Ik mag gelukkig al vroeg komen. We hebben om 10 over half 9 al een afspraak! Wel fijn ook, want dan loopt eht waarschijnlijk niet zo uit ook. Moet daarna ook weer werken, dus dan is het wel fijn dat ik niet zo laat terug ben. Jij half 2 bellen, dat duurt dan ook nog weer een halve dag, tijd gaat dan zo langzaam! Miscshien wel ff lekker voor je om ff niets te doen, en gewoon ff beetje relaxter aan te doen! Ik heb voor deze maand toch weer ovutesten besteld, was er zo van onder de indruk dat het gelijk in één keer raak was, dat ik dat graag weer gelijk zo zou zien. Of de gyn moet een advies geven dat ik beter even een maandje kan wachten misschien, dan doe ik dat denk ik. Weet neit of het door de ovu testen komt hoor of gewoon door mijn doorzet vermogen, en het perse willen zwanger worden. Heb me ventje er alles aan laten doen om de kwaliteit zo best mogelijk te laten zijn en gewoon volop klussen, elke dag of om de dag... Zelfs als ik er geen eens meer zin in had Het zou en moest lukken en dat deed het ook! Dsu nu vraag je je af, wat is er waar van al die verhalen, dat he tniet wil lukken om zwanger te worden als je er te veel mee bezig bent... Klinkt mij gek in de oren op dit moment... Kan niet zeggen dat ik er neit mee bezig was, het leek wel een obsessie
meis wees niet bang wij hebben ook echt voor een kleine gklust gewoon... soms had ik ook totaal geen zin maar me mannetje lukte het altijd wel... hier ook een obsessie bijna elka dag klussen soms 2 weken achter elkaar... maar dat de kwaliteit achteruit gaat vind ik beetje flauwekul maarjah in ieder geval gelukkig morgen kan jij vroeg erheen spannend meis ik denk aan je!
hier wordt het ook een obsessie maar daar moet ik voor oppassen. Zijn het weekend daarom er ff tussenuit geweest en dat hadden we ook nodig. Je wil zo grag en als het dan niet lukt is de teleurstelling gewoon zo groot. Na curretage echo gehad en daarop was alles prima. maar sinds een week of drie elke ochtend misselijk en vaak buikpijn. nu was ik me alweer allemaal enge dingen in mn hoofd aan het halen en werd onzeker. Ik denk gewoon ff bellen en vragen of ik langs kan komen. Wat een weertje hier zeg echt niet normaal. Regen onweer bliksem. Straten stonden nu al blank
Ja word een spannend daagje voor ons allebei! Wel nog een goed verhaal hier, mijn vriendin heeft ook als eerste 2 mk gehad. De tweede keer werd zij ook gecurreteerd en werd het vruxchtje dus ook onderzocht. Daar kwam uit dat het een chromosomen afwijking had. Gelukkig was ze daarna binnen 3 maanden weer zwanger, en het werd een gezonde zoon! Nu heeft ze ong 10 weken geleden weer een prachtige dochter gekregen, deze zwangerschap ging ook weer prima, wel bloed verlies gehad rond de 12 weken, maar alles helemaal goed verder! Dus het kan echt wel hoor, ook al zou er eventueel iets met het vruchtje zijn! Ook bij jou is er dus nog volop hoop, want zelfs met bloedverlies zijn er zat verhalen waarbij de zwangerschap verder gewoon goed vervolgd kon worden! Zal aan je denken morgen meis! Gelijk uit mijn werk, kom ik bij je checken hier hoe het gaat hoor1 Is het bloeden al gestopt ondertussen?
bloeden is nog niet gestopt... maar is niet zo erg als me menstruatie... het is er tussenin zal maar zeggen.. als ik meer loop is het meer dan dat ik steeds blijf zitten heb ik het idee beetje gek.... en je meot het morgen laten weten hoor meis ben zo benieuwd! ryanne gewoon bellen hoor! doe ik ook altijd... word inderdaad spannende dag voor ons morgen.. ben zo benieuwd.. lees veel goede verhalen van mensen maar ook veel minder goede.. kortom kan me eigen gek blijven maken maar moet ik niet doen.. ook al onbewust doe ik het wel meis we denken morgen in eider geval aan elkaar!
@natassie Je weet het gewoon niet, het kan echt nog alle kanten op! Bij mij vertelde ze wel dat als ik ht idee had dat het met rustig aan doen minder was het bloeden, dat ik dat dan wel beter kon doen.. Dus misschien voor jou ook een tip om zo min mogelijk te doen? Morgen weten we beide meer meis, weet dat ik aan je denk! @ryanne, fijn dat he tweekendje weg je zo geod heeft gedaan! Soms heb je echt afleiding nodig ja! Ik probeer me veel op mijn bruiloft te storten, even ergens anders aan denken! Maar ja toch blijft het in je hoofd spoken, asl je iets graag wilt, ben je er automatisch veel mee bezig! Nou meis hoop dat je snel duidelijkheid krijgt waar de klachten vandaan komen! Een extra controle kan nooit kwaad hoor!
Hallo dames, Allereerst HEEL VEEL STERKTE NATASSIE! Verder: mijn temp is nog steeds erg laag, wordt er zo ziek van.. Ga zo maar een ovu test doen en dan maar weer afwachten.. Weten jullie of je een cyclus geen ei kan krijgen als je die normaal wel altijd hebt gehad? Heb trouwens heeeeel veel zwangerschapskwaaltjes, die zijn niet overgegaan met mijn ongi, dat vind ik helemaal vreemd want ik kan niet eens zwanger zijn!
nou het bloeden is nog meer doorgezet nu net zoveel als dat ik ongesteld zou zijn... dus geef de moed nu denk ik echt op... vind echt klote durf steeds niet naar de wc ook.. vind allemaal raar en erg gewooon ongesteldheid hoeveelheid nu dus pfffff... ga nu echt nergens meer vanuit
hoihoi @ sterretje: leuk dat je uit pdrecht komt of wist ik dat al ahhaha ik uit albl'dam,wanneer ga je trouwen? ik ben zondag alweer 1 jaar getrouwd! gaat erg hard xx
Dames, Ik heb een nieuwe foto van mijn ovutesten geplaatst met die van vandaag erbij. Hij staat in mijn album. Kunnen jullie please kijken? Begin stiekem hoop te krijgen dat mijn ei snel komt!
He wat grappig, nee dat wist ik zeker niet dat je zo dicht bij woonde! Echt leuk! Kunnen we straks samen met de beebs naar de speeltuin gaan en thee leuten Ik ga eind augustus trouwen, zo spanennd joh! Jij ook al getrouwd, lijkt wel helemaal weer in he! Heerlijk om getrouwd te zijn lijkt me, ik kijk er al zo lang naar uit! Nu gaat het eindelijk gebeuren!
Natas een hele dikke knuf voor jou, weet niet wat ik moet zeggen, weet ook niet heo het er voor staat voor je, het is gewoon echt afwachten helaas... Ik denk aan je meis, sterk blijven hoor, zolang het tegendeel is bewezen, gewoon blijven geloven! Dikke knuffel!
ja heel erg voelt echt als ongesteldheidsbuikpijn maar dan best heftig trek door naar me rug... dus het is voor mij voor 99,9999 procent over nu... is neit anders iedereen hier gaat trouwen ik wil ook..!
Zie wel een duidelijke streep nu, maar naar mijn idee nog niet positief! Morgen weer testen zou ik zeggen! Hij is iig wel een stuk beter dan de vorige daar zie ik bijna niets op, je weet iig wel zeker dat je ei nog niet geweest is! Afwachten morgen meis!
ik ben verdrietig nu ben echt zeker weten vol ongesteld geworden... pijn in me rug is vrij hevig niet normaal... ik haat dit ik haat het... zal wel geen nut meer hebben nu morrgen een test te doen nog... want echt de pijn is heel naar... pffff waarom moet het nou steeds mis gaan waarom? eerst de vreugde dan die pijn wou dat ik noit had getest had ik niet beter geweten
Hey meid, Dit herken ik heel goed van mijn miskraam.. Ook ik had die erge krampen zelfs in mijn rug... Het is echt heel erg balen voor je meid.
Dames bedankt dat jullie even gekeken hebben... Heb wel eens gehoord dat bij sommige hij niet helemaal positief wordt, Wat moet ik nu doen dan? Is het nu al nodig om elke dag te klussen?
ja ik za zeker elke dag klussen nu.. bij mij blijf die ooka ltidj zo als bij jou op de foto.. en je merk het nu toch zwanger geweest dus klussen meis.. net geschoten is altijd mis..