Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej Knarboor, hoe gaat t met jou?

Ik werd vanmorgen wakker met een vreselijke pijn in mijn schouder, echt niet normaal... Doet mijn lieftallige mannetje terwijl ik mijn ogen net half open heb het grote licht aan in de slaapkamer. Of ik even zijn brood kon maken want hij moest binnen 10 min weg. Nou... ik kan jullie vertellen dan is je ochtend toch wel lichtelijk verpest. :(

Nou ja, nu ben ik alweer bijna 30 min op m'n werk en heb geen f*ck zin. (Ik ben echt in een goede bui hea? hihihi) Om 16.00uur ga ik lekker naar m'n mamsje en daar eten, daarna nog wat drinken met een vriendin. (als er wat open is, dinsdag is eigenlijk een beetje een rare dag)

Meiden die vandaag een echo krijgen... heel veel plezier, geniet ervan!

Liefs Debby

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

mijn moeder heeft me over gehaald om toch de huisarts te bellen vandaag..
    dus ik bel.. zeg tegen de assistent van ik ben al 11 dagen overtijd en mijn testen geven een negatief aan..
    zegt ze.. ja als je hcg aanmaakt ben je zwanger en zo niet.. dan niet.. zwangerschapstesten herkennen dat hormoon... ik zo... joh.. echt waar...nou hier in cuijk doen ze dus niet aan bloedtesten... na wat zeuren aan de telefoon.. heb ik haar zover gekregen dat de huisarts mij terug belt vandaag.. zul je zien.. dat dat na 3 uur is.. dus als ik aan t werk ben ... of hij belt helemaal niet...
    de assistentes bij mijn dokter denken echt dat ze zelf de huisarts zijn vragen altijd waarom je belt.. en zeggen dan zelf wel of je een afspraak krijgt of niet.. echt dom.. maar ja.. ik wacht t wel weer af..

3. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    @gaby, eigenlijk had je ook moeten vertellen van die test met dat lichte streepje. misschien dat ze dan wel wat behulpzamer waren.

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetje wat balen Gaby... nou hopelijk geeft ze het netjes door aan je huisarts en belt hij gewoon op tijd terug. Voor een telefoontje van de huisarts mag je toch wel je telefoon opnemen? anders kun je misschien ook even het nummer van je werk doorgeven...?

Succes!

Liefs Debby

5. gaby1986

ja ik mag wel mijn telefoon opnemen.. maar dan moet ik gaan uitleggen op mijn werk aan de huisarts.. hoe en wat.. haha.. dus ik op dat ik dan even ergens anders heen kan waar niemand mij kan horen..

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh gelukkig... als hij belt kun je hem tenminste wel te woord staan. :)

7. gaby1986

ja dat wel.. maar of hij wel wat gaat doen.. geen idee..ik hoor t vanzelf wel..

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Let's hope so... :)

9. gaby1986

huisarts heeft gebelt.. en moet morgen of overmorgen urine brengen zodat hij een test kan doen.. maar ja.. die kan ik thuis ook doen.. dus hier schiet ik niks mee op :(

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Waarom geen bloedtest dan?

Ook goeiemorgen trouwens ;)

Ik heb net de huisarts gebeld. Ben spuugzat van 't hoesten. De assistente zou overleggen met de huisarts en kan tussen de middag bellen of ik wat kan ophalen.
    Ben benieuwd!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gaby, wat vervelend dat jij ook zo'n "behulpzame" huisarts hebt.. Pff die mensen snappen soms echt niet hoe vervelend het kan zijn voor jou!

Red, ik blaf ook de hele dag door. Mijn hoest klinkt als een zeehond haha. Beetje rare vergelijking, maar veel anders kan ik er niet van maken. Ik hoest ook dag en nacht. Heb er spierpijn van in mijn buik! Mijn keel is ook helemaal rood, met rare witte plekken erin. En ik heb een soort gelige laag over mijn tong (dat heet beslag volgens mij). Ook elke dag verhoging. Geen heftige koorts dus (klopklopklop), maar ik voel me zeker niet fit. Je kunt altijd even langs de huisarts. Het zijn klachten die op dit moment heel veel mensen hebben en misschien kan de huisarts je ermee helpen. Zo ziek zijn is ook niks aan...

@ stephanie, vervelend dat je zo misselijk werd in de auto!

Voor de mensen die vandaag naar de gyn/vk gaan: veel succes!

Ik ga er weer vandoor. Zit nu op school achter de pc en het is niet helemaal de bedoeling dat ze daar zien dat ik op de zwangerschapspagina zit.

Misschien kom ik tussendoor nog even langs :)

xxx

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Wel even doen hoor... want dan wordt er tenminste iets in gang gezet. Als daar niets uit komt kun je misschien als nog om een bloedtest vragen... of een doorverwijzing naar de gyn. Succes meid! (hij heeft ieder geval wel snel terug gebeld ;) )

@ Red: hoop dat je iets kunt ophalen... of dat hij het even nader onderzoekt. :) Dat je er maar snel vanaf mag zijn!

@ Nen: Veel succes op school meid! maybe tot straks! :)

13. gaby1986

ja k zou t kunnen doen.. maar als er niks uit komt.. wat toch wel zo is.. geeft die me echt geen bloedtest.. hij heeft net duidelijk gezegd dat ze dat niet doen.. en doorverwijzing heeft toch geen zin.. krijg binnen nu en anderhalve week bericht van t ziekenhuis... dus ja.. kan ik net zo goed daarop wachten..

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hmmmm.... ja dat is waar. :(
    Nou hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid, het liefst natuurlijk door een hartstikke posi test. :)

15. gaby1986

ja een posi test zou mooi zijn.. ik ga nu gewoon overmorgen weer testen.. donderdag dus...misschien als ik zin heb.. haha heb nog 3 testen van mat care en een clear bleu.. maar die bewaar ik...dus misschien binnekort maar weer testen bestellen

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou ik hoop het echt voor je hoor meis! :)

17. gaby1986

zo ben al lekker druk geweest.. alles is opgeruimt.. afwasmachiene staat aan.. wasmachiene staat aan.. en de was is gevouwen.. en nu ben ik al klaar. om 10 uur smorgens.. haha..

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goed bezig! Ons huisje is echt een troepje! :( Moet nodig eens flink aan de slag. Maar ja wanneer ik thuis ben slaap ik meestal. :) Nog een paar weekjes en dan krijg ik weer wat meer energie als het goed is. :)

19. gaby1986

ja hopelijk voel je je dan wat fitter...!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Schiet je inderdaad niks mee op, maar onthoud wel dat wanneer je gaat testen via de HA dat dit NIET vergoed word en het je tussen de 15-25 euro gaat kosten voor 1 test.

Deel Deze Pagina