oh oke, je zou ook het kaartje van je camera in je laptop kunnen doen dan opent tie zich ook die zit bij je batterij. hopelijk word je neit weer teleurgesteld zou echt erg zijn en is het gewoon echt nu waar
Ja er zit daar wel een soort klepje wat ik er uit kan halen om een kaartje in te kunnen doen, maar dat is zo groot als een bankpas en mijn kaartje pas er niet in. Denk dat ik daar een speciaal dingetje voor moet kopen om die geheugenkaart in te klikken ofzo. Sorry voor de vage uitleg, maar snap zelf ook niet helemaal hoe het moet..
Ja, die zijn er uit gegooid geloof ik... Ik heb besloten om het nu/straks aan mijn baas te vertellen. Mijn hart klot nu al in mijn keel! Liefs
@Nen, mijn test is met zo'n plusje. Tenminste er zou een plusje moeten staan.... maar helaas een streepje. Laatste x hadden ze bij de Kruidvat die 2 voor 5 euro ook al niet. Ik zit hier even kibbeling te eten. Visboer kwam net in de straat. M'n mannetje weer helemaal blij Wij gaan vanmiddag op kraamvisite en vanavond naar verjaardag. Verder nog geen plannen. @Nen, spannend btw!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ik stond te shacken op m'n benen maar het is er uit! Hij was harstikke enthausiast! (wat een rot woord is dat trouwens weet nooit hoe je dat moet schrijven) Ben super blij! Liefs Debby
Hm wat handig dat de visboer door de straat komt! Kibbeling is zoo lekker! Jammer dat die van jou nega was red. Maar er is nog hoop!
Wat goed he Debby! Super! Vorige x werd ik 's avonds pas ongi dus het kan ook nog. Haha onze hond vindt de kibbeling ook lekker!
Mijn hond heeft gister VIER vetbollen opgegeten! Die had ik binnen liggen omdat ik ze nog niet op kon hangen en die heeft hij gewoon van het aanrecht gepakt en opgegeten!
Hele fijne dag Red! Ik heb van de week het dochtertje van mijn moeder haar buurvrouw gezien... echt een mooi poppetje! Sindsdien ben ik helemaal verliefd op de frummel die in mijn buik groeid! hihihi
@debby wat goed dat hij zo reageerde heb je je voor niks druk gemaakt @nen lekker brutaal die hond van jouw, gelukkig is de mijne kleiner als de kat en die komt dus echt neit op het aanrecht haha.. @red ah lekker dat hebben we hier neit dat ze in de straat komen. heb er meteen zin in haha
@ debby, hij heeft inderdaad al een aantal keer een flinke boodschap gedaan haha. Daar leert hij maar van! Hij is nu 7.5 maand en flink aan het puberen
Zo m'n bakje is weer leeg.... smaakte goed! Volgens mij komt ie hier elke vrijdag door de straat maar kopen maar heel soms wat. Vindt 't best wel duur maar voor keertje mag dat ook wel 'k Zal hier ook 's wat gaan doen maar geen zin dus misschien doe ik wel helemaal niks!
Ik heb even een foto gejat uit een ander topic. Mijn test van gister ziet er ongeveer zo uit: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=21919 Misschien een fractie lichter, het tweede streepje.
Leuke leeftijd is dat hea?!? Moet je ze alles weer opnieuw leren... Pfff hahaha Het druk maken duurde nog geen 5 minuten geloof ik want toen was ik al bij hem binnen gelopen. Red ook jij bent snel zwanger! En dan mag jij ook genieten van die vermoeidheid, misselijkheid etc. hahaha Nee hoor grapje! Ik heb iedergeval nergens geen last (meer) van!
ja inderdaad heel licht, maar donker genoeg om bij mij voor verwarring te zorgen haha. Wat fijn dat jij nu nergens meer last van hebt!