@matta: waarom zou je het zeggen.. ik zou het denk ik niet doen.. zeker omdat het niet een hele goede vriendin is.. maar je kunt denk ik zelf het aller beste bepalen of je het kan vertellen.. wij kennen haar niet persoonlijk.. @martsje: wat voor pillen om zwanger te worden heb je het over.. slik je wel foliumzuur.. dat is niet om zwanger te worden maar tegen een open ruggetje.. is wel belangrijk om te slikken.. @all: wij gaan onze gedachten vanavond even van de echo van gister afzetten en een plan bedenken voor de bruiloft..! het mag op de school waar ik vroeg heb gezeten.. kan het feest in de aula!
ik ga echo gehad.. maar was niet goed hartje klopte niet.. en we waren heel onbbeschofd behandeld.. ik zal eens kijken of ik het berichtje wat ik gister geplaatst had terug kan vinden.. weten nog niet wanneer we gaan trouwen.. moeten we nog plannen misschien ga ik morgen gemeentehuis maar eens bellen
je de konijnen waren eerder als ik maar gelukkig is de ooievaar ook bij mij geweest. thanks over het compliment over mijn buik voor de geintresseerde...echo foto's staan in mijn album
@bos: heb je uitleg over je echo? ziet er leuk uit.. maar ik geloof dat ik gister een veeeeeeeel kleiner vruchtje zag? :S
suus: ja echo was goed....zag de jouwe er net zo uit als de eerste echo van kristel dan? kun je beetje vergelijken?
@suus toen mijn moeder 20 weken zwanger was van mij, konden ze mijn hartje ook niet vinden. Ze heeft mij 4 dagen niet gevoeld.. Ik bleek een beetje ziek te zijn... wees niet gevreesd ik ben er! Zal je berichtje snel een lezen!
ja zag er meer uit als die van kristel.. die is inderdaad een stuk kleiner.. zoiets was die van ons ook.. ik vraag volgende week wel een foto mee
maar dan zou je twee weken korter zijn...wil niet vervelend overkomen hoor maar als je zes weken zou zijn moet je het hartje toch ook kunnen horen?? hoop dat je dinsdag meer duidelijkheid hebt...
de vk zei tegen ons dat tot de 9 weken het hartje kon kloppen.. was het niet bij de 9 weken dan kon het fout zijn.. maar ik ben er vandoor! Wachten wel rustig af.. voor zover dat rustig kan.. Doegdoeg
@ Dreamer: Thanx voor de oppepper ik lees natuurlijk alleen weer dat 1 op de 3 zwangerschappen mis gaat... mare heb jij een medische opleiding gehad oid? want je weet wel veel (ben gewoon nieuwsgierig ) @ Rose: Fijn dat je een goede echo had meid, neemt toch een stukje onzekerheid weg @ Alle nieuwe: Welkom... @ Matta: Pfoe je moeder zal wel geschrokken zijn... *Klaagmodus aan* Pff voel me vandaag echt kl*te... ben al de hele week s'morgens kotsmisselijk en vanmorgen dus ook, k was mijn brood aan het smeren en daar moest ik al van kokhalzen dus dat doe ik vanavond maar vast voor morgen... was ik vanmiddag eindelijk van de misselijkheid af, krijg ik me toch diaree het loopt er echt als water uit (sorry voor de details) voel me nu zo beroerd blegh... ook ga ik stoppen met de ETOS zwanger zijn pillen, had vanmorgen wat gedronken en boerde wat op zeg maar, had ik weer die vissmaak in mijn mons, en nu ging ik er dus bijna van over mijn nek... ik ga maar weer gewoon foliumzuur slikken Maar ik weet gelukkig waar ik het allemaal voor doe *Klaagmodus uit*
stephanie: er zijn nog meer pillen he ...niet alleen die van etos... ik gebruik die van davitamon...bevalt prima...(kun je ook bij de etos halen en je hoeft er maar 1 per dag)