het klopt dat je toch altijd het gemiddelde moet hebben van je cycles dagen. heb nu een van 21 gehad en 1 van 26 dat is samen 23,5 afgerond 24. dan heb ik mijn banner toch goed in gevuld? Dat zou inhouden dat mijn NOD op 20 januari is? Doe ik het zo goed?
Volgens mij heb je 'm dan goed ingevuld hoor! Ik heb die van mij nu op 30 gezet omdat ik dat de vorige keer had. Normaal altijd 28 maar nu mag ik gewoon van mezelf niet te vroeg testen 'k Moet alleen ff m'n eisprong in de gaten houden maar 'k denk dat we er maar even flink op los gaan klussen deze maand. Twijfel alleen of we om de dag of elke dag moeten. Ach kijk wel waar we zin in hebben @Matta, je vroeg dat nog over opleiding voor kraamverzorgende. Je moet Verzorgende hebben maar je kunt nu ook kiezen voor verkorte opleiding van ongeveer een jaar. 'k Denk dat je dan 1 dag per week naar school gaat.
*Ik kom ff inbreken bij jullie* Sterretje ik las dat je zwanger bent. GEFELICITEERD MEID! Ik duim voor je dat alles dit keer goed gaat lopen.
@red88 tnxx, ik weet namelijk niet niet wat ik hierna wil gaan doen. wil eigeniljk nog niet werken. slecht he.. wil heel wijs worden....hahaha.. Ik ga eens even informeren of dat hier ook in de buurt is!
@red ik weet eigenlijk wel zeker, dat eht deze rond niet raak is! k heb me ei niet gevoeld en was zo kapot de laatste week dat we ook te weinig zijn wezen klussen! moet volgende cycles maar even anders..hahaha.. we hebben alleen altijd het probleem, hij wil s ochtends en ik wil s avonds! DRAMA..!
brrr het is hier zo koud.. zit al de hele tijd onder een fleece deken.. en nog heb k het koud (en ja de kachel staat aan)
@gaby heb nog net geen dekens over. wel dikke sokken en dikke trui! Was op de fiets ook al zo bar koud! blegh..
haha ik slaap s'avonds onder 2 fleece dekens.. en nog de gewone deken.. ik rij ook in de auto met handschoenen aan en de kachel op z'n hoogst. haha.. ben maar een klein beetje een koukleum..
ze zeggen dat ik erg ben! maar jij kan er veel meer van! hahaha.. ik slaap wel met sokken en 2 dekens!
nee nog steeds niet.. joey belde net die nog op zijn werk is.. kei saai.. hij is pas half 7 thuis.. dus ja.. dan nog maar even niet koken..
waarom heb ik geen zin in mijn schoolwerk! waarom heb ik al 2 uur lang word voor en nog neits getypt!
gatver blegh, mijn lief ligt op bed te slapen! Hij heeft een nachtdienst en een halve dagdienst gedraaid!nog saaier en onze kattten maken steeds ruzien..grrrr
zoo k moest heel ff gauw naar de jumbo toe.. we hadden nog een potje met groente.. en die hadden we gister al op... dus moest ff wat anders halen..
ja da kan ook.. alleen lust ik geen lasagne.. hahaha nee ik kook gewoon.. morgen eten we frietjes.. en vrijdag ga ik op mijn werk gourmetten.. een verlaat nieuwjaarsborrel..
gehehe.. altijd leuk zo'n verlaat feestje! Wij moeten vanavond nog op verjaardag, lief zijn zus is jarig! Het is wel zo makkelijk en simpel en snel! Wij hebben vrijdag ook nog een bruiloft feestje van een collega van lief.. geen zin in.. maar anders krijg je van die scheve gezichten als ik er niet bij ben!