er zit niks anders op als afwachten schat....snap wel dat je je zorgen maakt alleen heeft het nu weinig zin. bloed geven is vier keer per jaar....en er zijn mensen die het doen om van hun angst af te komen hoor...de vrouw van de bloedbank zei het zelf...
@ Dreamer: maak je niet te druk door een verhaal van een ander, iedereen is anders en zit anders in elkaar.... hou je daar maar aan vast! het hoeft niet zo te zijn dat het bij jullie hetzelfde is als bij hun. @ All: ik ben er weg van, we gaan lekker pannekoeken eten bij mijn mama... doei doei
@dreamer: vind het ook wel fijn als ik bij roze blijf staan.. dan is het niet zo of ik nooit zwanger geweest ben.. dat wil ik niet Weet alleen niet zo goed hoe ik straks mij nieuwe cyclus moet gaan tellen.. tellen vanaf de dag van de miskraam.. Doet een miskraam heel veel pijn.. krijg je dan een soort van weeen.. ben best bang voor vannacht
@Gaby: ehh ja het maakt geluid ja. Als je goed luisterd hoor je dus je bloed dat buisje in spuiten. Daarom wil ik altijd dat er gepraat wordt @Dees: niet eerlijk he meis Maar vanaf eind deze maand hebben jullie weer 20% kans hoor! En de eerste keer gaat het gewoon goed Gaan we keihard voor duimen met zn allen!
dames is debby al terug van de vk.....ben zo benieuwd.... moest er nou nog iemand voor een echo vandaag?
Ik heb Dessa op hyves.. msn zit ik eigenlijk niet zoveel op ik weet toch niet waar ik het dan over moet hebben. En dan gaan er altijd allemaal mensen lullen waar ik geen zin in heb Iemand natasssie trouwens nog wel eens gezien? Ik kan haar nergens meer vinden.. echt raar @ suus miskraam voelt meer als erge ongikrampen niet als weeën.. al heb ik nog nooit weeën gehad.. met dit aantal weken een miskraam hoeft er minder uit.
bos: z emoest geloof ik om 5 uur ofnie.. zal ook wel een beetje uilopen allemaal.. zoals gewoonlijk..
natassie zit ook op msn...het gaat allemaal goed met haar en ze krijgen weer een meisje....ze is nu over de helft (volgens mij een week of 24...) dessa zit ook niet zo vaak op msn hoor....heb ze toevallig vandaag nog gesproken.
is iedereen plotseling weg... ik moet over een half uur weg.. maar blijf nu nog ff hier.. omdat ik wil weten of de echo van debby goed is..