Nieuwe planning: Er is geen nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina. Door ziekte, vakantie en aanpassingen aan de nieuwe stijl lopen we uit. Onze excuses voor de onduidelijkheid en het eventuele ongemak dat dat met zich meebrengt. We houden jullie op de hoogte! Team Zwangerschapspagina
Goedemorgen, Heb net gebeld... is de post zaterdag niet geweest dus was de uitslag nog niet binnen, kon vanmiddag bellen en anders is het er morgen pas ...
Hey meiden, Ik kon gister niet op de pagina komen (zoals meer van jullie). Heb 's avonds nog wel even bijgelezen op de tel van mijn vriend, maar niet meer gereageerd. Euhm, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de helft ook alweer vergeten ben. @ nega testers, balen meiden! @kristel, wat gaaf dat je het hartje zo goed kunt horen! @ sammie, wat waardeloos dat de post niet was geweest. Zit je al zo in spanning en dan laat het ook nog langer op zich wachten! Ik zit alweer even op school. Mijn groepsgenote komt om 10uur. Die moet eerst met de bus van Noord-Holland naar Leeuwarden. Ik zal dus niet veel online zijn, want ik wil natuurlijk niet dat ze hier zien dat ik op zwangerschapspagina zit Liefs
Ja, die van 20 per jaar. Bijh achtergrond kun je dan een link invoegen net zoals je er een muziekje op zet.
Ohhh Sammie wat balen zeg! Hoop dat je de uitslag vanmiddag nog krijgt dan. Nen: Veel plezier op school!
Ik ben secretaresse bij de prov Utrecht ... Tis niet mijn droombaan hoor. Maar tis straks wel makkelijk te combineren. hihihi Daarom zit ik de hele dag op de comp en kan dus de hele dag meekletsen. Maar het einde van de maand gaat mijn huidige baas weg en krijg ik een nieuwe misschien geeft hij wel veel meer werk, dat ik de hele dag aan het rennen en vliegen ben. Wat ik trouwens heerlijk zou vinden. Nu is het namelijk niet normaal rustig... Bah bah
hey ik kon gister ook ff niet op de pagina...gisteravond niet meer geprobeerd want was er beroerd.... ik ga nu maar wat in huis doen want heb nog niks gedaan dit weekend.
Hey Bos, Gaat t vandaag wel weer beter met je? Ik was zaterdag ook helemaal gevloerd hoor, hoort er een beetje bij denk ik. Heel veel sterkte meis! Liefs Debby
ja nu gaat het wel maar voel me nog wel misselijk, maar het is echt met ups en downs...gisterochtend ging het ook wel redelijk maar ineens tussen de middag was het foute boel...hoop vandaag niet want moet nog weg vanmiddag... wil iemand mij op 16 augustus zeggen ipv 17 augustus...nou ik ga nu echt wat doen.
Ik heb wachtdienst vandaag dus zal wel weer een keertje een bevalling krijgen 'k Ga hier ook maar 's aan de slag.
Dat zou leuk zijn of niet!?!? Schoonmaakse girls! Ik ga er vanavond nog maar een stofzuigertje/ dwijltje doorhalen.
Pff heb nog steeds hele erge buikpijn, en mijn ongi is bijna over... Denk dat ik in de loop van de week de gyn even bel...
Jullie zijn via die nieuwe pagina ingelogd he? Ik nog via zwangerschapspagina.nl Maar als ik op die andere site in wil loggen kent deze mijn naam+w8woord niet... Help..?
Ik heb eigenlijk niet zo zin in werken... maar zal wel weer moeten anders kom ik niet aan m'n uren. M'n mannetje is nu naar 't uitzendbureau achter werk aan. Net weer 2 sollicitaties voor 'm verstuurd. Hopelijk komt er snel wat. Ik ga hier aan de slag en zo ook even pannenkoeken bakken.