Lieve lieve suus! Wat een idiote gyn zeg, dat is niet normaal, zeker op zo'n moment wil je niet zo naar benaderd worden! Ik duim heel erg hard voor je dat alles toch goed zit en je misschien iets minder lang zwanger bent dan je denkt en dat jullie volgende week een kloppend hartje mogen zien. Ik wil je niet ontmoedigen, maar heel eerlijk gezegd, ben ik bang dat je er wel goed erg in moet houden dat het er niet zo heel best uitziet Aan de andere kant, ik heb het zelf ook mee gemaakt, en ik weet hoe graag je de hoop houd dat het toch wel goed zal zijn, en dat sleept je er ook wel doorheen! Het zal een hele lange week voor je worden! Weet dat ik aan je denk! Hele dikke knuffel!
ik heb zelf ook het idee dat het gewoon niet goed is.. zou het alleen nog mee kunnen vallen.. vind het wel heel erg maar kan er niks tegen doen :'(
Zo nu even op de rest reageren! @bos, succes zo, met een mooie foto terug komen hoor! @rose, fijn dat de echo zo goed was meis, super! @kristel, wauw, nog wat langer zwanger dan ej al dacht, gaat de goede kant op he! Echt geweldig! @dreamer, nou geniet nog maar even van je mannetje dan deze dagen, strakjes mag je even niet meer haha @ryanne, he daar ben je eindelijk weer! Leuk weekend gehad? Hier alles goed hoor, oogjes zijn weer helemaal beter hihi Zijn alweer inafwachting voor misschien een januari beeb @knarboor, meid wat balen dat je test negatief was zeg, had toch echt anders verwacht eignelijk Maart goed je weet niet wanneer je ei is geweest, dus je hebt nog iet wat speling in de tijd natuurlijk Ga je van het weekend weer testen? Hoop dat je dan een mooie positieve test hebt hoor! @sammie en gaby, geen ongi's meiden, ik wil alleen maar zwangere zien hier hoor, ik blijf gewoon voor jullie duimen! @lynn, balen da tje ziek bent geweest., maar gelukkig ben je er nu weer vanaf Ik wilde je buikfoto bekijken, maar die was al weer weg helaas...
Logisch dat je het heel erg vind Het is ook heel heel erg Al je dromen vallen opeens in duigen, al je toekomstplannen zijn opeens weg Alles waar je steeds zo op hoopte de afgelopen weken, lijkt opeens allemaal zo anders Het kindje in je buik was er waarschijnlijk voor jullie al, en hoorde er al helemaal bij Ik heb dagen gehuild en kon nergens anders aan denken, achteraf denk ik dat dit mij heel erg goed gedaan heeft En er praten over met iedereen, dat is denk ik ook wel fijn voor je! En ook al ga je van het ergste uit, een heel klein beetje hoop houden is ook weer niet verkeerd dnek ik hoor, dat is heel menselijk
ja.. maar ik vind het toch wel erg moeilijk om hoop te houden.. heb ook bijna niet gehuild.. dat wil ik niet.. 1 keer gehuild en toen niet meer.. wil niet huilen.. wil gewoon dat alles goed is
@ ster nee weet idd niet wanneer ik me ei gehad heb!maar me cyclus kan met clomid niet langer dan 34 dagen duren dus zit nu op 32 dus ga van het weekend pas weer testen als ik nog niet ong ben, anders de gyn bellen maandag schiet ookalweer op da jij mag testen. nou ik ga weer es ff naar breda karren moet naar school
Ja gaat wel, nog wel erg misselijk, maar kan eten binnen houden. Verder wat ongi krampen met vlagen, en vanmiddag een beetje licht bruin verloren en vanochtend wat roze...
Hoi All, shit mann, ik loop nu alweer 20 pagina's achter! Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles goed, liefje weas gister jarig.. Huisje mooi voor hem versiert en hij is al goed verwent.! Zijn er al weer mooie echo's? @sammie En al getest? of wacht je nog even? Zijn er verder nog testers! @gaby jij al getest? @sunshine Mensen om mij heen weten niet dat we zwanger willen worden. Ommij heen worden mensen zwanger en die zijn rond de 22/23..Er zijn hier ook jongere meiden! ik denk dat je je ook niets moet aantrekken van wat andere zeggen.. als jullie er klaar voor zijn!
Bedankt voor het warme welkom ik ben deze zomer getrouwd. 8) ik woon in een klein dorpje Skulenboarch in Friesland. Het is rustig,maar echt mooi. We proberen nu zo'n 6 manden om zwanger te worden.Ik heb tot nog toe geen pillen of zo gebruik om zwanger te worden. Ik hoop dat het natuurlijk lukt veder, : ik oonnsprenkelijk uit Roemenie,en woon hier nu 1,5 jaar.
dames, ik heb een dillema.. ik heb contact met de ex van mijn vriend, zij kreeg verkering met een van mijn beste vrienden en zo kwamen wij incontact! Ik heb haar nu ook hyves en ik ging haar google want zo'n knop is er en ik werd wel nieuwsgierig. (had ze ook bij mij gedaan) tijdens het kijken kwam ik er achter dat ze ook hier op deze site is. En daardoor kwam ik er ook per ongeluk achter dat ze zwanger is. Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om daar achter te komen. Ze had mij ook al een keer gegoogled, alleen was ik zo slim om een hele andere naam te gebruiken dan die ik op hyves gebruik, waardoor je via google niet bij mijn profiel hier komt! Moet ik haar nu vertellen dat ik weet, dat ze hier zit? IK heb haar trouwns nog nooit in het echt gesproken, omdat liefje dat niet zo leuk vindt! wat natuurlijk erg logisch is.. ondanks dat het al meer dan 6 jaar geleden is dat ze wat hadden! HELPPPPP Wat nu?
@martsje Fryslan Boppe..! hahaha... hoe kunnen jullie trouwens onder jullie cycles balk/zwangerschaps balk wat neer zetten?
@bos bij jou kwam de ooievaar niet, maar een zwanger konijn ..hahaha wat grappig zeg! had ik al gezegd dat je een mooi buik had!