He deborah, dat moet een moeilijke keuze zijn voor jullie! maar als het zo beter is voor jullie, dan moet je dat zeker doen! Wat je zegt, stress is ook niet alles! Hoop dat het zo wat beter mag gaan met jullie en dat jullie er snel weer aan toe zijn om tochw eer voor een beebje te gaan! Want de wens zal voor jou iig even groot blijven! Blijf je nog wel gezellig mee kletsen hier zeker?
Ja dat was zeker een moeilijke keuze, maar ik ben nu een stuk rustiger nu de keuze definitief gemaakt is. Dat is al een goed begin he. En het is hier te gezellig om te stoppen hoor. Ik blijf hier gewoon kletsen!
@Sterretje: eerlijk gezegd ben ik niet eens blij voor ze Heb verder ook niks met ze hoor, maar vind ze stom bezig. Ze wonen beide nog bij paps en mams. Net 20, zij is net ontslagen. Sja sorry, maar dan vind ik het zielig voor zo'n kindje. Maar dat zal er wel mee te maken hebben dat wij er echt supergoed overnagedacht hebben. Je kan gewoon op dag 10 beginnen met testen. Zeker gezien je cyclus verleden van 26 dagen zou ik dat echt doen. Je hebt er nog genoeg, zelfs al zou je ei op dag 22 pas komen En ja, ik weet dat het nog kan. Maar mn gevoel zegt nee en die stomme ovu test ook. Als al die rare kwalen dan ook gewoon weggaan weet ik het echt 100% zeker. Mn temp doet ook al sinds mn ei heel raar, dus daar kijk ik al niet eens meer naar. Krijg meteen weer van die gedachtes dat het nooooooit zal lukken bij ons. Ach ja, morgen schijnt de zon weer bij me en denk ik er weer anders over. @Debora: zo dat is even een beslissing zeg, zo net 2 dagen voor je ei! Ik hoop dat de rust jullie goed zal doen en dat je over een paar maandjes helemaal ontspannen weer mee kan doen aan deze zware maar leuke sport Ik heb trouwens al de hele dag zo'n verotte rugpijn onderin! En heb dat nooit. Ja 2 dagen met mn ei, maar verder echt nooit. Arme mensen die dat vaker hebben zeg.
Ik denk zelfs dat ik mijn ei vandaag gehad heb, had enorm veel krampjes en steekjes, alleen dan links en rechts, beetje vaag maar ja. Het is in ieder geval een loos ei want we hebben te lang niet geklust
wat een heftige verhalen weer, een paar maanden pauze, ruzie met schoonouders enz..... mijn diplomering was erg leuk. verder kan ik nog niet zoveel meekletsen want heb mn spiraal nog. maar lees wel mee xxx
Nou dan heb je het ook wel over de allerslechtste omstandigheden ja, Dat zijn niet de ideale omstandigheden om een kindje te krijgen! Meid, kop op, bij jullie gaat er ook echt een kindje komen hoor, het duurt gewoon ff om het allerleukste, liefste, mooiste, schattigste kindje te krijgen he! Denk dat ik gewoon dan maar op dag 10 ga beginne ja, dan zit ik altijd goed! Bedankt! Ben benieuwd wat er deze maand allemaal weer int vooruitzicht gaat komen! Nog ff gelijk een vraagje, ik heb de vorige keer op 12 dpo positeif getest, kan ik er nu vanuitgaan dat mijn lf 12 dagen is, of moet ik daarvoor bijvoorbeeld zeker 3 maanden een dezelfde aantal dagen lf hebben? @debora Nou als jullie er nu al rust van voelen dat is dat helemaal goed! @mac, fijn dat je diplomering leuk was mies! Nog even en dan is je spiraaltje er uit en kun je ook voor het echhie, spannend!
hoi mijn diplomauitreiking was erg leuk. ben nu verpleegkundige en ga in verstandelijk gehandicapten zorg werken in arnhem. wanneer is jou uitreiking? xxx
halowtjes allemaal @sterretje wat fijn dat er niks uit het onderzoek van eht vruchtje is gekomen en dat verder alles er weer goed uitzag... toch een geruststelling dan... en hopelijk ben je snel weer zwanger en zit het goed meis! @deborah wat een moeilijke maar lastige keus wel sterk van jullie dat jullie denk ik in mijn ogen dan wel even een goede beslissing maken @ kristel fijn dat je een leuke vakantie heb gehad en ga nou eens testen @diploma gehaalde meid/en Gefeliciteerd @de rest welkom en hooii
@Sterretje: op 12 dpo positief testen zegt niets over je lf. Je kan op 7 dpo al positief testen als je een vroege innesteling hebt gehad, maar dan is je lf nog geen 7 dagen. Jij weet je lf nu niet omdat je direct zwanger bent geraakt in ronde 1. Gewoon even afwachten dus Maar je kan op dpo 12 wel een test ertegenaan gooien als je dat zou willen.
Oh... Verkeerd begrepen dan Maar wil dit dus dan wel zeggen dat als ik nu op dag 12 positief heb getest, dat ik de volgende keer weer op dag 12 posi kan testen of hoeft dat dan dus niet zo te zijn, om dat de innesteling dan dus ook wel later kan zijn dan deze keer?
Sterretje, ik zeg ook dag 10. En van je luteale fase, dat kan je helaas niet zeggen, dat weet je pas als je het iedere maand bijhoudt.. het kan ook iedere maand varieƫren. Die van mij is vaak 14 dagen maar ook wel regelmatig korter. Hier vraag ik me ook veelal af of het wel zal lukken bij ons, zijn natuurlijk al een tijd bezig, maar nog niet superlang.. ronde 10 nu, maar ja, het kan ook ineens na een jaar pas raak zijn. Ik houd voor mezelf maar voor dat het kindje komt op het moment dat het het best is bij ons, en dat dat kennelijk nog niet is.. Maar Dreamer ik vind het spannend blijven bij jou, en dat van die kwalen en temp had ik laatst ook weer en wederom was het niet raak . Laten we hopen dat het bij jou wat beters betekent. Debora, vind het een goede keuze als je nu rustiger bent eronder.. En stress is ook slecht inderdaad. Ik heb momenteel ook wel veel stress en twijfel ook wat, omdat ik het erg zou vinden.. maar probeer dan wat te relaxen.. wil te graag.. hoop dat je over een tijdje weer ervoor gaat (en dat wij dan allemaal al zwanger zijn hihi). Natas hoe gaat het nu met je? Hier een depri dag, problemen op het werk en met schoonouders dan (schoonvader is een enorme bemoeial en zegt je MOET het zo doen en zo bla bla je kent het wel) terwijl het ons huis is en gewoon een akelig gevoel van binnen..
aghh desiree meissie toch.. die schoonouders ook altijd baahh :s ik heb er ook al een hoop meegemaakt.. maar meis wat ik heb geleerd is laat ze lullen en lekker laten gaan niet teveel op ingaan enz... is heel moeilijk maar je hebt er vaak jezelf mee.. met mij gaat het verder wel... gisternavond een klote nacht gehad veel gehuild ben laatste tijd eerlijk gezegd beetje depri huil veel en kan niet veel hebben.. maar dat komt wel goed... in ieder geval desiree een hele dikke knuffel van mij als je wilt praten mag het altijd! nogmaals *knuffel knuffel*
Ben blij dat die van mij 2,5 uur rijden verderop woont Ze heeft mn huis nog nooit gezien zelfs Maar snap wat je bedoeld hoor! Wat vind je man ervan dan? Heb je niet zoiets van we gaan naar de dokter en verzinnen er wel 2 maandjes bij?
Truste Mac! Nog even en je spiraaltje mag eruit! Me man en ik hebben alleen wel wat woorden over zijn ouders.. hij vindt ook wel dat ze overdrijven maar is er wat rustiger onder, ik word altijd heel snel boos Dikke knuffel terug voor jou natas.. ik vind het werkelijkwaar zo enorm klote voor jullie toen ik het las schrok ik echt enorm. En ik moet zeggen vind het ook niet raar dat je veel huilt en depri bent eerst die curretage en nu deze miskraam.. het is zo oneerlijk.. met hoeveel weken het ook gebeurt, het is hoe dan ook moeilijk en zwaar en verdrietig! Hier komt ook wel goed, moet er ff doorheen.. hoop wel dat een wondertje zich spoedig gaat aandienen.. anders word ik gek denk ik! Ik ga nu strijken, de was roept me weltrusten allemaal en rustig aan! Liefs en knuffels van mij
PS we verzinnen er ook al wat bij waarschijnlijk, gaan in sept. naar de HA als het nog niet is gelukt.. 12 rondes gehad dan, vindt dat wel genoeg want ik houd dit niet vol, ik lijd er echt geestelijk onder
is goed desiree... ik ga even wiien even afleiding zoeken en rosetje drinken dan maar nu het kan.. maandag beginnen met afvallen dus geneit er nog even van nu.... desiree meis schoonouders helaas heb je ze niet voor het uitzoeken kan er helaas grote boekdelen over schrijven maar nogmaals ik hou de eer maar aanemzelf en ga er niet teveel op in allemaal.. meis succes met de was en strijkse bleeeh :s haat het dikke knuf nogmaals!