@ Sammie: dat is wel vreemd, stel dat het slecht nieuws is, dan krijg je dat niet graag over de telefoon denk ik zo.. slecht nieuws krijg je zoiezo al niet graag natuurlijk, maar via de foon is het nog minder... @ Red: Jammer van je nega test, maar het kan nog hé meid, je nod is pas morgen toch?
Ik heb vandaag m'n NOD. Alleen als ik m'n cyclus een dag korter maak, staat er dat ik 1 dag over tijd ben. 'k Had zo'n test van Kruidvat van 7,50, 'k weet niet of dat ook wat zegt.
hee meiden, ik heb weer eens wat te vertellen haha. Gister had ik dat bericht geplaatst over eisprongen enzo... En omdat ik zekerheid wilde, ging ik maar een testje doen gistermiddag. En warempel, een licht streepje! En mijn vriend zag em ook! (die is kleurenblind, dus als het streepje te licht is, ziet hij het niet) Ik kan alleen nog niet echt blij zijn, want heb de laatste maanden zo vaak een licht streepje gehad, waarna ik van een koude kermis thuis kwam... Ik heb ook de afgelopen drie dagen ovutests gedaan en die worden donkerder.. Misschien is dus mijn ei niet die maandag gesprongen, maar de vrijdag en sprong ie gewoon erg moeilijk waardoor ik die pijn had.. En dan zou vorige week een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest (dat zou dag 10 na mijn ei zijn geweest).. Dan zou ik nu dus officieel 6 dagen overtijd zijn als voorgaande klopt. Maargoed, ik ga dus vanmiddag ff nieuwe tests halen en dan zondag weer eens proberen..
@ red, die test heb ik gister gebruikt! alleen dan van trekpleister... HAd jij al de nieuwe met het plusje? Ik nog de oude met het vierkante en ovale vakje..
@ Nen: Spannend hoor meis, hou je ons op de hoogte? ook via de andere site... hoop voor je dat het raak is
@ Nen: ik ben er nog niet geweest, kan het anders allemaal niet bijhouden... ik ben daar pas te vinden als ZP echt uit de lucht is...
Heb me net even ingelogd. Maar er wordt niet druk gekletst Dat komt wel als ZP uit de lucht gaat. Hoe gaat het nu met jou?
ja voel me voor het eerst deze week een beetje beter... al durf ik op dit moment even niks te eten te maken, maar moet ik wel eten... heb de hele week moeten werken en was dan ook heel moe (nu nog trouwens) maar ben vanmorgen natuurlijk veel rustiger opgestaan en merk wel dat dat helpt... ik denk dat ik een lichte buikgriep heb, ben al 2 dagen aan de diarree maar het is allemaal voor het goede doel (onze beeb) dus we slaan ons er wel doorheen
Wel vervelend die diarree. Als je maar genoeg drinkt Dan is het eten nog niet eens het belangrijkste. Hoe is het met jou debby? Je babysite ziet er mooi uit!
ik ben er weg van dames, ga even naar een vriendin en straks met haar kids naar de indoorspeeltuin tot vanavond denk ik.. doei doei
Met mij gaat alles goed hoor! Ik kwam er vanmorgen pas achter dat je de achtergrond van de beebiesite ook kunt aanpassen! Daar maken we natuurlijk gelijk gebruik van! Die saaie bolletjes... hahahha Hoe gaat het met jou Nen? 's middags een licht streepje kan betekenen 's ochtend al een streepje die goed te zien is he! Morgen dus even testen met ochtendurine!
Ik had gister nog niet veel gedronken hoor toen ik had getest. Alleen 1 kopje koffie (veeeeeel te weinig natuurlijk). Maar ik zit nu op ZP bij zwangerschaps en ovulatietesten te lezen en daar lees ik heel veel negatieve reacties over de test die ik dus gister ook heb gebruikt. Die van trekpleister voor 7 euro. Veel meiden testen vals positief. Dus vanmiddag koop ik maar even een andere test. Jammer dat die van 2 voor 5 zowat nergens te verkrijgen zijn!
*breekt even in* @ nen, die testen verkopen we ook bij de trekpleister, zijn echt exact hetzelfde! Ook 2 voor 5
@sammie ah nee vind het echt jammer. kan je mij trouwens in de lijst op 18 augustend zetten en niet 22 augustus als uitgerekende datum @red jammer dat je negatief hebt getest hopelijk zegt dat nog niks. @nen dat is goed om te horen, ik had die van kruidvat 2 voor 7,50 en die van 2 vor 5 euro waren beide goed. hopelijk morgenochtend een dikke streep, kan je geen foto maken ervan? ik heb ook alvast een berichtje achter gelaten op de andere site maar ga er ook pas mee typen als deze eruit ligt. ik moet vandaag een activiteit op de boerderij gaan doen maar heb geen aanmeldingen :S dus dat schiet op, daarna ga ik met mij vriend naar papendrecht tot morgen. wat zijn jullie plannen voor het weekend?
@ emma, ik weet het dat ze ze daar ook hebben, maar helaas zijn die hier uitverkocht/ niet leverbaar. Dus vandaar nu een test van 7euro meegenomen.
@ rose, ik heb geprobeerd er een foto van te maken met mijn telefoon, maar die maakt geen scherpe foto's en daar is het streepje nog te licht voor. Ik weet niet waar de camera van mijn vriend is. En als ik het wel weet, dan krijg ik de fotos niet op mijn laptop haha, want daar heb ik weer zo'n kabeltje voor nodig Misschien wil mijn vriend vanmiddag ff helpen.