@Nen: gewoon dat blad mailen dat je wat krijgt wat je niet aangevraagd hebt en er geen behoefte aan hebt ook. Zo kreeg ik laatst een rekening van readers digest. Rot op, wat moet ik met die zooi Dus gemaild en kreeg netjes een sorry. Hoop dat het met de incasso afloopt met een sisser meis! En balen van de wasmachine, dat komt altijd ongelegen!
@ Nen: Jeetje! En dan komt ook echt alles tegelijk hea?!?! bah bah! Hopelijk nemen zij de incassokosten voor hun rekening. Scheelt toch weer. @ Red: Wit/ oranje is ook een leuk idee zeg! Lekker zonnig! Hmmmm.... dat brengt me weer op wat ideetjes.
Die vrouw van dat blad klonk niet blij met wat ze hoorde. Die begon gelijk over bureau wat dat waarschijnlijk heeft gedaan. Er werd namelijk gebeld door studenten die targets moesten halen en die hebben dus ten onrechte abonnementen aangevraagd. Maar ik mocht de brief als niet verzonden beschouwen en het werd stopgezet. Nu ff verder aan mijn portfolio en vanmiddag op zoek naar een nieuwe wasmachine... Leuk idee trouwens om de naam van het kindje op het ledikantje te verven!
goedemorgen dames @nen oh minder meid hopelijk zet het niet door, blaasontsteking is echt rot. wij willen trouwesn wel het geslacht weten, heeel graag zelfs hihi, en dnek dat we het wel gaan delen met iedereen behalve de naam natuurlijk nog niet hihi @debby wat een leuke droom zeg. @dreamer ik hoop echt dat ze zaadjes vinden. ik dun het jullie zo @kristel oh weer pijn aan je bil straks hihi. leuk dat je al zo snel een pretecho krijgt is dat dan zo grijs (3d) of dat geel/oranje (4d) toch? @ryanne dat heb ik dus ook haha ik weet geen jongens naam irri is dat he.. dus als we te horen krijgen dat het een jongen word moeten we nog hard gaan nadenken haha @bos is altijd wel fijn als je er een goed gevoel bij hebt aan wie je je dieren geeft ik ga nu echt mijn werkstuk afmaken en vandaag op de post doen anders heb ik een dik probleem. ik had ister tijdens het lachen opeens krampen in mijn buikspiern/banden en duurde echt lang voordat de pijn beetje weg was, schrok er wel van want je dnekt meteen aan je baarmoeder enzow.. hopelijk was het niks ersntigs en komt het allemaal gewoon door het groeien
Grrrrrr..... Ik had een heel mooi kamertje gezien op een site (voor de bekleding/assesoires enzo) maar nu bestaat dat blijkbaar niet meer! Eerst in de winkels al niet meer en nu ook op de site waar 't weg komt niet meer. Bah! Komen natuurlijk weer nieuwe dingen voor in de plaats. www.anel.nl Daar staan wel leuke dingen op, alleen net die ene gaat er uit natuurlijk. Zo, ik heb m'n frustratie er even uitgegooid! @Bos wat goed dat je dat los van elkaar kunt zien! Wij kiezen er niet voor om onze ouders op te laten passen. Mijn schoonmoeder kan het lichamelijk niet aan (hersenbloeding en borstkanker gehad en sinds die tijd is ze niet meer de oude maar ze redt zichzelf gelukkig nog wel) en 't is een schat van een mens maar 'k denk dat we qua opvoeding niet op 1 lijn zitten. Met mijn ouders kan ik niet door 1 deur. En ook probleem wat betreft opvoeding en ik ben heel streng gelovig opgegroeid en ik wil mijn kids gewoon op een andere manier opvoeden. @Nen, wat vervelend joh! Alles komt dan tegelijk he!
@red: balen dat het nu niet meer bestaat....hopenlijk vind je tegen die tijd een hele leuke nieuwe.. wij kiezen er juist voor om de ouders te laten oppassen omdat ik vind dat de kwaliteit in de kinderopvang achteruit gaat en mijn kinderen altijd nog naar een peuterspeelzaal kan brengen als ik vind dat ze dat nodig hebben. en mijn schoonouders wonen in een dorp waar ze met vriendjes kunnen spelen en mijn ouders hebben buren met kinderen en kleinkinderen en ik wil nog broertjes en zusjes maken dus dat komt vast goed....
Leuke site Red! Dat was indd een mooie droom Rose, ik voelde me in mijn droom ook echt intens gelukkig!
dreamer heel veel succes ik duim ontzettend hard voor je! enne als je wilt verven...................ik heb nog zat wat geverfd moet worden
hallo dames.. ik ben er weer.. ! heb de kindjes van rachel hier.. moet een dagje oppassen... Heb niet helemaal bijgelezen geen tijd voor Dreamer: hoop gewoon dat de uitslag goed is! zou een heleboel schelen.. ga voor je duimen.. @debby: wanneer had je die echo? las iets van bloedverlies.. @de rest: hoe is het met jullie
@suus: jee dat jij je banner nog hebt staan...vind je het niet confronterend.. heb je een beetje afleiding gevonden op je werk gister...
Ja, klopt Nen. In 't blauw hebben ze 't nog wel. Dreamer, je bent welkom hier! Ons hele huis moet nog dus ga je gang! Haha, 'k denk dat ik straks maar heel hard en veel ga werken zodat we ons huis ook een keer kunnen opknappen. Het lijkt mij makkelijker om een vreemde op je kindje te laten passen waar je afspraken mee maakt van hoe en wat dan een familielid. Maar dat is misschien persoonlijk. Wij moeten sowieso kiezen voor een gastouder ivm mijn werk. Mijn man heeft net gebeld voor een opleiding. Ze gaan op zoek naar een bedrijf voor hem. Hij kan dan een dag meelopen om te kijken of het idd iets is wat hij wil en dan wordt het allemaal in gang gezet. Ben benieuwd hoe snel 't gaat en hoop dat 't is wat hij wil.
Vriendlief is thuis. Ik ga nog ff doorwerken aan mijn portfolio zodat we zo nog tijd hebben om op zoek te gaan naar een nieuwe wasmachine! Vanavond ga ik naar een theatervoorstelling en morgen moet ik werken, dus ik ben er denk ik zondag pas weer.. Doeeg meiden!
Ik heb vandaag m'n echo... Gisteravond heb ik bloedverlies gehad. T was meer dan de vorige keer dus schrok wel. Gelukkig hield het direct weer op.
Dreamer, We gaan natuurlijk hopen en duimen op een goede uitslag, maar mocht er nu maar een paar gevonden worden, worden die dan meteen bewaard? Straks om 14.00 afspraak bij de kapper, mocht wel weer eens gebeuren ..
Ik heb werkelijk geen idee of ze die dan bewaren. Volgens mij niet, maar misschien ook wel. Ik ga er niet vanuit dat er zaadjes gevonden worden, dus heb er verder niet naar gevraagd. Ik weet alleen dat wanneer er zaad gevonden wordt, dat ze dan meteen kijken of het IUI, IVF of ICSI kwaliteit is.