oh meis, vreselijk is het he! En dan zeker zo'n tweede keer, weer alles helemaal mee maken! Heb je ook buikpijn natas, of is eht alleen bloed? Ik belde de vk helemaal in tranen op en zij zei zolang het alleen bloed is dat het alle kanten nog op kan! Heel veel sterkte meis, weet zo goed hoe je jevoelt, hoop zo dat het toch goed mag komen! Niet alle hoop opgeven hoor, ook al ziet het er niet goed uit, de hoop mag je nooit verliezen, er is nog steeds een kleine kans hoor!
weet je wat lastig is... ik ben natuurliijk 2 weken naar turkije geweest 2 weken diarree gehad en daar ook echt krampen gehad net of ik weeen had zal maar zeggen maar niet heel de tijd... met vlagen of het daar van kwam of niet weet ik niet... maar heb nu altijd in de ochten dbuikpijn en verder heel verschillend... maar of het weer van het wennen is met eten enz zal het niet meer weten... doe morgen een test als die licihter is weet ik denk ik voldoende maar voel het wel erg bloeden nu weer dus pfff... gewoon oneerlijk allemaal... jij weet het allemaal helaas precies ook gewoon niet eerlijk vind ik het.. me vriend zei gisteren nog schat hebben we er zo nog wel zin in steeds die onzekerheden steeds het bange van een miskraam of niet... het s gewoon niet meer leuk zo om zwanger te raken vinden wij... maar de wens blijft dus pfff we vinden het erg moeilijk momenteel
Zwanger worden na een miskraam is altijd eng. Je blijft bang dat het weer misgaat. Zeker tot het moment dat je die miskraam gehad hebt en daarna blijf je ook onzeker. Is heel normaal hoor! En ja, als je (nog) een kindje wilt moet je het toch blijven proberen. Sterkte, het is en blijft moeilijk!
ohh..... pffff ik hoop op een wonder... i hope so... ook voor iedereen hier... pfffff wil gewoon zekerheid hebben pffff....
Nee het is zeker niet eerlijk, zeker niet als het je vaker moet gebeuren, en het steeds maar weer niet goed mag gaan! Het us gewoon vreselijk, steeds die onzekerheid, de angst, het verdriet! Iets wat heel mooi en leuk moet zijn, iets liefdevols, word zo heel anders. Maar toch als de wens er is en je het zo graag wilt! Het blijven keuzes die je moet maken! Hier erg verdrietig natuurlijk, maar mijn kinderwens is nog heviger, en wij krijgen dan ook over 2 weken allerlei onderzoeken naar een eventuele oorzaak. Ik hoop natuurlijk dat ze niets vinden, en dat het echt gewoon 2 keer toevallig pech is geweest! Maar ook al is het wel wat, dan maar allerlie onderzoeken en dingen, ik wil zo graag een kindje, ik heb het er voor over! Maar soms is misschien even rust nemen en een pauze wel even goed voor je, als de stress en spanningen je zo hoog zitten, kan dat misschien even helpen! Maar meis, ik zou gewoon even afwachten tot morgen, dan weet je wat meer! Het zal een lange en moeilijke dag worden voor jullie, maar je moet toch door! Ik hoop zo voor ej dat het toch goed gaat, bloed kan van een innesteling nog zijn, en de pijn in je buik van ej darmen he! Houd moed hoor! Ik denk aan je, heel veel sterkte! En ik blijf voor je duimen, houd de moed hoog!
spui maar lekker hoor meid, dat doet je alleen maar goed! Iedereen is wel wat gewend, ik moest ook mijn verhaal kwijt hoor toen, en nu zijn we er gewoon voor jou!
steeretje bedankt voor alle mooie en lieve en geode woorden.... net weer naar de wc geweest pffff het is nog niet een echte ongesteldheid wat ik altijd hebt blijft veel slijm bijzitten of dat goed of slecht is weet ik niet... buikpijn ook nog kan ook van de zenuwen zijn pfff ik blijf hopen door jullie lieve woorden.... morgen huisarts bellen hij zei vandaag al echo is het eigenlijk nog heel vroeg voor best moeilijk dan om wat te zien daarom morgen weer bellen dan misschien gelijk echo in het ziekenhuis maar moet afwachten zei hij... meiden ikv ind julli echt kanjers voor alle lieve woorden en steun vind ik fijn... heb namelijk ook wel een lieive vriend die is er alleen anders mee bezig minder ik uit het zal maar zeggen en voel de buikpijn en het bloef druipen namelijk... gewon lastig en vrouwen begrijpen je vaak anders ook... nogmaals bedankt meiden ik wacht geduldig spannend af...
sterretje wel fijn dat je onderzoeken krijgt hopelijk is eht inderdaad 2 keer pech geweest... maar geeft je wel dan weer meer zekerheid als je dat hebt gehad lijkt mij... vind zo klote voor jou ook nog weet nu gewoon hoe het voelt voor je echt heel vervelend en jullie meiden hebben hopelijk snel een dikke buik allemaal... nu even snel was ophangen vriend elif doet het al zo zielig ff helpen dus tot zo
Ja meis, helaas kun je niets anders doen dan afwachten, het zijn zenuwslopende uren, dagen op zo'n moment! Ik snap je wel wat je vriend betreft hoor, mannen verwerken het toch op een andere manier! Mijn ventje ging er ook heel anders mee om dan mij, die ging al snel weer door met alles, ikk had/heb er veel meer last van Tis extra fijn om hier te kunnen kletsen met meiden die je begrijpen en je moed in praten! Rustig aan doen he!
ja virend lief hup die staat alweer te nintond wiien enz daarom inderdaad blij met het forum hier... zo nu ga ik er even niet aandenken zelfs al bijna niks gegeten vandaag ook niet goed... hoe is het met jou nu verder?
tja het gaat wel hoor! Denk dat ik me zelf toch een beetje probeer te beschermen door er niet al te veel mee bezig te proberen te zijn. De vorige keer was ik zo van slag, nu was het gelukkig een kortere zwangerschap dus denk dat dat de klap deze keer iets minder groot maakte, speelde natuurlijk ook door mijn gedachten dat het mis kon gaan. Hebben morgen de uitslag van het vruchtje... Ben wel heel zenuwachtig, ben zo bang dat ze iets gevonden hebben... Ook is vandaag het bloeden gestopt gelukkig, dus dat is wel een goed teken. Toch blijf ik ergens diep van binnen hopen dat het kindje er toch nog zit, terwijl ik weet dat dat niet kan. Ga morgen vragen bij de nacontrole of ze misschien toch nog een echo willen maken. Hebben ze dat bij jou gedaan de vorige keer? Weet eigenlijk niet of ze het doen, hoop het maar! Eigenlijk wil ik jou helemaal neit lastig vallen met mk verhalen nu... Hoop dat je het niet erg vind, je hebt eigenlijk wel wat anders aan je hoofd!
meis mij mag je er echt wel mee lastig vallen daar zijn we hier toch voor met elkaar samen elkaar steune. Ik val jou toch ook lastig met mijn verhaal en voor jou is het ook gewoon onwijs moeilijk. Ik heb na me curretage wel nog een echo gevraagd heb ik zelf gevraagd mdat ik toch nog buikpijn had toen. Niet veel maar hoopte toen dat ze al wat zouden zien en omdat mijn ongi toch weer wat later was dus voor de zekerhid hebben ze toen nog gekeken. hopelijk vinden ze niks uit het vruchtje onderzoek. bij mij hebben ze er niks uit gevonden schijnt 9 van de 10 keer ook niks te vinden zijn. Maar spannend meis laat het weten. heb je wel alweer een negatieve test gehad of niet niet? maar meis nogmaals je mag alles zeggen hoor en mij lastig vallen doe je neit hoor meis want als ik het lastig vind moet ik hier maar weg blijven toch?
Je bent een schat! Nou ik had vanmorgen expres een test gedaan, om te weten dat tie gewoon negatief was, Na een minuutje ofzo zag ik niets, dus heb em in de prullenbak gegeooid. Net moest ik hem toch van mezelf er uit halen, en zag toch nog weer die lichte streep! Maar ja dan zie ik dat streepje, en begin ik me weer zorgen te maken... Wat als het er dan toch nog zit. Maar aan de andere kant, ik weet ook wel dat als het goed geweest had dat ik nu dan wel een hele dikke streep zou moeten hebben, toch? Ben gewoon er onzeker over, en wil gewoon zeker weten dat het weg is... Hoop echt dat ze een echo maken... Maar weet niet of ze het doen, weet ook neit of ze er rekening mee houden dat er dan gelijk eventueel een echo kan worden gedaan, of dat ze er gen eens een echoapparaat in de buurt hebben. Welk ziekenhuis ben jij eigenlijk geweest, je woont toch vlak bij mij in de buurt? Ik moet naar dordwijk. Wanneer had jij eigenlijk voor het eerst getest nu? Vandaag pas of al eerder?
heey meis... ik heb de curretage in zwijndrecht.. albert schwitzer dan en de controle in dordwijk. Bij de controle hebben ze altijd een echo apparaat en meid vraag gewoon dan een echo heb ik ook gedaan doen ze helemaal niet moeilijk over en ze begrijpen je ook echt gewoon. Wel ben ik bang dat je nog beetje hcg in je lichaam hebt zitten dat daarom je test nog beetje positief was! echt waar nogmaals meid vraag het gewon doen ze ech zo een echo maken en als jij zegt dat je nog onzeker bent dat je wilt weten dat alles weg is doen ze het gelijk. Wanner moet je eigenliijk naar het ziekenhuis? zelf heb ik gisteren een test gedaan. Was nog in Turkije en was ochtend en dacht laat ik eens testen ik testen na 2 minuten niks in in bed gaan liggen toen eruit gegaan en verdraaid toch een 2e streep. Maar geen super duidelijke wel een 2e streep en was bij me vorige zwangerschap ook gewoon zulke streepjes en was het eigenlijk ook gewoon goed zal maar zeggen. wel heb ik waarschijnliijk te vroeg getest ik heb namelijk 16 juni me laatse ovutest gedaan en was toen bijna positief. En je ei komt NA een posi ovutest binnen 24 a 48 uur. Dus als ik van de 48 uur uitgaat is me ei pas 18 juni geweest en had ik vandaag dus ongesteld moeten worden. Maar is me ei die dag geweest aangezien ik al 3 dagen bijna positesten had heb ik wel op tijd getest. en zou ik nu dus 4 weken en 2 of 3 dagen zwanger zijn... laat ik het zo zeggen ik doe morgen gewoon weer een test kijken wat die 2e streep doet of die lichter of donkerder is en moet de huisarts in zijn spreekuur weer bellen van hem.. maar waar woonde jij nou ook alweer? papendrecht of zo toch even evrgeetachtig want jij had ok geen msn toch? en hyves of iets? pff weet het allemaal niet meer even vergeetachtig geworden sorry... of het komt door de onweer waar ik voor schijt kan ook
Lieve meiden, ik leef met jullie mee. Die onzekerheid is het ergste.. Ster je kunt een echo vragen. Ik heb vanochtend gebeld met het ZH rechtstreeks omdat ik al een aantal weken klachten heb die maar niet overgaan. Ik kan dinsdag al terecht. Bij ons doen ze niet moeilijk en hebben vrij snel plek gelukkig. heb alles mar vluchtig doorgelezen want ben aan het werk maar kwam jullie ff een knuffel brengen
Onweer, vind ik ook niets hoor... Gelukkig is het hier nog niets aan de hand, hopelijk komt het niet van jou hier heen... Ja papendrecht... Heb nog steeds geen msn nee.. Hij installeert wel op de pc, maar blijft maar een fout geven, allemaal getallen fouten.. Heb win xp zelfs al een keer opnieuw geinstalleerd ervoor, maar helaas blijft problemen geven... Ik heb ook 12 dagen dpo getest, en toen voor het eerst een lichte streep... Maar helaas bleef de test streep licht, de laatste dag toen ook de mk begon, was hij donkerder. Hoop voor jou dat je test morgen donkerder is, dan is er zeker nog meer hoop! Hoop dat je misschien toch een echo mag, dan kunnen ze mischien wel nog niet veel zien, maar dan kun je wel met zekerheid zeggen dat het er in eider geval zowiezo nog wel zit dan! Ik ga morgen dan zowiezo een echo vragen, gewoon just to be sure! Dacht eerst dat het miscshien raar was, maar uit jou verhaal lijkt me dat ik het gewoon meot doen, en dat ga ik dan ook echt doen. Gewoon om zelf een beter gevoel te hebben Éen ding staat voor mij alleen weer heel duidelijk voorop, net als de vorige keer, dat ik gewoon weer gelijk zo snel mogelijk zwanger wil proberen te worden Weet neit of ik nog een mk trek, maar niet proberen geeft me helemaal geen goed gevoel, dan denk ik alleen maar dat ik tijd verspil Dus deze maand gaan we er gewoon weer voor. Willen jullie mocht het echt foute boel zijn, weer door gaan voor een beebje gelijk of ff een pauze nemen?
Dank je meis voor je lieve woorden en je knuffel! Erg fijn! Balen dat je steeds maar klachten houd, enig idee waar het vandaan komt? Misschien nog van je mk? Krijg je nu gelijk een echo dan in het zh?
wij blijven ook gewoon doorgaan waarschijnlijk.. ga alleen geen ovutesten meer gebruiken enz de eerste maand(en) wacht even af... de wens bliijft hier inderdaad ook heel sterk..! hoelaat moet je er morgen zijn meis? ik moet me huisrats bellen om half 2 dan hoor ik meer... @ryanne dank je wel meid super lief! *knuf terug*