Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tsjonge, wel heftig! Zeker dat je ook word gezegd dat je dunner moet zijn enzo.. 1 ex heeft nadat het uit was gezegd "ja ik vond je eigenlijk ook wel te dik". Dat heb ik hem tot op vandaag nog niet vergeven. Zo'n gemene opmerking!

Nou, je mag nu dus maar in je handen wrijven met Daan :) En straks zijn jullie met zijn 3en!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat een leuke hond heb je!
    Wij zijn tot nu toe te weinig thuis om aan een hond te beginnen... Jammer genoeg!
    Ben zow dol op die beesies! :D

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Bah, wat kl*ten Debby!

@Nen, wat een belachelijke en lullige opmerking zeg!

Ik zit er over na te denken om op fitness te gaan. Mijn mannetje wil dat nl. ook en we kunnen 't allebei wel goed gebruiken en wat kilootjes kwijt.
    Maar 'k denk dat we maar even wachten tot we financieel wat ruimer zitten.

Hoe doe je dat als je zwanger wordt? Ga je dan door maar aangepast ofzo?

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Volgens mij kun je dat dan gewoon melden bij de instructeurs van de sportschool. Zij kunnen je programma dan aanpassen op je zwangerschap.

@ debby, het is heel leuk een hond, maar kost inderdaad veel tijd. En geld haha. Momenteel zit Lars in de pubertijd en hij sloopt werkelijk vanalles. Theedoeken, keukenschorten, het traphekje (om te voorkomen dat hij naar boven gaat..)
    Haha, hij ligt nu te dromen en hij ligt echt keihard te kwispelen. Dus vast een leuke droom ;)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ach... nu is alles toch weer goed! Ik ben alleen bang dat ik gas geef als hij voor m'n auto staat.

Ik ben nu hartstikke gelukkig en daar gaat het om!En indd ik mag in mijn handen wrijven met Daan! :D (hij is ook niet altijd de makkelijkste hoor, maar ik ook niet altijd hihihihi ;) )

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ach, zo heeft iedereen zijn of haar dingetjes toch?

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij zijn ook beide niet de gemakkelijksten en 1x in de zoveel tijd hebben we even een soort 'ontlading'. Haha...

Hoe hebben jullie de huishouding verdeeld? Wie doet wat, wie 't meeste en waarom, enzo...

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh... dat is zo lief om te zien! Mijn moeder heeft een rottweiler, maar net zo speels als een golden of labrador. Echt heel grappig om te zien.

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, mijn vriend doet bijna alles in het huishouden want ik kom daar meestal gewoon niet aan toe. Ben ong 40 uur per week bezig met school en ik werk nog 16 uur. Daarnaast ben ik degene die overdag voor de hond zorgt en dus ook steeds heen en weer moet fietsen om hem uit te laten als ik langer dan normaal van huis ben. En mijn vriend werkt alleen en heeft het op zijn werk ook niet echt zwaar, dus die regelt het huishouden. Maar ik doe uiteraard wel mee hoor. Afwassen, wassen, stofzuigen. Maar minder vaak.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ehmmm... Ik doe alles... :oops:
    Af en toe lukt het me om hem te laten stofzuigen maar vooral sinds hij zijn eigen zaak heeft doet hij eigenlijk niets meer. Ik moet wel bekennen dat hij erg druk is! Gister was bij bijv ook pas om 22.15 thuis. :(

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nen leuk joh en dat je dat pakje nog hebt :D leuke beestjes trouwens
    irii he als je hond alles sloopt mine die gaat nu sinds een week neit meer snachts de banch in heeft tie dus vanochtend een kattendrol uit de kattenbak gehaald en die op de bank gelegd iii

@sammie dat is idd een leuk verhaal, wel grappig dat je zus je schoonzus ook is lekker makkelijk hihi :D

@debby wat een klote ex maar gelukkig heb je daan ontmoet :D is je zus nu nog steeds bij hem omdat je geloof ik al eerder ahd gezegd da tje zus met je ex ging.

@red ik doe momenteel nog steed fitness is hartstikke goed voor je ook als je bevallen bent herstel je sneller. maar je moet goed naar je lichaam luisteren.

bij mij is het ook een lang verhaal. ik heb samengewoond met mijn ex en die kon heel moeilijk praten en was ook vaak aand e drugs echt een probleem geval (ook geen jongen waar ik normaal voor zou vallen) maar dacht dat ik hem wel kon helpen :S
    zijn beste vriend (destijds) woonde in papendrecht en toen ik hem leerde kennen klikte het meteen, we zijn ook met z'n alle op vakantie gegaan en veel lol gehad.
    toen we lekaar 1 jaar kende begon mijn relatie op de klippen te lopen (vreemdgaan en altijd mij beledigen) en zijn relatie was al 3 jaar niks meer maar was gewoon te laks om weg te gaan.
    toen hebben we veel aan elkaar gehad en van het een kwam het ander :D nu zijn we ook 1 jaar samen en super gek op elkaar. in het begin dacten we nog dit kunnen we neit maken maar het was te hetig dus hbben we het niet tegengehouden, daar ben ik nu heel dankbar voor. in het begin zagen we elkaar niet zo vaak vanwege de afstand maar toen ben ik daar een paar maandjes praktisch gaan wonen en daarna is hij op en neer gaan rijden bijna elke dag, nu woont hij hier voor vast :D e heeft hij hier een baan.

ik speel geen muziek instrument

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ nee , nee ik had er geen last van! van de 50 mg clomis had ik vreselijk zere tepels dus zal met 100 wel nog gekker zijn en af en toe depri gedachtes

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja dan heb je ook idd geen zin meer ;) Ik was ook om 22:30 uit mijn werk thuis. Dan ben ik echt gesloopt.

Ik heb trouwens iets genants :oops: :oops: :oops: :oops: ik had vorige week een antibioticakuur voor mijn keelontsteking. Nu is dat wel over, maar heb ik er volgens mij een schimmelinfectie aan over gehouden :oops: :oops: Heeft iemand dit wel eens gehad? En moet je dan echt met je benen wijd voor de ha? Vind ik niet zo'n geslaagd idee nu namelijk, maar ik loop er al 5 dagen mee......

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kanrboor balen meid, hopelijk is het snel raak en kun je van de echte hormonen gaan genieten haha

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Inmiddels (eigenlijk al weer sinds een tijdje) is hun relatie ook verbroken. Gelukkig! Nu hoef ik hem niet weer steeds onder ogen te komen.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ knarboor, hopelijk is het dan snel raak! Dan kun je stoppen met die vervelende pillen te slikken..

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Als dat zo is kun je vast wennen voor een evt inwendige echo ;)

En mijn mannetje was al om 7uur 's ochtend begonnen hea!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wahhhhhhhhhhhhhhhhh bedenk me trouwens dat we morgen alweer een echo hebben! :D

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, ik heb al eens inwendige echo's gehad bij de gyn. Daar kom ik nog wel overheen ;) Maar nu met die infectie is het allemaal net wat minder gunstig om met je benen wijd te moeten liggen (als je snapt wat ik bedoel...) Dus vandaar.

Jeetje wat heeft hij dan een lange dag gemaakt zeg! Een harde werker :)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38

Leeuukk! :D

Deel Deze Pagina