Meiden, Een vraagje... Waar zullen jullie voor kiezen kinderopvang dicht bij huis of dicht bij je werk? Het gaat waarschijnlijk maar om 1 dag in de week maar toch... Ik had bedacht dat het handiger zou zijn dicht bij huis omdat wanneer Daan dan eerder thuis is hij onze kleine ook van de opvang kan halen. Maar Daan en wat andere mensen zeiden dat het makkelijker is om de opvang dicht bij je werk te hebben. Ik rij er zo'n 30 min over naar huis. Liefs Debby
@ Debby, ik zou het denk ik dicht bij mijn werk doen. Dan zit de kleine wat minder lang in het kdv (niet dat dat zo'n drama is hoor), maar als er bijv iets aan de hand is (gevallen oid) dan ben je er ook sneller.
ik heb er voor gekozen voor dichtbij huis....zo heb ik altijd mensen achter de hand die kunnen halen als ik een keertje laat ben... en ik weet niet of je daar voor altijd blijft werken...je kunt tegen woordig niet zomaar wisselen van kdv want er zijn lange wachtlijsten....dus ik zou ook maar eens gaan inschrijven.....is maar een tip (ik werk in de kinderopvang) succes met zoeken.....hahhaa...
@ debby ik zou dicht bij huis doen is ook leuker als hij wat ouder word en ze gaan naar de bsschool anders kent tie niemand. En je kind nog een half uur in de auto hebben zal ook niet altijd een succes zijn. Dan is een kind moe en wil die ook nog zo snel mogelijk naar huis dat is mijn mening Ik kom een half uur te laat de busschauffeur ree echt als een bejaarde waardoor ik net de trein miste grrr zometeen eindpresentatie ben best zenuwachtig
Ik vraag het nu omdat ik het kindje alvast wil inschrijven Lynn. Of bedoel je dat jij je kindje nog moet inschrijven? We hebben niemand in de buurt wonen die ons kindje zou kunnen ophalen. En voordat ons kindje naar de basisschool gaat hopen we terug te verhuizen naar IJsselstein. Waar de opa's en oma's wonen. Ik werk in stad Utrecht... ik ben bang dat ik 's ochtends mega lang bezig ben om daar te komen en dan weer op m'n werk te komen. Ik ben het wel met Rose eens... Veel succes zo trouwens Rose! Je doet het vast hartstikke goed.
ik ben suus: mijn kind gaat naar een kinderdagverblijf bij mij in de buurt.. wij hebben een kinderdagverblijf op loopafstand zitten. werk zelf op een BSO.. Ik kies voor dicht bij huis omdat pascal altijd eerder klaar is met werken dan mij en hij dan het kind op kan halen.. Ook wonen mijn ouders pascals ouders mijn broer en zus en pascals zus allemaal in cuijk.. en mijn 2 beste vriendinnen (gaby en rachel) wonen ook dichtbij het kdv.. Keuze is dus heel makkelijk voor mij Ben nu bij gaby.. mijn moeder komt mij hier zo ophalen om naar het ziekenhuis te gaan.. ik plaats vanavond een berichtje hoe het gegaan is..
als ik kinderen heb gaan ze naar een kinderdagverblijf in wijchen omdat ik daar werk.. joey is altijd later thuis dan mij dus ik zou ze altijd moeten ophalen, voor mij is dan makkelijk als ze dicht in de buurt van mijn werk zitten. ik heb wel een basisschool 5 meter van mijn huis.. dus dat is wel handig..
hihihi Ehm... ik zal eens proberen om straks (als ik thuis ben) een foto te maken. Ik dij meer uit dan dat ik echt al een buikje heb volgens mij. Maar ik vind het toch moeilijk te zien bij mezelf. Liefs
@ debby....wat leuk dat je in ijsselstein gaat wonen....er wonen een aantal mensen/familie leden van mij en ik kies voor een kdv waar ik me het prettigst bij voel....maakt me niet uit als het verder rijden is....ik wil graag dat ze goed voor mijn kindje zorgen dus afstand maakt mij nix uit!
Ik heb altijd in IJsselstein gewoond... maar er was geen huis te krijgen daar binnen mijn budget dus zijn we maar uitgeweken naar Amersfoort. Over een aantal jaren (2 a 3) hopen we een goede hypotheek te kunnen krijgen en dan gaan we weer terug naar ons stadje! Lekker dicht bij de opa's en oma's. Waar wonen ze ergens in IJsselstein? Liefs
wat leuk zeg....hihi ze wonen ergens in ijsselstein...ik weet alleen de straat en hoe je er moet komen.....sydneystraat ken je dat?
@Rose, succes! @Suus, sterkte he in 't ziekenhuis! Ik moet waarschijnlijk voor een gastouder gaan omdat ik onregelmatig werk. Mijn man is even afwachten wat voor werk hij krijgt maar als hij monteur of iets dergelijks wordt, zal hij waarschijnlijk tussen 8 en 5 werken. Wij gaan denk ik voor dicht bij huis omdat dat het handigst is. Ik werk overal en nergens. Basisschool is hier vlakbij maar onze kids gaan denk ik naar een dorp 7 km verderop. Daar zit een gereformeerde basisschool en sluit aan bij onze kerk/geloof en dan vinden wij erg belangrijk. 'k Zit alleen nog in twijfel of ik voor een gastouder dichtbij ga (er zit eentje 2 km verderop wat ik in elk geval weet) of op zoek ga naar een gelovig iemand. Onze kleine zal er gemiddeld 3 dagen per week zijn en ik vind het belangrijk als er ook aandacht aan 't geloof wordt geschonken. Maar weet niet in hoeverre je dat kunt vragen van een ongelovig iemand. Naja 'k heb nog tijd zat om daar over na te denken. Vanaf wanneer moet je een kindje inschrijven? Ben hier nog steeds niet gebeld. Verwacht het ook niet echt. Zou tot morgen moeten werken volgens mijn rooster en dan volgende week woensdag pas weer.
Ik wil het al zo snel mogelijk doen... Ik weet niet hoe dat met een gastouder gaat misschien zijn daar de wachtlijsten korter. Ik ga nu lekker naar huis! Fijne dag allemaal. Liefs Debby
Hoi All, @Suus Sterkte suuus! Vind het zo erg voor jullie! Ik hoop dat het snel weer raak is en dat dit voor jullie toch nog een super mooi jaar mag worden! @rose succes bij je presentatie! @Debby en Eva Ik heb een oud klasgenootje van mij in Ijselstein wonen! Die is daar heen verhuisd toen ik op de basisschool zat. Ik weet nog niet waar mijn kindje naar toe gaat. Ik hoop dat mijn moeder 1 of 2 wil opassen, zodat ik alsnog partime kan gaan werken! Mijn moeder is voor 99% afgekeurd, maar doet wel veel vrijwillegers werk. miss dat ze tegen die tijd nog een gaatje heeft voor onze kleine spruit! en anders miss gastouders, daar hoor je ook veel positieve dingetjes over. * Sterretje, GEFELICITEEERDD..! *