Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Zolang jij kan bewijzen dat jij 8 maanden gelezen verhuisd bent en dus die rekeningen niet ontvangen hebt is er niks aan de hand hoor meis!
    Is het een officiele instantie?
    Zo ja, dan is het nog hun eigen domme fout ook.
    Maar meis, gewoon morgen bellen en rustig uitleggen dat je al 8 maanden geleden verhuisd bent en je vandaag van de nieuwe bewoners deze post kreeg.
    Dan is er vast wel iets te regelen hoor!
    Zij zitten ook niet te wachten op een gang naar de rechter ;)
    *knuff*

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @nen he wat naar zeg!
    ik zou morgne maar gelijk bellen asl ik jou was, want dit klinkt niet goed nee!
    Ik hoop dat het allemaal geod komt!

@dreamer, zou je bij mijn de 23ste willen veranderen in de 22ste?
    scheelt toch weer een dag ;)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik heb 1.5 jaar geleden stage gelopen in het ziekenhuis hier. Maar toen stopte ik met mijn opleiding en wilden zij 90% van de stagevergoeding terug, omdat ze me een paar dagen hadden ziekgemeld om mij te laten beslissen wat ik wilde doen. Maar ik heb dus brieven van een incassobureau. Dus ik moet dan het incassobureau bellen he?
    Ik heb een kopie van de koopakte dus kan het laten zien dat ik al lang ben verhuisd. En anders bellen ze de woningbouw van mijn oude huis maar op. Hopelijk gaan ze ermee akkoord. Ze brengen namelijk wel 37 euro incassokosten in rekening.

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik ben er ook weer..
    kan iemand even een korte samenvatting maken.. van ongveer 13 pagina's haha.. das een beetje veel om bij te lezen..

volgens mij ga ik nu eindelijk ongesteld worden morgen ofzo.. heb vandaag een klein beetje oud bloed verloren..dus..

5. gaby1986

vandaag op t werk was t echt niet leuk.. ik moest invallen in ravenstein.. hebben ze mij (invalskracht) en een uitzendkracht op een groep gezet.. dat gaat toch niet.. ik ken de kinderen nouwelijks.. en die uitzendkracht al helemaal niet..heb vandaag echt niet lekker gewerkt.. heb er gewoon hoofdpijn van..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Sterretje: ik heb a.s. dinsdag alleen de het intakegesprek bij de Vk, dan gaan we ook een afspraak plannen voor de echo... die krijg ik dan 2 weken later zei ze en dan op maandagavond...
    dus ik denk dat ik op 2 februari mijn eerste echo krijg....

aan de ene kant zou ik 'm graag eerder willen om mijn onzekerheid aan de kant te kunnen zetten

maar aan de andere kant zou ik ook weer een weekje extra willen wachten omdat je dan een heel mooi beeld hebt van je kindje....

maar als ik mag kiezen of eerder of later, wordt het toch echt EERDER, wil van die onzekerheid af of het hartje wel klopt....
    en dan laat ik met 14 weken ofzo nog wel een echo maken bij een echobureau....

7. gaby1986

ik ga er ook weer meteen vandoor.. zo ff douchen en op de bank hangen.. heb ook buikpijn nu... blegh.. maar ja.

fijne avond.

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @gaby, toch fijn dat ej eindelijk ongi gaat wordne, dan kun ej door met een volgende ronde
    Nou je werk is niet echt handig nee, dat is niet makkelijk werken met 2 mensen die allebei de kids niet kennen...
    Slaap lekker alvast voor straks!

@stephanie, duurt lang dan he, dat wachten!
    Maar si wel leuk, dan hebben we op de zelfde dag de echo!
    Kunnen we samen naar 2 februari toe leven!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    oh bah... ik wil ook nog even klagen:

ik kwam er vandaag achter dat ik deze maand mijn loon wat later krijg omdat mijn baas op vakantie is, nu ben ik een beetje enthousiast geweest met shoppen voor de beeb en abbo's wat allemaal in januari wordt afgetrokken :( en staat er dus niet zo heel erg veel geld meer op de rekening (er staat nog wel iets op waar we het nog wel mee redden hoor) en er staat nog zat geld op de spaarrekening, maar daar wil ik niet aankomen omdat het laatste weekend van januari onze nieuwe meubels komen, en daar nog een gedeelte van betaald moet worden....

pfff wordt er even helemaal gek van, uiteindelijk lukt het allemaal wel maar ga er wel van stressen...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Ow sterretje :D dat is ook wel heel erg leuk :D kunnen we elkaar erdoor heen slepen hihi....

moet jij smorgens of savonds?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ik moet smorgens, om kwart over 9 al, dus lekker vroeg!
    Zit er over te denken om die dag vrij te nemen, maar dat weet ik nog niet zeker

Maar bij jou is het al zeker dat het de 2de is je weet alleen het tijdstip dan nog niet?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Nee het is nog niet zeker dat het de 2e is, de VK zei dat ik met 8 weken het intake gesprek kreeg en met 10 weken de eerste echo... echo's worden daar altijd op maandagavond gemaakt dus ik dacht 2 weken na het intakegesprek en dan op maandagavond --> dan is het 2 februari :D maar misschien kan ik wel een weekje eerder terecht, of moet ik nog een week langer wachten omdat het al vol is ofzo....

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Hey ster,

Mooie positieve test!

Wij komen net terug van de Stad (Hardenberg) en waren de C&A in gelopen was uitverkoop.
    Heb 3 nieuwe broeken gekocht, en ze hadden heel vele pooh kleding afgeprijsd zat even in de wolken toen ik het in mijn handen had, maar heb het laten hangen en na afrekenen gauw weer de winkel uit gelopen ;)...
    Duur was het niet, 2 euro voor een rompertje en 3 voor een boxpakje...

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Lekker geshopt dus sammie!
    Kun je er weer even tegen aan!

Moeilijk is dat dan he, dan zie je vanalles, en dan moet je het toch laten hangen
    Wel goed dat je het niet gekocht hebt denk ik hoor
    Anders doe je je zelf er alleen maar pijn mee denk ik
    En straks heb je nog 8 maanden de tijd om vanalles te shoppen voor jullie beebje!

@stephanie, nou nog even afwachten dan, maar zou wel leuk zijn asl jou echo ook de 2de is hoor!

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    [/color

16. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik wil eigenlijk ook heel graag weer wat kopen ofzo. Soms heb ik dat gewoon even nodig.

@Nen, rot joh! Gewoon ff achteraan bellen. Ik heb 't ook x gehad van rekening die ik blijkbaar kwijt was geraakt en ik heb nooit een aanmaning gezien.
    Hou je trouwens wel rekening mee dat je vriend mogelijk ook een schimmelinfectie kan hebben? Zodat je elkaar tenminste niet blijft besmetten.

Mijn loon is binnen en gelukkig viel 't erg mee. Al moest m'n man z'n bril gehaald en betaald worden en 500euro aan rekeningen betaald, dan gaat 't hard!
    Z'n uitzendbureau belde vandaag dat ze een vacature hadden maar blijkt om een bedrijf te gaan waar hij vroeger ooit 2 dagen is geweest en kwaad weg is gegaan dus dat is niet zo'n succes.
    Morgen moet hij bellen over eventuele opleiding, ben benieuwd!

Waren laat hier, moesten nog naar Groningen. Net chinees gegeten. Zal zo 's ff bak fruit maken, heb ik wel zin in!

@Matta, ik heb in Drachten op school gezeten. 'k Hoorde op nieuws dat er juist wel veel werk is in 't onderwijs (en de zorg).

Voor de rest ben ik alles alweer vergeten... Sorry!

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @knarboor, echt waar meis, dat is toevallig hihi!
    Nou dat moet een goede dag worden zeg!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    even een vraagje hé:

je krijgt normaal gezien toch maar 2 echo's?
    de 1e echo (termijnecho) en de 20 weken echo?

19. gaby1986

hey ben er nog heel ff... mijn vriend wilt ff zijn spelletje afmaken op de laptop..

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Normaal krijg je met 12 weken een echo, en dan een met de 20 weken ja dat klopt

Als je een mk hebt gehad, of buitengewoon iets, krijg je vaak wat eerder dan die 12 weken nog een extra echo

Natuurlijk kun je zelf altijd wel extra echos; laten maken

Share This Page