Waarschijnlijk is er ergens een draadje los ofzo... Niet dat ik er zoveel verstand van heb. hihihi Heb je al een verlengsnoer gevonden? Ik vind t ook echt sneu voor t konijntje. Maar dat doe je zo'n beesie toch niet aan... Voorlopig blijft ie nog even bij ons dus kunnen we hem goed verwennen. Liefs
Ja ik denk het ook. Mijn vriend is ook vrij onvoorzichtig met het lostrekken van stekkers. Hij houdt de contactdoos niet tegen als hij de stekker eruit trekt, dus het zal me niks verbazen als er een draadje los ligt. Ik heb in ieder geval een verlengsnoer gevonden! Is het nog gelukt gister om een buikfoto te maken? Of niet meer aan toegekomen? (neeee ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten )
Misschien ben ik dom hoor, maar ingehouden op zijn uitkering? Dan werkt hij dus meer, maar verdient minder... Maar misschien ben ik nog niet helemaal wakker hoor
Ik heb trouwens nog twee leuke vragen voor iedereen Hoe heb je je vriend leren kennen? Speel je een instrument? Ik heb mijn vriend leren kennen op vakantie in Drenthe. Ik was toen nog met mijn ouders op vakantie. We gingen 's avonds naar TMF on Tour en daar zag ik hem lopen. Later deelde hij zijn vrienden een kauwgompje uit en toen vroeg hij of ik ook wilde (ik stond 2 meter verderop). Het was voor mij liefde op het eerste gezicht. 2 dagen later kregen we al iets en over ong 2 weken zijn we 5.5 jaar samen! Hoe bijzonder hoe zoiets kan lopen... Het bewuste kauwgompakje hangt overigens ingelijst op onze studeerkamer En ik speel piano. Nu zo'n 13 jaar waarvan ik 10 jaar les heb gehad. Onlangs hebben we de piano verhuisd naar mijn eigen huis Ik geef de pen door!
Oh wacht *nenna is opeens wakker*, hij krijgt dan het loon voor wat hij werkt gewoon uitgekeerd? Want dan maakt het uiteindelijk nog weinig verschil.. Ze willen natuurlijk niet dat je een uitkering krijgt en vervolgens een baan ernaast neemt waardoor je meer verdient dan iemand die gewoon fulltime werkt, maar weinig verdient. Maar nog, het blijft vervelend. 75% is niet veel. En de grens van het minimumloon ligt echt laag. Ik hoop voor jullie dat hij snel iets anders kan vinden, of dat hij een geschikte opleiding kan vinden waarmee hij een leuke baan krijgt!
Omdat je niet meer volledig werkloos bent krijg je ook geen volledige uitkering meer. Wanneer je 20 % werkt dan krijg je een uitkering van 80% zeg maar... Nu is het dus even afwegen of het bedrag dat hij gaat verdienen met die ene zaterdag meer is dan dat er wordt ingehouden op zijn uitkering.
Hoe heb je je vriend leren kennen? Lang verhaal :smile:... We waren op vakantie in attractiepark Slagharen waar ik een leuke jongen leerde kennen, hij werkte bij de attracties, zo hebben we nummers uitgewisseld, maar om een of andere redenen kon hij niet binden. Op de verjaardag van zijn moeder was ook zijn broer daar en had zo het nummer van mij uit zijn telefoon gehaald, en we begonnen met sms'en en na 2 weken kwam hij (helemaal uit Coevorden) naar mij toe een weekend in Zoetermeer. Hij bleef slapen, en toen kwam van het een het ander ... we waren beide verliefd op elkaar, en ik had geen gevoelens meer voor zijn broertje... Toen ik hem niet meer kon missen zijn we vlak erna (2mnd) samen gaan wonen. Zijn broertje ging wel regelmatig mee naar Zoetermeer met ons omdat hij geen verdere contacten had, hij leerde mijn zusje kennen en nu zijn hun ook 2 jaar samen. Wij inmiddels 4 1/2 jaar... Dus Ronald (broertje van Edwin) is 2 keer mijn zwager, en mijn zusje in mijn zusje en schoonzus :smile:! Speel je een instrument? Speel geen instrument.
goedemorgen zo hier weer een half uurtje naar de zonnebank geweest! heer;ijk en de medicijnen opgehaald dus de eerste duphaston zit er weer in! en nu nog om 11 uur naar therapie, en dan ff relaxe @ik heb mijn man leren kennen via een gezamelijke vriends en ik speel geen instrument, wil wel graag dwarsfluit leren spelen
@ sammie, wat apart dat je op die manier een soort van dubbel familie bent! Echt grappig @ knarboor, is dit je eerste keer duphaston? Ik heb dat ook
Ja ik denk dat hij dat loon gewoon uitgekeerd krijgt. Hij wil het zelf wel omdat hij dan gewoon 1 dag ook wat te doen heeft en zich er nuttiger door voelt. Alleen ik vind het lullig dat hij een dag gaat werken en er eigenlijk niks op verdiend. Hij is nu aan't overleggen van hoe en wat, dus wachten wel af. Hij wil waarschijnlijk een opleiding doen tot monteur montage-onderhoud. Gaat hij morgen nog achteraan. Ik heb mijn man leren kennen via funkyfish. Dat is een christelijke site en klasgenoten van mij kwamen daar wel en ik kwam daar beetje voor de fun. Raakte aan de babbel met m'n zwager en die heeft mij in contact gebracht met z'n broertje (mijn man nu dus). Waren beiden niet op zoek naar een relatie maar 't is ons eigenlijk een beetje overkomen Waren 5 januari 3 jaar samen waarvan nu een jaar en 5 maanden getrouwd. Ik speel geen muziekinstrument. Ben gewoon echt niet muzikaal.
Ik kende mijn vriend eigenlijk al heel lang... Iedereen in IJsselstein kent trouwens Daantjuh! Tijdens het stappen is hij een keer voor mij opgekomen toen een wacko ex z'n vrienden mij in elkaar wilde slaan. Hij gaf me zijn nummer voor het geval dat en ik hem de mijne... Op een gegeven moment belde hij me op of ik film kwam kijken. Maar ik dacht echt... die wil alleen maar sex. (was ook wel een beetje zo volgens mij) Dus ben niet op dat aanbod ingegaan. Later zaten mijn zus en ik in de kroeg en er was werkelijk niemand. Toen zijn we vrienden gaan bellen... bij de D aangekomen hebben we Daan gebeld, die is altijd wel in voor een biertje dachten we. En ja hoor... Hij kwam direct naar de kroeg, terwijl hij al een paar dagen aan het vissen was in een stadje verder op. Sindsdien hebben we elkaar elke dag gezien, eesrt gewoon als vrienden. We hadden allebei een heftige relatie achter de rug en absoluut geen zin om iets nieuws te beginnen. Maar ja van het een komt het ander... In het begin zeiden we altijd 'We zien wel hoe het loopt' en nu zijn we ruim 2 1/2 jaar verder! Ik speel geen instrument... mij lijkt t geweldig om saxofoon te kunnen spelen net zoals Candy Dulfer!
Heb jij last van bijwerkingen? Ik word kotsmisselijk van die duphaston.. Na 5 dagen kan ik gewoon echt niet meer en dan stop ik er meestal mee. Maar het is het enige opwekmedicijn wat niet schadelijk is mocht je zwanger zijn. Tenminste, dat zegt mijn gyn...
Jeetje debby, als ik dat zo lees heb je idd een heftige relatie achter de rug. Als je nota bene bijna in elkaar geslagen werd!
Ik heb trouwens wat foto's in mijn album gezet van mijn huisdiertjes Dus voor de nieuwsgierigen... Ik heb ook foto's die gemaakt zijn met een toestel van iets van 8 megapixel, maar die kan hij niet verkleinen via deze site. Weet iemand hoe ik die toch geschikt kan maken voor het album?
Dat was nog niet eens van die heftige relatie... Ik ging eigenlijk maar een paar weken met die gek om. Maar hij zag mij als zijn bezit en als zijn vriendin... wist even niet hoe ik het anders moest noemen dan een ex. Mijn echte ex die had een negatieve invloed op mij. Hij gebruikte drugs en was fitnesinstructeur en vond dat ik ook moest sporten en dat ik wel wat dunner mocht zijn. Daarbij was hij voor geen meter te vertrouwen maar toch leefde ik toen mijn leven voor hem. Hij heeft me door dat alles echt ziek gemaakt. Na 2 jaar een relatie te hebben gehad kon hij mij niet meer aan en stapte er tussen uit. Vervolgens is mij een relatie aangegaan met mijn zus! En wat een toeval na 2 jaar een relatie met hem was ze net zo gek als ik na die 2 jaar.