hey hallo meiden. nou ben weer terug en het is me allemaal meegevallen gelukkig....alleen hetgeen waar we al een beetje rekening mee hebben gehouden blijkt nu ook zo te zijn. ik heb PCO. ik had aan 1 eierstok maarliefst 14 eitjes. jeetje voel me nu net een kip! haha. erg balen maar het is niet het einde van de wereld. volgende week zwemmers een keer inleveren en dan 4 februari mag ik terug voor een evaluatie en dan horen we hoe nu verder. grts suus
@suus he meis wat vervelend dat je pco hebt zeg Wel fijn dat jullie zo snel de zwemmers in kunnen leveren! Ik hoop dat jullie in febr dan snel verder kunnen kijken Krijg je dan clomid of iets voor je eisprong?
@ suus....rottig meis...maar je kan er prima mee leven en ook prima mee zwanger worden...hoop dat jullie snel verder kunnen en ik duim voor een zeer vruchtbaar 2009 voor jullie!
als de zwemmers goed zijn zal het waarschijnlijk wel iets van clomid worden ja. vind het zo gemeen van mn lichaam he. ben ik 30 kilo kwijt (heb nog overgewicht hoor) en dan nog laat het je zo in de steek.
Maar meis daar kun je zelf niets aan doen he! Ik vind het echt super goed van je dat je 30 kilo bent afgevallen, dat is echt mega veel! Echt geod gedaan! De gyn kan jullie hartstikke goed helpen straks, en met dat kleine beetje hulp, kan jou lihcaam waarschijnlijk wel heel geod een mooie zwangerschap voldragen!
Meis ik weet hoe je je voelt....ik ook 45 kg afgevallen en dan nog werkt het niet zo als het hoort...maar als je lijf net zo werkt als het mijne dan ben je met 50 mg clomid al wel klaar voor een ei
@suus balen maar van de andere kant je weet nu wel iets en daardoor kan je wel geholpen worden en warschijnlijk ook snel zwanger worden. @eva ja snap wat je bedoeld het kost inderdaar het zelfde in maastricht lan je het ook op maandag ochtend gratis laten doen en de rest van de wek kost het 220 euro en zaterdags 650 ofzow en dat is inderdaad wel en groot verschil maar nu ongeveer 300 of 100(indien die gratis ochtend) is toch een verschil we hebben nu gewoon echt neit het geld voor trouwen en willen toch iets moois en ik wil ook niet een andere achternaam dus blijft er weinig over en erkennen is zo gedaan en als dat gedaan is dan is het verder geen probleem. maar we dneken er nog over na.. ga zo een staatslot kopen vriendlief wou er een.. hopelijk winnen we wat is de keuze snel gemaakt de jackpot van oud en nieuw is trouwens hier een wijk verderop gevallen..
Je kan altijd nog....nu trouwen in gemeente huis en lekker uit eten met je ouders en getuigen en later als je genoeg geld hebt een groot feest geven en voor de kerk trouwen oid!
Ja klopt mijn man is z'n baan kwijt geraakt, 3 wk geleden. Als goed is moet het precies kunnen, uitkering en mijn loon. Niet dat ik er vrolijk van word, konden net gaan sparen, wilden ons huisje opknappen enzo. Maar goed... rondkomen vind ik al heel wat! Mn man heeft die codeïne tabletten opgehaald maar buurman ging mee dus kon 'm niet vragen of hij wilde vragen of 't kon bij zwangerschap. Als ik de bijsluiter lees lijkt t me ook niet dus ik laat ze gewoon lekker staan. Dan maar wat langer hoesten. 'k Wil morgen even proberen om een cadeautje voor m'n vriendin te kopen. Heb vandaag al een bende was opgevouwen... gewoon lekker op de bank.
Ik wist niet dat je als je zwanger bent geen hoestdrank mag. 'k Heb hier een paar x van de Etos gehad nu. Maar ga inmiddels bijna over m'n nek. Brr... Ik kan echt niet tegen die rare smaken. Hoe is dat met Tussistin?
inbraak En suusje23 je weet hoe snel het bij mij gegaan is toen ik met clomid ben begonnen. En je weet het als er iets is of je hebt vragen dan kun je me bellen he. uitbraak
ik weet niet hoelaat suus haar echo had hopelijk laat ze snel wat van haar horen.. en niet zoals debby hey die ons de hele avond in spanning liet zitten hihi "just kidding"
heej.. hier ben ik even.. was naar rachel toegegaan.. de echo was niet goed gegaan.. We kwamen daar aan in het ziekenhuis en waren ongeveer na een half uur aan de beurt... toen moesten we naar de kamer en daar zat al de dokter met een co-assistent.. Ze was echt heel kort af en zei dat ik me moest uitkleden (onderkant).. dus ik deed dat.. had nog niet eens me broek uit en toen kwam ze al.. dus ik maar super snel uitkleden.. toen moest ik gaan liggen.. met mijn benen in van die beugels.. ze deed een condoom om die staaf en glijmiddel.. en deed hem naar binnen :S Ze zei wat het vruchtzakje was.. en het vruchtje zat er ook.. maar ze zei dat het hartje niet klopte.. Toen moest ik me weer aankleden en toen gaf ze een hand en konden we gaan.. we moeten een afspraak maken voor een weer erna.. omdat of ik had verkeerd geteld en ben korter zwanger.. of het vruchtje is niet goed We hadden dus een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag.. maar was wel bang dat we weer zo behandeld werden als vandaag.. Dus rachel heeft onder mijn naam net het radboud gebeld (ander ziekenhuis) en een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag.. Dus nu gaan wij daarheen voortaan.. en dus ook een dag eerder.. ik ben nu dus wel heel bang dat het niet goed is.. en ik alsnog een miskraam ga krijgen.. ik heb nog niet bijgelezen maar dat doe ik misschien vanavond thuis wel en anders morgen.. :'(
pff suus dat had ik even niet verwacht maar hoeveel korter word je dan geschat omdat het hartje bij 6 weken ook al hoort te kloppen 3 weken ernaast zitten is wel heel ver.. maar i kzu ook nog even een klacht indienen als iemand je zo behandeld.. ik had dat mens echt volgescholden en anders mijn vriend wel jezus.. wat zijn sommige mensen toch bot en echte eikels bah bah.. meid ik hoop dat je volgende week meer duidelijkheid krijgt want dit is echt niet fijn.. nu zit je een hele week in onzekerheid. weet je zeker dat die muts wel goed gekeken heeft? of was het erin en niet even de moeite doen?