@toetieee001: als jullie er allebei klaar voor zijn dan is dat toch helemaal niet erg.. dat je nog jong bent.. @all: ik moet zo werken.. maar ben rond half 10 alweer even thuis.. en dan moet ik smiddags weer even
hey allemaal.. net een test gedaan.. heb zelfs suus gevraagt om te kijken.. en ze weer t ook niet.. we lijken iets te zien.. maar t is zooooooooooo verweg... dat we gewoon aan t twijfelen zijn.. of we uberhoubt wel iets zien.. dus ja.. fijne dag allemaal...
Goedemorgen, Gaby, Hoop dat jullie het goed zien ! Hier vanochtend een dik negatieve test... wel blijft mijn temp hoog.. Verder heb ik gister avond alles onder gespuugd, en vanochtend werd ik weer kotsmisselijk wakker.. Heb geen koorts... maar denk misschien toch griep.. Knarboor, Ik hoop dat jij wel goed nieuws komt brengen.
goede morgen ik heb weer niet getest, durf niet zo goed ook bang voor nega test, ga zo eerst maar ff testen bestellen ben niet erg lekker ook maar kjunnen ook beetje zenuwen zijn, denk da me cyclus gewoon langer is door clomid? geen idee of het kan maar toch geen enkel spoor vanong te bekennen
@gaby: ik zag wel zeker een streepje.. maar hij was wel heel erg ver weg.. je moest echt heel goed kijken.. maar was ook niet roze.. eerder beetje grijs.. Dus ik weet het niet zeker.. @sammie: jammer dat die nega is beterschap! @knaboor: gewoon testen al 2 dagen overtijd.. dus er is een kans op een posi test
Goedemorgen meiden, Gaby ik hoop echt dat jullie het goed zien! Knarboor... spannend hoor! Ik hoop dat je binnenkort hartstikke positief test. Met mij gaat t wel goed. Vandaag weer sinds bijna 2 weken aan t werk. Net nieuwjaarsbijeenkomst gehad, viel ik bijna flauw... Nu ben ik nog steeds een beetje duizelig, dus doe maar even rustig aan. Verder gaat het erg goed met mij, het wordt allemaal steeds werkelijker. We worden nu al overladen met cadeautjes! Ik moet de site weer even up-daten want oud en nieuw staat er nog niet op. Zal ik vandaag nog proberen te doen. Werkze voor alle meiden die aan het werk zijn of gaan en aan alle andere geniet van je vrije daggie! Liefs Debby
hey meiden, ga zo even terug lezen even kort @gaby ik duim voor jullie dat het een begin is en dat de volgende keer gewoon een mooie streep komt te staan. heb je een foto? en welke test was het? @debby leuk he nu het steeds werkelijker word wij krijgen ook allerlei dingen echt super leuk ik heb vandaag mijn eindgesprek op mijn stage dus spannend mijn vriend is vandaag voor het eerst bij zijn nieuwe baan begonnen die had al het hele weekend de zenuwen haha.. maar de hele a2 was ondergesneeuwd dus hij heeft echt heel lang in de file gestaan :S
@ Rose: T wordt inderdaad steeds leuker! Balen zeg dat je vriend vanmorgen zo lang in de file heeft moeten staan. Was hij nog wel op tijd? Heel veel succes straks met je eindgesprek! Gaat vast goed komen. Als je zulke leuke dingen organiseert kan dat toch niet anders... Liefs Debby
Schrok me eigen net rot! Heeft de hele nacht het gas open gestaan! Daarom kreeg ik net koppijn en stonk het in huis.
ow sammie das echt gevaarlijk.. gelukkig heb je het ontdekt. @Debby nee hij was te laat maar zijn nieuwe baas die wist eht al zie die want die zei al dat eht een chaos was op de weg dus maakte neit zoveel uit. heb even terug gelezen paar pagina's @kristel mooi buikje meid ik zal een deze dagen ook maar weer eens eentje maken want ik kan mijn broek niet meer dicht hihi.. maar positiebroeken zijn me te groot dus heb ik een elastiekje gebruikt ideaal zolang je kont en benen er in passen hihi ik he het hartje gehoord van jullie beeb echt super mooi en zo vroeg al super @nen wij gaan ook naar de 9maanden beurs @syboena welkom hier, wat erg om te lezen dat jullie al zoveel verdiet hebben moeten mee maken bah ik hoop dat er toch een oorzaak is en dat deze gevonden word zodat ze er wat aan kunnen doen. veel geluk meid. @sannehai gefeliciteerd meid geniet ervan ik ga me even opmaken en dan zo naar de boerderij lopen want fietsen zit er neit in met die sneeuw
@toetieee001: welkom hier.... @kristel: jee zeg gelukkig dat je er op tijd achter kwam zeg... @knarboor: gewonen testen wanneer jij je jezelf er goed bij voelt hoor. @debby: hee ik vroeg me al af hoe het met je was. had je al ff niet meer 'gesproken' wanneer moet je weer naar de vk? heb je al leuke cadeau's gehad? of al dingen die je echt afschuwelijk vind. @rose: hopen dat het niet te glas is opweg naar de boerderij en succes met je eindgesprek @gaby: jij maakt het wel spannend zeg...wanneer ga je weer testen? @sterretje: vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. hoop dat je vannacht beter hebt geslapen.
Heej Bos, Ja klopt heb wel af en toe mee gelezen, maar had niet zo veel te melden. 16 januari gaan we weer naar de vk, ben enorm benieuwd. We hebben inderdaad al een pakje gehad die ik echt afschuwelijk vind! hahaha Is het ook nog maatje 74 ofzow... hahahaa Nou misschien is het wel lekker als huis pakje. Over buikjes gesproken... de mijne is nog niet aan t groeien volgens mij. Ja, 's avonds is mijn buik helemaal opgezet en mijn broeken zitten wel iets strakker maar ik kan alles nog perfect aan! Wil het op m'n werk pas zeggen na de termijn echo dus dat komt me wel goed uit. Liefs
ik ben ervandoor. hoop zo dat het goed zit hier hangt echt veel vanaf als ik klaar ben kom ik even zeggen hoe het gegaan is doeii
debby: is wel fijn dat je het dan nog niet zo verborgen hoeft te houden...laat die buik maar gaan groeien als iedereen het weet toch... bij mij is mijn buik alleen behoorlijk zichtbaar in de avond.... en in de ochtend is hij weer bijna helemaal weg... rose: succes
Dat bedoel ik! Krijg je de 7e gelijk een echo? Ik denk dat ik met de 12 weken echo er pas echt in ga geloven. hahahaa Het begint al wel echter te worden omdat meer mensen er van af weten. Zij geloven er in dus dan ga je het zelf ook wat meer geloven. hihihi Liefs
ja ik krijg gelijk een echo. begint nu wel spannend te worden hoor...of het wel goed is, of het er wel maar 1 is allemaal onzekerheid maar goed moet nog heeeel even geduld hebben...
nog 2 nachtjes slapen! spannend spannend.... Ik ben ook nog steeds onzeker over of het allemaal wel goed zit. Ik moet gewoon vertrouwen hebben denk ik. Mijn haar zit de laatste dagen trouwens echt bagger! hahahaha Erg leuke bijkomstigheid!
zeker spannend.. balen dat je haar zo waardeloos zit de laatste dagen..hopen dat het snel weer in model valt. ik heb nog zoveel te doen vandaag maar heb nergens zin in...