ja is handig...kan ik later de kids in de gaten houden vanaf binnenuit....altijd makkelijk... wij rijden ook twee auto's.... @sunshine: mmmm wat gek dat je al vier dagen positief test....had je daarvoor wel een lichte streep of had je gelijk een donkere streep... blijven klussen is mijn advies.... en afwachten.
@ryanne tik eens bij google achtegronden in en je krijgt allerlei sites waar je leuke achtergronden kan vinden. het is trouwens niet naast jouw maar wel aan de andere kant van dat appartementen complex dus dat is niet ver weg hihi. de rest heb ik ff niet gelezen ging me even te snel, ben sci aan het kijken. fijne avond
Wat een geklets over geld! Dan zal ik ook maar even aansluiten Mijn vriend is beroepsmilitair. Hij verdient momenteel zo'n 1600 netto. Waarschijnlijk krijgt hij binnen het jaar nog promotie, dus dan komt hij rond de 1800/2000 netto. Maar hij is nog lang niet uitgeleerd en doorgegroeid, dus hij komt nog wel hoger. Daarnaast krijgt hij oefentoelages, toelages omdat hij een bepaalde tijd 24uur per dag oproepbaar moet zijn en nog meer van dat soort extra's. En natuurlijk megaveel salaris als hij uitgezonden is. Ik krijg 250 studiefinanciering en werk daarnaast nog. Als ik mijn 16 uur per week werk (minimaal verplicht), verdien ik per maand ongeveer 600 euro bij. Maar als ik op de zaterdag of zondag werk, krijg ik meer. Ik moet nu nog 1.5 jaar studeren en als dat klaar is verwacht ik een baan te krijgen met ong 2000/2500 startsalaris. We geven ong 50 euro aan boodschappen uit. Soms wat meer als we weer dierenvoer kopen, maar we proberen wel een beetje goedkoop boodschappen te doen. @ dreamer, ik weet ook nog niet hoor welke kinderwagen ik zou willen! Dus je bent niet de enige Ik ga daar pas voor shoppen zodra ik een aantal weken zwanger ben. Heb je trouwens al nagedacht over of je het aan je ouders gaat vertellen? @ matta, wat studeer je? En hoe lang moet jij nog? @ sammie, wat leuk die auto's! Wij hadden ooit een flink uitgebouwde opel astra (ena laatste model), maar die hebben we na een aanrijding de deur uit gedaan. Kost ook zoveel geld al die bumpers, sideskirts, spoilers, lichten etc... pff. @ suus, wat fijn dat je morgen evt thuis kunt blijven. Ik hoop gewoon voor je dat je lekker naar je werk moet, want dat betekent een goede uitslag! @ bos, leuk huis! @ huizen: wij hebben de hoekwoning van een rijtje huizen. Hypotheek is ongeveer 800 euro, maar als het belastingvoordeel en de koopsubsidie eraf gaan blijft er nog zo'n 300 euro over. Het is een jaren 30 woning met een erker, glas in lood ramen boven het woonkamerraam, balkenplafond Beneden hebben we: gang, woonkamer, keuken en toilet. Boven 2 slaapkamers, badkamer, 3 inbouwkasten. En dan nog een zolder met 1 kamer en 1 berghok. En in de kamer zitten allemaal luikjes zodat je onder de dakpannen nog spullen kunt opslaan. Alleen geen dakkapel dus onder het schuine dak boven is het geen ruime kamer.
@all: ik duik mijn bed in.....truste en werkse allemaal morgen.. suus succes morgen...ik duim voor goed nieuws...
hey meiden. ik ga er weer vandoor. moet morgen een extra dagje werken. ik wil suus even heel veel succes wensen morgen en we zien het morgen wel hier. ik zal voor je duimen. grtz suus
ff binnen drop, Wij wonen in een tussenwoning met 4 slaapkamers en een redelijk grote tuin! en betalen 456 en krijgen elke maand 108 euro terug, koopje al zeg ik het zelf! wij mogen niet klagen..laat jullie binnenkort onze crib zien! Kijkje in huize Matta en Lief....! @nen ik studeer onderwijsassisten en moet nog een half jaar! geen flauw idee wat ik ga verdienen als ik klaar ben. Wij hebben ook een gepimpte auto, die ook met een flinke deuk voor bij de bumper bij huis staat. Gelukkig rijd hij nog wel. Wij hebben afgelopen zondag de lip kapot gereden. Gelukkig is hier in de buurt een adresje van een VW sloop, waar we binnenkort gaan sneupen voor onderdelen, die we kunnen gebruiken. Nou ik ga er weer vandooor! slaap lekker voor jullie allen!
Meiden, ik stap lekker onder een warme douche en duik mijn bedje in! Moet eigenlijk nog huiswerk maken, maar heb al zo'n lange dag achter de rug dat het gewoon niet meer lukt. Tot morgen! xx
Jeetje mina zeg, wat een rijke mensen allemaal! Wij krijgen samen nog geen 2000 euro binnen Volgens mij doet mn man iets verkeerds .. Agneet, ken die bij jullie komen werken? En over huizen .. ik woon in de duurste regio die er is geloof ik. Voor wat Suus heeft betaal je hier als huurwoning 800 euro exclusief alles en dat is weinig. Voor 500 euro ex heb je hier idd een krap flatje waar je liever niet wil wonen... @Sam: hou je me op de hoogte meis? @Dees: ik ga je even pb-en! Want weet niet of je alles leest hier @Nen: ja heb met mn man afgesproken dat we iig in januari niks gaan zeggen. Ik wil eerst de 19e afwachten en daarvan de gevoelens laten afzwakken. Dan pas kan ik een keuze maken. En wanneer we dan hulp nodig hebben ivm vervoer naar het ziekenhuis, dan zien we dan wel weer hoe we het regelen. Voor nu wil ik het gewoon voor onszelf houden.
dreamer uit welke regio kom jij dan, als ik mag vragen? En dat geld komt niet zomaar binnen heeft mijn vriend een zware universiteren studie voor gedaan....en moet daar nog steeds hard voor werken....ben erg trots op hem...ik zelf werk dan ook maar 15 uur en kijk dadelijk wat ik wel wil stoppen of mindere.....
goedemorgen zometeen een sollicitatie gesprek in ravenstein.. dus ben wel benieuwd k ben helemaal niet zenuwachtig.. maar komt denk ik omdat ik daar al zo vaak ben geweest en de mensen goed ken vanmiddag van 14.45 tot 17.30 op de bso werken.. k was eigenlijk vrij vandaag.. maar ja... fijne dag allemaal..
goedemorgen zo de gyn belde gister om half 7 pas! dacgt al dat ie niet meer ging bellen. maar goed krijg weer ongie opwekkers en dan clomid 100 en weer een FM meting. kortom afwachten weer
Goedemorgen meiden, @ Gaby: Succes meid! Laat je van je beste kant zien! @ Knarboor: Vervelend dat je nu alleen maar kunt afwachten maar wel erg fijn dat je geholpen wordt. @All: Ik ben erg duizelig, is ook een beetje mijn eigen schuld... moet ik 's ochtends maar eerst wat eten en dan pas douchen. Inmiddels heb ik wel wat gegeten, maar de duizeligheid trekt niet meer weg. Verder gaat t erg goed, wel een beetje last van constipatie en daardoor af en toe wat pijn. Nog 3 nachtjes slapen en dan de termijnecho! Heb er zo'n zin in. Als jullie het zo over die huizen hebben, schaam ik me af en toe wel... Wij wonen nu in een appartementje (het is prachtig hoor) en we gaan onze slaapkamer opsplitsen zodat we een babykamertje kunnen creeeren. Kan allemaal prima en we hebben het allemaal goed uitgedacht, zelfs uitgetekend, maar toch... soms ben ik bang dat het niet genoeg is. Misschien maak ik me nu wel extra druk omdat ik zwanger ben. Hormonen he!
Volgens mij is dat prima genoeg hoor Debby! Voor jullie kindje maakt het niet uit, hij/zij wil alleen maar dat je van hem/haar houdt. Grootte van 't huis doet er volgens mij wat dat betreft niet toe. Wij hebben net een huis kunnen kopen anders hadden we wat moeten huren. @Dreamer, met mijn kale loon en als m'n man werkt, zitten we ook rond de 2000e hoor! Suus moest vandaag toch weer voor echo? Ik duim hier heel hard! Ben vannacht niet gebeld dus ben benieuwd wanneer ik weer aan't werk mag. Zit er over te denken om straks misschien fulltime te gaan werken. Onze organisatie is sinds 1 jan. bij 2 andere organisaties ondergebracht en de directrice had er over dat ze het voor ons mogelijk wil maken om fulltime te gaan werken. Dan kon eerder niet omdat wij gemiddeld maar 6u per dag werken. Ik heb 1 van de grootste contracten. Dus misschien dat ik dat ga doen als ik de mogelijkheid krijg. Alleen is dat denk ik behoorlijk zwaar en als ik dan misschien nog zwanger word...
Maar dan kun je altijd nog een stapje terug doen toch... Hoe vervelend het misschien ook is voor je werkgever. Dan kun je voorlopig wel die extra centjes sparen. Ik hoop eigenlijk dat je al snel zwanger wordt en niet eens de tijd hebt om nog een groot contract aan te gaan. Want jou werk is lichamelijk best zwaar natuurlijk. Succes met je keuze!
Haha ja idd! Maar stel dat ik een groot contract aan ga, ik word zwanger en halverwege trek ik het niet meer om zoveel te werken. Ga ik dan voor een deel in de ziektewet en na m'n zwangerschap minder werken? Dan krijg je toch je volledige loon als uitkering in je verlof? 'k Ga eerst wel afwachten wat me aangeboden wordt. 'k Zou 't dan alleen om 't geld doen en dat is wel even mooi meegenomen. Ben hier heel ijverig in m'n huishouding! Ga 's een poging wagen om alles netjes bij te houden. Aardappels zijn al geschild voor vanavond Ga nu de waterkoker en senseo uitkoken. Whahah.... 'k word ooit nog wel 's een huisvrouwtje!
Jeetje ijverig hoor... Elke dag denk ik 'Als ik vanavond uit m'n werk kom dan ga ik lekker aan de schoonmaak'maar als het dan zover is ben ik blij als ik het eten op tafel weet te krijgen. hahaha Ach... t hoort er een beetje bij he! Ben allang blij dat ik nog hele dagen op m'n werk vol houdt. Je kan indd dan vanwege je zwangerschap gedeeltelijk in de ziektewet. En ja, volgens mij krijg je dan gewoon je volledige loon en gaat het minder werken pas in na je zwangerschapsverlof. Veel succes met de grote schoonmaak hihihi Foute uur heeft echte schoonmaakmuziek! hahaha
Ik ben Marco Borsato aan't luisteren op de pc. M'n wachtdienst is weer verlengd dus ben benieuwd wanneer ik aan't werk moet. Kan ik mooi ondertussen een hoop doen. Als ik werk komt er thuis ook weinig van hoor! Stinkt hier naar azijn! Bah!