Hopelijk gaat dat ook snel over! Heb je al een beetje cola geprobeerd? Ik vidn het altijd heel vies, maar het helpt wel! Als aspirines niet helpen, kun je misschien ibuprofen nemen? die helpen bij mij altijd stukken beter!
hoi allemaal.. we hebben net lekker friet gegeten.. en rachel, japser, lindsey, jayden, suus en pascal hebben hier gegeten.. (jayden niet ) lekker gezellig hier nog wa nieuws...?
Hallo Dames, @ Sammie en Suus: Ik hoop echt voor jullie dat er in ieder geval duidelijkheid uit de onderzoeken gaat komen, zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn en wat jullie kunnen doen om toch zwanger te kunnen worden. Knuffel voor jullie allebei... @ Suus: kan je niet zo'n test doen van de trekpleister, die ook aangeeft hoelang je zwanger bent... en meis, ik wil je geen (valse) hoop geven maar misschien was je eerste positest toevallig wel vals posi... @ Sterretje: Fijn in ieder geval dat er iets in gang gezet is... @ Gaby: gezellig hoor.. wij zijn even gauw naar de Mac geweest, vriendlief had iets meegenomen van de supermarkt wat niet te vreten was...
dit is suus: stephanie: die testen zullen wel kei duur zijn? klopt die test dan ook echt.. geloof er namelijk niet echt in.. kan misschien beter tot dinsdag wachten
@ Sterretje: Die had ik ook 1 maar die smaakte me niet... en had ook eigenlijk wel genoeg op na mijn big mac menu
@ Suus: die test kost 12 zoveel, maar of hij echt betrouwbaar is durf ik niet te zeggen, ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar als die ook een week of 5 aangeeft kan je daar misschien iets mee... ben net weer op een redelijke manier naar t toilet geweest... t was gelukkig al niet meer zo erg als gisteren ik was vanmorgen zo slap dat ik stond te shaken op mijn benen...
@ Suus: Ja idd dat is een stuk beter, maakte me best zorgen gisteren sorry voor de details maar maakte me vooral zorgen omdat het er een beetje raar uitzag... als uiensoep
ff een vraagje hé... ik heb me aangemeld bij die andere site, waar jullie verder willen kletsen als ZP eruit ligt t weekend, maar ik heb nog geen mail gehad dat mijn account geactiveerd is... kan ik dan niet meekletsen? enne ik had een paar dagen geleden om het adres van de nieuwe ZP gevraagd maar geen antwoord op gekregen, kan iemand mij dat alsnog geven...
ik ben suus: meisje86 is beheerder.. maar die is er heel soms maar! moet je haar een pb sturen.. ff opzoeken in de gebruikerslijst..
aha okeej, dan doe ik dat morgen even... Thanx suus... vind het wel gek, moet elke keer denken, huh suus? dat is toch de avatar van gaby... hihi
@suus ik heb hem ook gebruikt en bij mij stond er toen +3 dus ik was minimaal 5 weken. misschien word je er wat wijzer van.. als je hcg niet meer werd aangemaakt na een paar weken dan zal die dat dnek ik wel aangeven en als je alter je bevruchting had dan weet je of je toch korter bent. het is geloof ik 12 euro of 10 euro voor 1 test en ik had hem van kruidvat. ben life aan het kijken. fijne avond all
ik wacht dinsdag wel af.. kan wel al die testen gaan doen maar dan maak ik mezelf alleen maar helemaal gek
hey meiden hoe is het hier? ik heb net een goed gesprek gehad met vriendlief en ben best blij ermee. nou ja best blij. heeeeeel blij bedoel ik. het zit namelijk zo: toen ik een intake afspraak bij de gyn maakte zei hij van: we doen die intake en als we weten wat er mis is en je hoefd alleen hormonen te slikken is het goed maar ik wil niet gaan beginnen aan iui of ivf of weet ik wat er allemaal is. als het niet met hormonen lukt dan is het voor mij klaar. ik dus al een beetje in zak en as en zo. want je zult net zien dat het met iets anders wel zou lukken. zijn we net aan het praten zegt ie ineens: tja we zijn nu toch bezig en dan moeten we ook maar doorzetten en alles eruithalen wat erin zit en gewoon alles proberen. WWHHHHHOW hij is ineens omgedraaid. ik vraag hoe dat zo ineens zegt ie: nou ik heb nagedacht en ik vind dat we alle kansen moeten benutten. nou mooi...... je kunt het maar alvast besproken hebben dacht ik zo. grtz suus
dat is wel heel fijn zo'n goed gesprek.. fijn dat hij is veranderd van mening.. maar hoop dat jullie dat niet nodig gaan hebben @stephanie: ben weer thuis.. dus geen verwarring meer voor jou