Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Rose: je hebt helemaal gelijk hoor, ik ken ook van die mensen (carrieremakers) met kinderen die liever naar hun werk
    gaan als een dagje met de kids op stap.

@ Sammie: Van harte beterschap meid, doe maar rustig aan en goed uitzieken hoor!

@ Gaby en Red: wij hebben ook zo'n lekkere huisarts, mijn vriend heeft al een paar weken last van hele heftige spontane bloedneuzen
    dus hij belt eindelijk een keer de huisarts (afgelopen vrijdag) en dat is al heel wat voor hem, wordt er gezegd dat hij op zijn vroegst
    dinsdag terecht kon (vandaag dus) hij zegt dan wil ik graag een afspraak maken voor dinsdag, nee meneer dat kan niet dan moet u maandagmiddag
    tussen 4 en 5 terug bellen, dus mijn vriend belt gister tussen 4 en 5 terug om een afspraak te maken voor vandaag,
    wordt er gezegd dat hij op z'n vroegst donderdag terecht kon.... en toen hij zei dat ie dan maar weer een afspraak voor donderdag
    wilde maken werd hem verteld..... juist dattie woensdagmiddag tussen 4 en 5 kan bellen voor een afspraak voor donderdag Grrrr....

@ Suus: Meis, wat een rotnieuws, maar je hebt wel zekerheid, en er kan iets mee gedaan worden...

@ Suus1987: Jeetje meid... ik duim heel hard voor je dat je volgende week alsnog een kloppend hartje ziet...
    dikke knuffel meid...

@ Kristel: een beetje tegenstrijdig met het antwoord naar suss hierboven, maar gefeliciteerd weer met je mooie echo.
    hoe vond je moeder het idd?

ik ben doodop, we waren gisteravond pas om 0.00 uur pas thuis van t zaalvoetballen, k denk dat ik er voor 10.00 uur in lig vandaag...

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja die huisartsen van tegenwoordig....

3. gaby1986

jeetje wat is t rusitg hier zeg.....

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ja, altijd als ik er ben is het hier uitgestorven, maar heb wel weer 10 pagina's bij moeten lezen van vandaag... ;) hahaha

ik heb trouwens ergens gelezen dat 1 op de 3 zwangerschappen mis gaat... en dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd, en aangezien ik nummer 3 ben op mijn werk en die andere 2 al veel verder zijn en alles goed gaat, ben ik er ook de hele dag mee bezig...

5. gaby1986

ja is da zo.. 1 op de 3 is best wel veel...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ja idd :( ja ik weet ook niet meer waar, maar krijg het niet uit mijn kop...

Edit: sorry verkeerde smiley...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: ik ga je ook verlaten...
    ik ga zo mijn bedje opzoeken ik ben echt doodop, heb het idee dat ik kan slapen tot morgenavond 21.00 uur ofzo...

Slaap lekker alvast...

Doei doei

8. gaby1986

weltrusten!

9. gaby1986

tralalalalalala iemand nog een ei dans nodig?
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

10. gaby1986

nee niemand.. echt niet...wil best dansen hoor..!

11. gaby1986

nee hoor ik verveel me niet.. valt wel mee!

haha... fijne avond..

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ja dans maar voor mij!
    Ik wil graag een ei op uiterlijk dag 16 (dag na de laatste keer klussen voor zaadonderzoek)
    Dus dans maar vrolijk verder :p

@Suus: damn wat een wijf zeg!
    En je kan toch niet ineens pas 5,5e week zwanger zijn?
    Dan zou je al posi getest hebben voordat je je ei gehad zou hebben...
    Ik vind het echt vreselijk voor je, maar ik vrees het ergste.

@Gaby: maagzuur is een kwaal .. als je 20 weken zwanger bent tenminste ;)
    Niet nu al.
    Wel vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt.

@Sam: beterschap!
    Hoop dat je ongi niet doorzet!

@Bos: morgen eerste echo toch? :D
    Ik ben aan het duimen voor je! :D

@Kristel: fijn dat de echo goed was :D
    Wat vond de oma ervan? ;)

@Suus23: toch pco he, wel balen!
    Maar gelukkig hebben we al meerdere succes verhalen met pco in dit topic ;)
    Dus je weet dat het kan :D

@Agneta: hoe gaat ie nu?

@Stephanie: 1 op de 3 gaat mis, maar daarbij gaat het vaak mis voor nod, net na nod.
    Dus je bent de eerste kritieke weken al voorbij meis ;)
    Probeer het een beetje los te laten!
    Geniet van elke zwangere dag.
    Mocht het dan alsnog misgaan heb je tenminste genoten ipv alle dagen in angst gezeten te hebben.
    Makkelijker gezegd als gedaan hoor, maar misschien heb je er iets aan.

Hier veel last van mn ziekte.
    Hoop dat mn meds snel aanslaan.
    Ben aan het aftellen naar de laatste keer klussen.
    Nog 5 dagen nu...

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Heej allemaal!
    we hadden de VK gebeld en die zei dat het hartje pas bij 9 weken hoeft te kloppen.. als het dan nog niet klopt dan is er echt iets mis.. dus we hoefden ons nog niet heel veel zorgen te maken.. we moesten er wel rekening mee houden dat het mis kan gaa.. maja.. ik zie het wel.. kan er toch niks aan veranderen mocht het niet goed zijn..
    De gyn in het ziekenhuis had trouwens helemaal niet gemeten.. ze had alleen gekeken naar het hartje.. :S die stok van die echo zat 15 seconde binnen.. :s dus tja.. dan kan ze ook niet veel zien he..
    Ik kan me even niet zo goed concentreren op de berichtjes van de anderen dus sorry :( maar ik reageer even niet..
    Mijn ouders waren net hier en net pas weg.. dus ik wil nu lekker naar bed..

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    had nog getest bij MvM.. en toen was die echt heel snel posi.. dat was de laatste keer..

15. rose

rose Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,421
    0
    0
    ik vind het echt rot vor je suus dat je nu in onzekerheid zit ik hoop dat het idd mogelijk is en dat je kindje gewoon een laatbloeier is om het maar even zo te zeggen maar 15 sec is wel erg kort ik had er echt wat van gezegd.. probeer volgende keer voor jezelf op te komen of in iedergeval diegene die bij je is want zo laat je je niet behandelen..

@kristel mooi plaatje meid leuk dat je kindje onderste boven ligt ziet er wel grappig uit.

@dreamer snel beter worden meid,knuffel

@ de rest weet het ff niet meer.

ik ga nu lekker slapen ik ben nu echt heel zenuwachtig voor morgen pfff niet normaal hoor.. ik laat jullie morgen wat weten maar wel via mijn iphone want moet daarna meteen door naar den bosch.

slaap lekker

16. gaby1986

goedemorgen

suus: komt echt wel goed! ! ! !

vandaag van 9.00 tot 11.30 werken.. een hele lange dag dus..

17. gaby1986

speciaal voor dreamer: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :({|= :) \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen to all!

Jeetje Suus... echt minder dat ze niet even de tijd voor je heeft genomen. Misschien zit jij nu onnodig in onzekerheid. Bij mij moest de vk ook even goed zoeken hoor maar toen zagen we toch echt een mooi hartje kloppen. Succes meid!

Kristel... toch wat verder dan de vorige meting. Dat betekend nog dichter bij de 12 weken! :) Super mooie echo meid! Geniet van je zwangerschap!
    Ik mag weer over 1 1/2 week ben erg benieuwd hoor. :)

En voor de rest ... ik lees straks nog even terug misschien reageer ik dan nog wel even.

Met mij gaat het hartstikke goed. Mijn werk houd ik goed vol. Vind het heerlijk om weer een beetje ritme in m'n leven te hebben.
    Gisteren bij mijn mams gegeten, was ze in eerste instantie vergeten dat ik mee zou eten had ze biefstuk! hahaha :) Heb dus alleen de randjes die goed doorbakken waren gegeten. :)
    Daarna nog even wat gedronken met een vriendin, zij vond t ook helemaal spannend. Echt heel erg leuk!
    Toen ik om 22.15 ongeveer thuis was gelijk in m'n bedje gekropen... Daan ging nog wat tv kijken in bed. Ik ben toen vrij snel in slaap gevallen tot vanmorgen 5.15. Lekker hoor! :D
    Ik merk trouwens wel als ik druk ben of moe ben dat ik steekjes in/om/rond m'n bm krijg, dus m'n lichaam geeft direct aan wanneer ik wat gas terug moet nemen. :) Handig hea! :p

Nu maar eens aan het werk!
    Mijn baas neemt het einde van de week afscheid en ik moet de receptie in elkaar flansen. :) Dus er is werk aan de winkel. ;)

Liefs Debby

19. gaby1986

werk ze debby

ik ga zo maar eens mijn auto ontdooien..
    blegh... geen zin in.. maar ja.. heb niet echt een keuze..

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Echt heel erg... maar mede daarom ben ik vanmorgen met de bus gegaan. Ik stond gisteren 15 minuten te krabben... :(
    En ik las net dat ik m'n auto niet op de handrem mag zetten met deze kou... :oops: Hij staat dus heel erg fijn op de handrem. :( Vanavond maar even er af halen dan. :)

Share This Page