Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @knarboor, fijn dat ze het wat beter in de gaten nu weer houden, toch wel fijn om te weten of je daadwerkelijk een ei sprong hebt !
    Mijn mannetje is nog niet overtuigd hoor
    Hij is er wel van overtuigd dat ik zwanger ben, maar kan nog niet echt blij zijn
    Hij is heel voorzichtig en wil eerst de echo zien, dat alles goeed is en dat het hartje klopt, dan kan hij pas blij zijn
    Gelukkig over 2 en halve week al een echo, dat scheelt

@debby, gelukkig geen helder bloed!
    Het kan van alles zijn waardoor het komt, probeer je niet te dryk te maken, en zoasl ik al zei, al vertrouw je het niet, gewoon bellen hoor!

@kristel, Mischien ook wel een goed idee voor mij om weer eens te gaan zwemmen, het klinkt heerlijk!

Hier gaat alles goed, voel me prima, op wat buikpijn na
    Dat vind ik best wel een beetje eng, maar ik weet ook dat het vrij normaal is, dus ik probeer me er maar niet druk om te maken
    Verder vreselijke jeuk aan mijn (.)(.) steeds, dus dat is wel irritant haha
    Oh ja ik kan ook bijna niet naar de wc, das ook wel minder, vandaag maar gelijk roosvice laxo gekocht haha

Met hoeveel weken moet je een hartje zien kloppen eigenlijk?
    ik heb met 6w6d de eerste echo, dan moet er toch al hartactie zijn?

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden

zo vanochtend zwemmers ingeleverd. 4 februari krijgen we alle uitslagen. dus ook van de zwemmers. ik vind het wel erg spannend!

hoe is het hier?

grtz suus

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Foto van mijn test staat trouwens in mijn fotoalbum!

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hij is echt posi posi hor! super hor!

ik ben ook blij dak weer een echo krijg want dan weet je precies wanneer hij springt ;) en hoop niet dak teveel bijwerkingen krijg

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mooie posi test ster! :)

Hee suusje, spannend nu het afwachten op de uitslagen!

@ dreamer, zie je erg op tegen de reis morgenochtend?

6. @ ster ow dan heb ik daar overheen gelezen. Miste je al. En ja er moet als het goed is dan al hartactie te zien zijn. Uiteraard uitzonderingen daargelaten.
    Mooie foto.

@ Knarboor nieuwe ronde nieuwe kansen. Dit wordt jouw ronde oke.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo meiden...

sorry maar ik kan jullie niet meer bijhouden op t moment, ga ook niet alles terug lezen...

k zag dat sterretje had gevraagd of ik wat minder moe ben...

@ Sterretje: ja ik ben wat minder moe, maar dat komt omdat ik al 2 dagen om 20.00 uur naar bed ga hihi... ik stort nu alweer in...
    morgenochtend weer even lekker uitslapen...

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou dan hoop ik maar dat ik geen uitzondering ben en we gewoon een mooi hartje zien tegen die tijd!

@ryanne, met hoeveel weken had jij je eerste echo?

@stephanie, nou lekker toch, lekker op tijd naar bed gaan dan hoor, dan heb je je slaap gewoon hard nodig!
    Geniet lekker van het uitslapen morgen, heerlijk heb ik ook wel zin in!

@nen ja deze is echt gewoon super positief, geen twijfel over mogelijk,dat was wel fijn ook hoor om te zien!

@knarboor, j aook fijn om dan te weten dat je zeker goed klust, dan kan het bijna niet missen!

9. owja en Rose we zijn in Bunde gegaand bij Friends.

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sterretje: zo dan heb je wel heel vroeg posi getest ;)
    Of bedoel je 14-1? :)

@Nen: nee, het is morgen puur en alleen file rijden.
    Dat lukt gelukkig wel.
    Plus dat het niet warm is buiten, dus kan lekker raampje open zetten.
    Het scheelt ook dat ik de weg precies weet en ik uit kan stappen wanneer ik zou willen.
    Hoor maandag of we naar het AMC zouden moeten.
    Vind het wel heel lief dat je ernaar vraagt meis :D

@Kristel: nee we moeten niet ver, maar randstad he ;)
    Het is hemelsbreed misschien 5 tot 10 km, maar we duiken aan het eind van de straat direct de file in en die stopt pas in de parkeergarage van het ziekenhuis :(

Spuitjes, jammieeeeee :D
    Heb ik gisteren gegeten :D

@Debby: zo das schrikken!
    Gelukkig heb je morgen je echo en ben je hopelijk weer gerust gesteld.
    En even een geruststelling van oma: je kan elke maand rond je normale ongi wat bloed verliezen, is niks ergs!
    En gezien je nu 12 weken bent zit je rond je normale ongi tijd en kan je dus idd zomaar bloed verliezen.
    Kan geen kwaad meis.

Ik ga zo lekker een klein stukje bonbonbloc nemen en dan op naar het zwembad :p

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sterretje, dat geloof ik graag ja. En nu komt er over ong 9 maanden - 4 weken gewoon een prachtig kindje op de wereld! :)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ik hoop dat het me lukt morgenochtend, meestal als ik mezelf voorneem om uit te slapen dan ben ik vroeg wakker :( maar ja we zien het wel...

Vriendinnetje van mij is trouwens precies 1 maand eerder uitgerekend als ik :D
    heb gister haar echo gezien (toen was ze 11 wkn en 6 dgn) en die is zo mooi :D ben nu zo benieuwd naar onze frummel :D

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, fijn dat het dan wel gaat. Het lijkt me vervelend voor je als je al zo zenuwachtig bent en dan ook nog eens misselijk wordt van het autorijden. Ik hoop echt echt echt voor jullie dat de uitslag supergunstig is! Geniet van je bonbonbloc en zwem ze :)

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @stephanie weet je al wanneer je je echo krijgt, of moet je na je intake bij de vk een afspraak maken daar?

@nen Ik hoop het zo, durf er eignelijk nog niet helemaal van uit te gaan eerlijk gezegd :oops:

@dreamer, haha, wat ben ik dom hihi
    Zal het maar snel veranderen!
    Zwemse zometeen, geniet er maar lekker van
    Enne nogmaals succes voor morgen he!

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sterretje, snap ook wel dat je daar nog niet vanuit durft te gaan. Zeker omdat je al eerder zo'n nare ervaring hebt gehad. Hoeveel weken was je toen eigenlijk?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @STerretje: zet maar bij je lijst van kwaaltjes: zwangerschapsdementie :)
    Begint al vroeg bij jou :)

@Nen: denk dat wanneer we echt naar het amc moeten, dat ik dan wel heel misselijk ga zijn als we daar aankomen.
    En dan de zenuwen erbij .. zie er wel tegenop.
    Dus hoop echt dat er morgen wat gevonden gaat worden zodat ik niet die extra stress krijg.
    En anders .. dan wordt het flink doorbijten voor me ;)
    Maar alles voor een beeb he!

Heb je je meds al opgehaald?
    Succes daarmee!

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    De eerste keer was ik al 12 weken en zagen we op de echo dat het niet goed was, het kidnje was met ong 9 weken gestopt met groeien en het hartje gestopt
    ik had helemaal geen bloedverlies of iets gehad, dus het kwam heel onverwachts voor ons toen

De 2de keer had ik allemaal vage testen steeds, dus toen was ik er wel wat meer op voorbereid, dat het met 5 weken mis ging

Nu wel een mooie test dus ik denk wel dat het geod zit, maar blijf toch bang dat het hartje of niet klopt, of misschien er weer later mee stopt

Er gaat gewoon vanalles door je hoofd, maar toch proberen aan de geode dingen te denken vooral
    En het is natuurlijk fijn dat we snel al een echo krijgen, dan zitten we minder lang in spanngin

2 keer een echo in 8 dagen tijd, is natuurlijk wel heel fijn!
    Dat is wel iets een gerust stelling1

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden, ik zit er ff helemaal doorheen :( We gingen nadat ik mijn meds had gehaald even boodschappen doen. Toen dachten we : laten we even langs het oude huis rijden (ook in de stad) om te kijken of er nog post ligt voor ons (we zijn 8 maanden geleden verhuisd).
    Blijkt dus dat er daar een herhaling van een rekening binnen was gekomen (waarvan ik dacht dat ik em had betaald) plus allerlei aanmaningen en uiteindelijk incassobrieven! Die laatste was van half december en daar stond in dat als ik niet binnen 3 dagen had betaald, ik een dagvaarding kan verwachten. Ik zit nu dus echt enorm in de stress. Het is een rekening die ik dus al dacht betaald te hebben, van een instantie waar ik nu niets meer mee te maken heb. Dus ik heb daarvoor ook nooit mijn adres gewijzigd...
    Bah de tranen zitten me echt heel hoog. Ik ben hier zo van geschrokken! Nu moet ik daar morgen vanalles voor gaan regelen en die mensen denken natuurlijk dat ik een dikke smoes ophang, maar ik was me écht van geen kwaad bewust :(

Sorry dat het ff een ego bericht is, maar moest dit even kwijt...

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, wil je mijn NOD verplaatsen naar 9 feb? Ik mag hopen dat ik dan niet ongi word, want dat is mijn verjaardag! Misschien krijg ik wel een heel bijzonder cadeautje....

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje!
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje!
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009
    04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009
    18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009
    23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009
    08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009
    11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje
    12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009
    21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009
    14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009

NOD lijst

December

27: Gaby1986, 8e ronde

Januari

03: Knarboor, 2e ronde met Clomid
    20: Matta1986, 1e ronde
    25: Dreamer83, 9e ronde
    25: Evamariah
    28: Agneta, 1e eigen ei na 4 rondes Clomid

Februari

09: Nen87, 4e ronde
    09: Red88, 4e ronde
    12: Sammie88, 7e ronde
    25: Desiree1986, 18e ronde, 1e IVF

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

Deel Deze Pagina