu dus echt niet zelf zou durven rijden. Maar moet zeggen dat mn wagenziekte toch wel grote invloed heeft gehad op het niet willen halen van mn rijbewijs hoor! Ik kan niet een uur rijden (en dan al helemaal niet als je net begint .. stoppen rijden stoppen afslaan rijden hobbel hobbel *kots!*) Ach ja, wat niet is kan nog komen he En klagen? Je moet jezelf niet zo weg cijferen meis *knuff*
misschien ligt het aan mijn internet op computer maar hij kan de pagina niet weergeven zegt hij als ik erop klik
Whaaaaaaa kicke Kristel Mn man zat ook mee te luisteren Haha heb een smile van oor tot oor, wat gaaf zeg Nou zou zeggen, geniet maar lekker elke dag van je kleintje! Hoeveel keer per minuut slaat t hartje nu?
@dreamer: haha hebben ze geen rolators waar je heel hard mee gaat en niet ziek in word? ik vind het gewoon vervelend om te vertellen waar ik last van hem bij mensen die zo graag zwanger willen worden/zijn....ben bang dat het word opgevat als klagen maar ben blij dat er mensen zijn die er anders over denken...knuffel terug...
@ Kristel: Supergaaf... echt waar kreeg er kippenvel van, hoop dat wij dat over een paar weekjes ook te horen krijgen...
shit shit shit waarom doet hij het niet bij mij. help ik wil ook het hartje horen van de baby van kristel
Nou t liefst zou ik alles lopend doen idd Je mag best klagen hoor! Het is niet zo dat mensen nu denken, joh wat zeur je nou, jij kan tenminste zwanger raken. Tenminste, ik toch niet alvast! Zolang je niet om elke scheet die je dwars zit gaat zeuren mag je hier prima je kwaaltjes bespreken hoor meis Niet te bang zijn om anderen te kwetsen Mn maag wil niet rustig worden .. Denk dat ik beter even van internet af kan gaan, maar wil niet!
@ bos, ik vind niet dat je klaagt hoor! We zitten hier juist om elkaar een beetje te steunen dus als je iets kwijt wilt, moet je het gewoon zeggen! Wat gek dat jij het niet kunt luisteren... Misschien heb je een te strenge virusscanner?
kan iemand niet even de link openen en dan het adres via de pb doorsturen aan mij..misschien kan ik hem dan wel openen? ik wil het ook horen
@ Bos: ik wil het graag voor je doen, maar ik ben niet zo technisch, bij mij opend ie 'm ook in VLC media player dus k zou niet weten hoe ik het dan door moet sturen... @ Syboena: Welkom... vertel wat meer over jezelf...
welkom hier....vertel eens wat over jezelf...we zijn nog al nieuwschierig hier zie dat je al vier miskramen hebt gehad...jee zeg...heftig...
Hier opende die ook meteen in windows media player, dus kan niks doorsturen Bos. Pb anders Kristel even! Welkom Syboena Vertel idd eens iets meer Ik heb wat gegeten en daarna werd het juist nog erger.. Dus denk dat ik zo toch maar even afsluit...