@nen je zou zeggen streep is streep he, maar daar ben je al te vaak voor teleurgesteld. hopelijk heb je morgen duidelijkheid. mijn hond is 11 maanden ook aan het puberen, word er soms gek van, zoekt echt de grenzen op hoor
@Sterretje: wat stom dat je gewoon een dikke maand moet wachten zeg! De uitslag van het zaad is er een paar uur na het inleveren al (ze testen het altijd meteen) Dus om dan nog zolang te moeten wachten is echt onzin Hoop dat je het volhoudt! @Sam: balen dat je ongi bent geworden meis En vooral dat je er zo'n last van hebt. Is erwin maandag vrij? Dat je niet alleen bent als je gebeld wordt? Je weet me te vinden als je me nodig hebt he. @Bos: ben echt zooo blij dat de echo goed was En heb de echo dus goed begrepen .. ik ga t nog wel is leren Straks als ik een eigen echo heb weet ik precies waar ik naar moet kijken Nu flink gaan genieten he! @Nen: voor de zoveelste keer volgens mij: ga dan naar de dokter voor een bloedtest, anders blijf je het je afvragen. @Jolyn: balen dat het niet raak was meis! Hoop dat deze ronde meer geluk brengt De site gaat toch pas morgen uit de lucht, niet vandaag toch? 10 en 11 dacht ik.
Wat klinkt dat boos dreamer "voor de zoveelste keer volgens mij"... Misschien bedoel je het niet geirriteerd hoor, maar zo komt het wel over. Mijn dokter en gyn liggen niet helemaal op 1 lijn. Ze verwijzen me naar elkaar door en weer terug. Dus een bloedtest krijgen is niet echt gemakkelijk. Maar ik wacht eerst even af. Ik doe morgen of overmorgen wel een nieuwe test. Als die donkerder is, is een bloedtest niet nodig naar mijn mening. En anders kan ik altijd nog naar de HA of gyn om te vragen waarom ik steeds die streepjes krijg. Of het komt door mk's of dat ik iets heb waardoor die testen vals positief uitslaan.
hoi nen, wou je toch even zeggen dat je door pco ook lichte streepjes kan krijgen door het verhoogde hormonen gehalte. Dat vertelde mijn gyn in elk geval en de huisarts. Mijn zus heeft dat ook vaak gehad. Ik hoop echt voor je dat het wat anders is! Maar hou het in je achterhoofd om een teleurstelling te voorkomen. Heel veel succes in elk geval
Hoi Emma, Een licht streepje op de zwangerschapstest door pco? Wat vreemd, want het lijkt me dat je geen hcg gaat aanmaken uit jezelf. Wel weet ik dat je ovulatietests verkeerde resultaten kunnen geven. Hmm.. om het nog makkelijker te maken Maar bedankt dat je het zegt
@Nen: het was niet boos bedoeld nee Maar moest hard nadenken om te denken wat iedereen geschreven had en dat gaat wat moeilijker op je oude dag he Bedoelde het juist voor jezelf. Je denkt nu eigenlijk elke ronde dat je zwanger bent omdat je elke ronde streepjes hebt. Ik had eerder al gezegd dat je met pco idd valse streepjes kan krijgen en je dus beter naar de dokter kon gaan voor een bloedtest. Op deze manier weet je voor jezelf ook dat je niet elke keer zwanger bent en dat lichte streepjes niets zeggen bij jou. Want nu is het emotioneel elke keer heel zwaar voor je terwijl het dat niet hoeft te zijn. Ik wil je dus gewoon al het onnodige verdriet besparen (overbeschermende oma dus )
Tnx oma Zo zie je maar dat iets wat je opschrijft soms anders overkomt dan bedoelt. Dat is weer het lastige van een forum. Maar lief van je dat je zo meedenkt! Wanneer de volgende test negatief is, ga ik de HA bellen, want dan ben ik het inderdaad ook wel zat. Je zit steeds in een emotionele rollercoaster
Dreamer, Nee Edwin blijft niet thuis, hij gaat gewoon werken en wil het graag pas horen als hij thuis is.
@sammie ja dat snap ik, het is niet niks om dat op je werk te horen kan je toch beter lekker thuis zijn, maar als ik het goed begrijp krijgen jullie nu de uitslag van het zaadonderzoek? of heb ik wat gemist? ik duim dat het goed is
Ja we krijgen maandag de uitslag van het zaadonderzoek telefonisch.. Zodra ik dan meer weet laat ik het jullie weten... ben best wel zenuwachtig.. Edwin is er vrij nuchter onder...
Spannend sammie, kan wel begrijpen dat je er nerveus voor bent. Misschien maar goed dat edwin er wat nuchterder onder is. Dan kan hij jouw zenuwen een beetje weghalen. Als je allebei stijf staat van de zenuwen is ook niet prettig.
Hahaha ik had erwin geschreven Hoe kom ik daar dan weer bij Hoop dat de uitslag gewoon super is en je hem dat op zn werk al kan sms-en!
ja idd het moet gewoon goed zijn, je bent al ens zwanger geweest dus dat moet ook een positief gevoel geven toch, het is mogelijk en hopelijk is het dus gewoon in orde ik ga nu echt iets doen. anders komt eht er echt niet van. fijne dag all
ohhhhhhhhhh meiden er is geen Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeep te doen op m'n werk! Blegh... Nou ja nog 1 1/2 uur en dan is het weekend! Joehoe! Liefs
Vervelend he als je je zo moet vervelen op je werk.. Wist je dat er zoiets bestaat als een bore-out? Dat is het tegenovergestelde van een burn-out.
ja, maar wel met het zelfde effect waarschijnlijk. Ik ben nu maar receptjes aan het zoeken. Ik heb ineens zin in die aardappelsalade die de vriendin van mijn vader altijd maakte... Jammie! en een lekker kippenpootje erbij! jammie! Nu nog mijn mannetje overhalen. Ach...anders kan hij altijd nog de overgebleven pizza van gisteren eten! hahaha
zo is dat debby ik heb dat ook heel sterk, als ik ergens zin in heb dan moet ik het ook hebben ook hihi frustrerend want dat heb ik ook om 10 uur savonds probeer dan maar ergens wat te vinden.
@ Rose: hahahaha... ik had laatst zo'n zin in een mac chicken! Ik heb er een week op moeten wachten voordat ik hem eindelijk kreeg en toen ik de eerste hap nam dacht ik... 'Ohhh jah zo smaakte die... helemaal niet zo heel erg lekker eigenlijk' hahahaha Hoe gaat het eigenlijk met je? moe, misselijk, een ander soort kwaaltje? hihihi @ Nen: Heel erg fijn weekend meis! Ik weet niet of ik in het weekend nog kom buurten... maar dat zien jullie vanzelf.