Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje, daar ben ik inderdaad naar aan het kijken, wil een echo laten maken met een week of 14... dan kan je het kindje nog helemaal in beeld krijgen en dan is het wel al een heel kindje om het zo maar even te zeggen....

heb even gekeken en de goedkoopste hier in de buurt is 55 euro, je krijgt dan 6 foto's mee (2d echo) en voor 15 euro extra heb je er de DVD bij....

wat zouden jullie doen?

2. @ ster ik had met 7.3 weken een echo en met 9.5 weken. Met 11.6 weken hebben we zo'n pretecho laten maken bij zo'n buro. Dit kostte 30 euro. Toen de nekplooimeting en vorige week nog een echo gehad in het zh en nu pas weer met 20 weken

3. @ stephanie zo'n pretecho is superleuk. Die mensen nemen zo de tijd voor je en late je alles zien. Kunnen er veel over vertellen en maken hele mooie foto's (in het zh gaat het allemaal zo snel)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: waarom heb jij al zoveel echo's gehad, als ik vragen mag?

enne ik zit er idd heel hard over te denken om een pretecho te laten maken, maar zie dat jij maar 30 euro betaald hebt, dat scheelt nogal met die 50€ hier..... waar heb jij het laten doen?

1e echo heb ik bij de echoscopiste bij de VK dus geen gedoe in het ziekenhuis...

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben nu echt weg.. joey's spelletje is af..

fijne avond...

6. @ Stephanie ik heb een miskraam gehad met 7 weken waar ze met 10 weken pas achterkwamen. Daarnaast heb ik Pco en zwanger geworden met medicijnen. Dan houden ze je extra goed in de gaten. De kans op een mk is ook groter door de medicijnen.
    Maar nu houdt dat op helaas, moet k geduld hebben tot 19 februari.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    oke vandaar...

dat is ook nog maar een paar daagjes :D

ik ben er weg van meiden...

fijne avond...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: jee dat is schrikken..gelukkig heb je morgen een echo en gaat je kindje gewoon zwaaien naar je..:)

@dreamer: jee ik duim voor jullie hoor....spannend spannend spannend morgen..

@suus: ook voor jou spannend...hopen dat de zwemmers flink zullen zwemmen.

@nen: geen stress meid...komt allemaal wel goed

ik voel me al iets beter..verse kippensoep van moeders heeft goed geholpen en is binnengebleven...(hij was wel erg zout en had vorige keer wel een beetje hoge bloeddruk dus ga er nu maar rustig aan mee doen) heb ook nog ff sinasappels gegeten en manderijnen dus de vitamines zitten er ook weer in.

ga nu de laptop weer afgeven want vriendlief zoekt een nieuwe videocamera....wil hij voor 1 augustus in huis hebben...heb hem gezegt onder voorwaarde dat hij mijn doos er niet mee gaat filmen tijdens de bevalling..... :)

misschien tot zo en anders tot morgen

ps gaby: moet je klacht voor indienen hoor...mag echt niet samen met een uitzendkracht...hadden ze geen vaste leidster van een andere groep erbij kunnen zetten en jou of de uitzendkracht op de andere groep met nog een vaste leidster...nou ik zou er wel wat van gaan zeggen...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    He meiden,

we gingen net snel ff de hond douchen. Ga nu de laptop afsluiten. Ik zit er doorheen voor vandaag dus we gaan nog ff gtst kijken (nemen we altijd op) en dan vroeg op bed. Dan ben ik morgen fit genoeg om tegelijk met mijn vriend op te staan (half 6!) en om mijn schoolwerk af te maken etc..

Fijne avond!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne waarom al zo vroeg een pretecho de meeste mensen laten dat toch pas bij 20 weken doen? heb je een foto daarvan?

slaap lekker all

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne oh sorry geloof dat het die in je album is toch? echt heel mooi en voor 30 euro zeker de moeite waard, waar heb je dat laten doen?

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

vandaag nog ff de hele dag werken en dan een velaat nieuwjaarsborrel op mijn werk.

ongi nog niet helemaal doorgebroken... :(
    maar verlies nog wel beetje oud bloed.. dus t is wel onderweg..

bos: ik ga er vandaag ook iets van zeggen.. heb gister echt niet lekker gewerkt..we lagen ook al om 21.15 op bed gister.. k was helemaal kapot..

fijne dag allemaal..

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Gaby,

Hop dat nu eindelijk je ongi komt!

Hier werd ik vanochtend met een bloedneus wakker en ben ineens onwijs verkouden..:(
    En me hoofdpijn wil ook niet weg gaan, heb het alweer sinds dinsdag..

Straks om 08.00 komt er een bedrijf onze gasbeton vloer egaliseren, er waren namelijk onwijze gaten ontstaan (woon in een flat)...
    En daarna even over de markt hier bij ons in het Centrum...

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer en Dreamerman,

Succes vandaag!

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede morgen

dreaer ik wens jullie veel succes vandaag en dat je maar positief thuis mag komen

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Thanx voor je geruststelling meid!
    Ik bedacht me indd ook al dat het wel verdacht veel in de buurt komt van m'n normale ongi dag. hihihi En ik had ook een beetje rugpijn van te voren zoals ik bij m'n ongi heb.
    We zullen het vanmiddag zeker weten. Maar het was een kleine bloeding dus dat stelt me ook al gerust. :)
    Hoe was het zwemmen?
    Ik bedenk me ineens dat mijn zus het ook heerlijk vind om te zwemmen, misschien ga ik haar wel vragen om met mij mee te gaan. :)
    Is je bon bon block al op?
    Succes vandaag meid!

@ Nen: Van geld kun je behoorlijk in de zenuwen zitten hè?
    Ik hoop dat het mee valt voor je en dat ze er toch een beetje begrip voor hebben. Heb je wel nagekeken of je het niet toch betaald hebt?
    Want het kan natuurlijk ook zijn dat zij een foutje hebben gemaakt.
    Gaat het om een groot bedrag? of valt dat gelukkig wel mee... Nou succes met het regelen enz.

@ Red: Vandaag kan je man bellen voor die opleiding he?
    Ben echt benieuwd! Hoop dat hij het leuk gaat vinden en een leuke vaste baan kan vinden. :)

@ Bos: Ik hoop ook dat ons kindje lekker beweegelijk is! En dat we hem
    vanmiddag lekker aan het zwaaien en spartelen is. ;)
    Hoe voel je je vandaag?

@ pretecho... Weet iemand hoe duur een 3d pretecho is? Een collega van mij had het over een bedrag van 600,- ...
    Is dat echt zo? Kan het me niet voorstellen namelijk.

@ All: Gisteravond heb ik lekker rustig aan gedaan... door de schrik was ik
    erg moe. Vanacht gedroomd over dat ik borstvoeding aan het geven was aan een prachtig
    beebje! :) Zwijmel zwijmel....
    Vandaag moet ik erg veel doen op mijn werk. Alleen moet ik wel wachten tot mijn baas er is.
    Hij moet nog heel wat aanleveren namelijk. :(
    Ik verwacht hem over een half uur dus dan ga ik hem gelijk achter z'n broek aan zitten!
    Verder voel ik me uitstekend! :D

17. Bij echocentrum het lichtpunt in Nuth.
    Ff googlen dan kom je de site tegen.

Voor de rest goedemorgen!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, fijn dat je ongi nu toch komt. Ik begrijp dat je natuurlijk liever iets anders had gezien, maar nu weet je tenminste dat alles nog 'werkt' en heb je de volgende ronde hopelijk gewoon weer een normale cyclus!

@ sam, wat vervelend dat je al zoveel dagen hoofdpijn hebt! Ik hoop voor je dat het snel over gaat.

@ debby, 600 euro? Volgens mij koop je daar zo'n apparaat voor haha. Ik zag ergens op een site dat je met foto's en een dvd erbij zo rond de 100 euro kwijt was. Maar dat verschilt vast ook nog per praktijk.

@ dreamer, je zult het nu niet lezen, maar ik denk aan jullie! Ik hoop echt dat jullie met een supergoede uitslag terugkomen!

@ all, die capsule van gister is echt een drama. Wat een smerig spul zeg! Er zit nota bene witte vaseline en paraffine in. Wie bedenkt het om zoiets in een capsule te doen voor "daar beneden"?! Heb nu echt zo'n blaasontsteking gevoel. Lijkt wel alsof het een het ander weer veroorzaakt. Dus ik zit nu flink aan de thee (heb glazen van een 0.5 liter) en moet maar veel gaan plassen vandaag. Ik zal ook niet zoveel kletsen, want ik moet echt hard doorwerken aan mijn portfolio. Er staat nog bijna niks op papier en hij moet vandaag ingeleverd worden. Nu scheelt het dat ik het beste kan werken onder druk haha. Maar tot straks dus!

Liefs

19. @ nen veel succes vandaag en dat je het maar snel af hebt..

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tnx Ryanne!

Deel Deze Pagina