ik hoop ook dat we het niet nodig hebben. zeg gaat iedereen vanaf morgen mee naar de andere site?is wel zo gezellig
IK wel ben al aangemeld! maar weet niet of ik veel online ben.. moet die babykamer morgen ook ophalen
gaby ik ben een jaar jonger hoor Heb even mn mail bekeken, was vergeten dat er nog mensen waren die zich daar aanmeldden. Mijn excuses!
@meisje: haha.. ! is gelukkig net optijd @suusje: nog kut.. maar kan er weinig aan veranderen.. ben er nu vandoor.. ga even de was opvouwen voor de tv
Hee allemaal, Ben ik weer even. Wilde zeggen dat de 3e keer niet raak was Werd na 29 dagen gewoon weer ongi. We gaan weer verder en op de volgende maand. Misschien komt er wel een pendel uit Fijne avond allemaal! Liefs
hey hey, ik ga lekker slapen. ben moe en morgen weer werken. ik zie jullie vanaf morgen op de andere site. kunnen we weer mooi doorbabbelen. weltruste allemaal. grtz suus
@ Suus: maakte niet uit hoor van die verwarring, ik kwam er wel uit de rest ben ik even vergeten, ben er nu ook weer weg van, ga mijn bed opzoeken want ben weer doodop... tot morgen dames, hier of op de andere site...
Ik heb hier steeds ongi-pijn maar geen bloed. Alleen wel veel witte afscheiding. Normaal gesproken zou ik morgen ongi moeten worden. Alleen krijg ik normaal buikpijn op het moment dat ik 't ook word. Heel misschien ga ik morgenvroeg testen. Anders zaterdag. Ik heb wel even teruggelezen maar ben alles al weer kwijt. Sorry! Ik ga zo lekker op bed.
Jeetje wat ben je er weer vroeg bij Gaby! Hoe gaat het met je meid? Heb je een lekker dagje vandaag of een lange? @ de rest... ik lees nog wel even terug. Ik verwacht een rustige dag vandaag op t werk, dus genoeg tijd om te reageren Liefs
goedemorgen allemaal.. ik moet zo van 8.45 tot 11.45 op de peuterspeelzaal werken.. ik had in bed heel veel buikpijn maar volgens mij was dat omdat ik moest poepen want heb me daarna toch veel gepoept.. maar was wel bang dat het de mk was @gaby: je bent weer een vroege vogel ja.. zoals altijd! @red: spannend! heb je al getest?. @debby: jij ook lekker rustig.. ik ben er dus vanmiddag weer.. eerst even een lekker ochtendje werken.. Tot vanmiddag allemaal!
Tot vanmiddag Suus! Heb je verder geen bloedverlies meer gehad? Over poepen gesproken... Ik heb de laatste week ook het idee of ik leeg loop. hahhahaa Lekkere praat zo op de vroege morgen! Waar het jij de 3e echo voor? Ik heb ook een afspraak gepland staan de 26e maar weet helemaal niet meer waarvoor... hahaha Leeghoofd! Liefs
Ik heb mijn site een beetje opgeleukt! Dit weekend ga ik proberen er nog een aantal fotootjes op te zetten.
goedemorgen dames, @ Jolyn: Jammer meid, ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is... @ Red: Spannend hoor, je bent toch ook gewoon aanwezig op de andere site 'hé anders moeten we het hele weekend in spanning zitten... @ Suus: Dat was natuurijk wel even schrikken. het is natuurlijk niet te vergelijken met jouw situatie maar ik heb de laatste dagen ook heel veel buikpijn en wordt daar ook heel bang van, maar het zijn toch echt mijn darmen heb al 2 dagen diarree en hoor mijn darmen ook rommelen... @ Debby: ik zal zo eens gaan kijken op je site
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 2 augustus 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 31 augustus 2009 NOD lijst December 22: Agneta, 4e ronde met Clomid 27: Gaby1986, 8e ronde Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 09: Red88, 3e ronde 14: Sterretje08, 8e ronde 25: Dreamer83, 9e ronde Februari 12: Sammie88, 7e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Ohja, Had vanochtend de HA gebeld voor een afspraak voor maandag, zegt dat assistent dat ze dat alleen telefonisch doen de uitslag...
Ik heb een test gedaan maar die is negatief. Nu maar afwachten wat er komen gaat. 'k Wordt zo gek van de kriebelhoest 's nachts en m'n man ook. Vannacht toch maar zo'n codeïne tabletje genomen. 'k Wilde om 3 uur ook wel 's slapen. 'k Heb me net even geregistreerd voor de andere site. @Suus, sterkte daar he! 'k Zal zo 's gaan douchen...