Ja dat begrijp ik.... Ik probeer me in zulke situaties altijd voor te houden dat ik vast niet het ergste geval ben wat ze ooit gezien hebben. hihihihi Hij is indd een harde werker! Ik ben ook echt trots op hem!
Je vroeg net toch ook of ik nog een foto van m'n buik had genomen... heb ik daar eigenlijk op gereageerd? Of vroeg iemand anders dat...? Anyways... Nog geen foto genomen want 's avonds heb ik wel een buikje maar dat telt toch eigenlijk niet. Dan is m'n buik gewoon opgezet van de hele dag enz... Wil zaterdag dus even een foto maken. Als ik nog niets of nog niet zoveel gegeten heb. Dan kan ik ook gelijk een foto plaatsen van de echo en van de vorige ook nog
12 weken alweer... je moet dan al best veel kunnen zien. Het broertje van Daan was met 12 weken al aan het duimen. Leuk hea!
Zo bijzonder! Ik heb het gezien op de beurs Bodies (die opgezette mensen). Daar hadden ze ook foetussen staan. Heel bijzar. Ik zag daar bij 9 weken al die enorm kleine vingertjes en zo'n heeeeel klein neusje.
Nen, Als je verteld wat je hebt, hoef je echt niet met je benen wijd te liggen .. Ze geven je gewoon een kuurtje mee...
Meiden, Heb al de hele dag rare steken in mijn eierstok, dus dacht laat ik maar een ovutest doen, en er is nu al een tweede streep zichtbaar. En dit na heel de ochtend 1 pakje drinken, maar wel maar 1 uur niet geplast... Hij is in het echt iets donkerder dan op de foto... Door testen of gewoon wachten.. ik temp niet meer, ik wou pas beginnen met ovutesten rond dag 16 aangezien mijn vroegste ei op dag 18 geweest is...
@Nen, gewoon even je huisarts bellen tijdens 't telefonisch spreekuur. Krijg je waarschijnlijk 3 vaginale tabletten en dan moet 't overzijn. Als 't niet over is, moet je bij je huisarts langs komen. Ik ben er ook erg gevoelig voor en zodra ik een ab-kuur krijg is 't ook weer raak. Ook moet ik er om denken dat er bij mij absoluut geen zeep in de buurt komt, dan is 't ook mis. Verder weinig last meer, maar wel 1 of 2x per jaar is 't raak. Er niet mee blijven lopen hoor! 't Gaat vanzelf nl. niet weg en 't is echt een verademing als 't weer weg is Ik doe hier ook bijna alles in huis. Behalve als ik aan't werk ben en hij thuis is, dan heeft ie pech. Afdrogen moet ie 's avonds wel even doen en soms stofzuigen, bed opmaken, was in droger stoppen of iets dergelijks. Maar 'k vind dat ie niet mag klagen
Schimmelinfectie kun je zelf heel makkelijk herkennen. Enorm veel jeuk en soort witte, kwarkachtige afscheiding.
hoi dames ik ben vandaag thuis gebleven...ik ben al twee dagen kotsmisselijk (ben dinsdag en gister wel wezen werken maar was niet zo'n succes) en 's avonds voor het slapen gaan gooi ik alles eruit...als ik maar blijf zitten, liggen gaat het wel maar zodra ik opsta begin ik al met kokhalzen/overgeven. even rustig aan doen maar dus dacht ik zo..vandaar dat ik nu op de bank/bed hang thuis...af en toe een beschuitje met kopje thee en hopen dat ik vandaag wel alles binnen houd... ik denk dat het een combi is van griep en de zwangerschap...heb ook echt kramp in mijn maag. mijn darmen steken en ik heb met vlagen barstende koppijn..en aangezien de griep ook heerst.. zo nu even bijlezen van anderhalve dag. @dreamer: jee bijna 26 grapje hoor.... mijn buik groeit niet zo heel hard nu....nog beetje zelfde als mijn vorige foto (zijn alleen mijn darmen die zich even naar boven hebben geworsteld maar goed) wel scheelt en 's ochtends en 's avonds 2cm qua omvang maar ja dat is wel redelijk normaal volgens mij. ook als je niet zwanger bent is je buik vaak 's avonds wat dikker (had ik wel althans) @suus: echt vreselijk zeg...wat zal jij tegen het weekend opzien...maar als ik het goed begrijp was er wel een vruchtje maar nu niet meer? want je ziet wel iets op die andere echo toch...wel fijn dat je een aardige man had...hoop dat het snel voorbij is met die pillen...dat jullie het een plekje kunnen geven en dat het gelukkig jullie snel weer mag komen bezoeken. @sammie: had ik al gezegd dat ik het fijn vind voor jullie dat de zwemmers goed zijn? nou ja bij deze... @sterretje: jeeee ik krijg gewoon kippenvel meid...JE BENT ZWANGER ben zoooo blij voor jullie..... @debby: als het nou bevalt dat konijn heb ik er nog wel 1 (of twee ) voor je gratis en voor niks en super lief... zo lekker op vakantie...wij gaan ook in april/mei een weekje weg...weten alleen nog niet waarheen...zaterdag even naar de vakantiebeurs om inspiratie op te doen (als ik beter ben ) kinderopvang, dat ligt eraan of er ook andere mensen naast daan en jou zijn die de kleine kunnen ophalen ingeval het bijvoorbeeld ziek is..of dat jij ziek bent, etc...je moet altijd een noodnummer van bijvoorbeeld buurvrouw, ouders weet ik veel wie je achter de hand wilt hebben opgeven...als jij of daan dan een keer niet de kleine kan halen is het wel handig als degene die je achter de hand hebt niet zo ver hoeft...snap je hem nog...of je wilt een keer samen met je ma ofzo de kleine halen..is ook wel leuk toch? moeilijke keuze he. het kind zit wel korter op het dagverblijf als je het dichter bij je werk doet maar ja of het nu een uur langer zit in de auto of op het dagverblijf...de dag is toch even lang...pfff typ ik een heel verhaal zijn er al andere die precies het zelfde zeggen nou ja weet je ook mijn mening hihi @Kristel: vervelend dat je zo emo bent...heb er gelukkig geen last van maar goed wat er niet is kan nog komen.... @desiree: tuurlijk is het goed als je de lijst invult...ook al ben je er niet vaak, je hoort er wel bij...hoop dat je snel zwanger mag zijn. @eva: hoop ook dat jij snel zwanger mag zijn....het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurt he... @red: je moet je kindje zo snel mogelijk inschrijven omdat er op sommige dagverblijven hele lange wachtlijsten zijn.. ik doe het meeste in het huishouden omdat ik vier dagen werk en vriendlief vijf dagen. wie het eerste thuis is die kookt en hij strijkt...de rest doe ik eigenlijk. behalve op dit moment...nu doet hij het meest....oh ja en hij doet mee de boodschappen maar ook pas sinds ik zwanger ben omdat hij vind dat ik niet te zwaar mag tillen..onzin maar goed ik laat hem maar...als hij daar geruster om is gaat hij toch lekker mee...vind het wel makkelijk @rose: balen dat het niet ging zoals jij het wilde..volgende keer gaat het vast beter oh sterretje heb je al een afspraak voor een echo...je mag nu vast eerder of vaker of niet? @debby(weer ): je mag je konijntje gewoon verschonen hoor maar ik doe wel handschoenen aan...deed ik ook toen ik niet zwanger was...is wel zo fris al zeg ik hetzelf...daarna gewoon goed je handen wassen dan is er niks aan de hand. spannend weer een echo morgen. @nen: Hoe heb je je vriend leren kennen? - via een vriendin van mij...we fietsen altijd met zijn drieeen naar school en zijn toen via vrienden mee naar de bios genomen...niet dat de klik bij mij al oversprong hoor maar hij deed erg zijn best...was wel lief....ben later toch voor hem gevallen Speel je een instrument? - nee ik bespeel geen instrument. www.fotoverkleinen.nl ik zou wel even langs de huisarts gaan want hoe langer je wacht hoe erger het word...een schimmel gaat niet vanzelf weg.... @sammie: doortesten....zou wel erg vroeg zijn maar je weet maar nooit... nou ik ga weer even een beschuitje eten....word weer erg misselijk...
Hmz toch maar ff bellen dan zo. Het staat ook in de bijsluiter van de antibiotica dus hij zou eigenlijk wel van mijn verhaal uit moeten gaan dat het klopt.
Gewoon zeggen dat je een schimmelinfectie hebt na je kuur en dat je er graag wat voor wilt hebben. Ik heb hier hamburger op brood gehad... oei slecht! Maar we hebben ook bijna niks meer in huis moet even wachten tot m'n loon binnen komt. Komt vandaag of morgen. M'n mannetje gaat de komende weken op zaterdag werken. Benzinekosten krijgt ie vergoed en z'n uitkering zal wel wat ingehouden worden maar hij wil het zelf. Morgen moet hij weer bellen over z'n opleiding enzo, ben benieuwd!
@bos balen meid dat je je zo voelt, bij mij lijkt het ook steeds erger te worden haha. de misselijkheid pijn aan mijn darmen. k heb hetgevoel dat mijn borsten en buik weer wat minder word. dacht trouwens net even de hartslag te hebben gehoord met de angelsounds maar wle maar echt 3 seconde ofzow en het was echt niet mijn eigen hartslag die ging veel lager. ik ga nu heb om 1 uur dat gespek duimen jullie voor me