k heb net weer een ovulatie test gedaan.. en die van vanmorgen was veel duidelijker.. das raar.. want je kan toch eigenlijk niet ben ochtenurine testen...
Mijn ovu testen zijn al 1 week met ochtend urine vrij donker.. maar zw test nega.. Wanneer ga je weer testen met zw test?
ik had net gyn aan de telefoon.. die belde om haar excuses te maken.. heb gelijk gevraagt of ze het vruchtje gemeten had.. en dat had ze gedaan.. was 0.26 cm.. (dat past dus niet bij 8 weken zwanger zijn) En ze stuurt de foto van de echo vandaag nog op.. dan hebben we die in het weekend.. zei ze..
Nou ik typ mijn berichtje van gister maar even opnieuw.. @ suus, wat verschrikkelijk dat je op zo'n slechte manier bent behandeld bij de gyn! Ik hoop echt voor je dat dat domme wijf gewoon verkeerd heeft gekeken en je de volgende keer het hartje mooi ziet kloppen! @ kristel, wat een mooie echo zeg! Je gaat er steeds meer een 'echt' mensje in zien! Leuk, die spulletjes voor de baby! Ik kan ook niet wachten tot ik dat kan doen. Liep afgelopen week door de action en natuurlijk precies door het gangpad met alle babyspulletjes. Al die lieve kleine sokjes en rompertjes.. @ rose, fijn dat jouw echo ook goed was! @ bos, en jij ook al zo'n mooie echo! @ martsje, welkom! @ stephanie, vervelend dat je steeds zo misselijk bent. Gelukkig weet je waar je het voor doet inderdaad en zal het niet de hele zwangerschap duren als het goed is @ matta, kom jij uit Friesland? Omdat je begon over Fryslan boppe en schaatsen kijken @ gaby, wat ontzettend vervelend dat je lichaam je zo lang in onzekerheid laat zitten! Zeker met die vage test en nu weer geen streepje. Bah! Ik vind het echt vervelend voor je meis! @ suusje, vervelend dat je zo in spanning zit. Ik duim voor je dat de uitslag van de zwemmers gewoon wel goed is! @ sam, spannend dat je nog niet ongi bent! Ik hoop dat dat bruinverlies geen aankomende ongi betekent, maar heel iets anders Nu helaas even in spanning voor het zaadonderzoek, maar ook voor jullie hoop ik uiteraard dat het een positief nieuws wordt! Toen mijn vriend zijn zwemmers werden onderzocht zat er ook amper wat in het potje hoor. Hij was zelfs bang dat hij weer naar huis gestuurd zou worden omdat het te weinig zou zijn. We hadden ons niet helemaal aan de voorschriften van onthouding gehouden namelijk... @ red, als ik jou was zou het zelf het geld wat de verzekering heeft afgeschreven terugboeken. Dat kun je vaak heel eenvoudig doen via internetbankieren. Bij een automatische incasso heb je meestal een terugboekingstermijn van 30 dagen. Als die verstreken zijn moet je afwachten of de verzekeringsmaatschappij het terugstort. En zeker door alle drukte van mensen die net zijn overgestapt, kan daar veel tijd overheen gaan. Als je het zelf terugboekt, dan heb je het maar vast terug! @ de verhuizing van de pagina, is het dan na zondagmiddag wel weer bereikbaar? Of zijn dan alle topics enzo weg... Heb het niet echt gevolgd, die verhuizing Zo, volgens mij een aardig bericht. Zal em eens even vanuit mijn kladblok kopieren..
@ suus, wel netjes dat ze haar excuus heeft aangeboden. Al schiet jij er weinig mee op.. Heeft ze verder nog iets gezegd over die meting, behalve de lengte?
Maar 0.26 cm.. dat is wel heeeel klein. Dat is dan haast niet de zien op de echo toch? Dat is 2.6mm. Ze kan het ook verkeerd gezegd hebben natuurlijk, want jij hebt toch gezien hoe groot het vruchtje was?
nee.. verder zei ze niks.. ze stuurt de foto van de echo op.. daar vroeg ik om.. ze zei dat erg vroeg was om te kunnen weten of het nog ging kloppen :S ben 8 weken.. maar 0.26 cm.. is toch wel erg klein? wat hadden bos en rose ook alweer?
ik weet het ook niet meer.. kon zeker wel een vruchtje zien.. kan het zijn dat een vruchtje niet groeit? ik neem de foto mee naar het andere ziekenhuis volgende week.. ze zei geloof ik 0.26 cm dat ik 26 mm