ja en jij! Lijkt me zooo spannend, de reactie van je ouders, zus, broer, schoonfamilie, eigen familie! Ik weet zeker dat 1 van mijn tantes gaat huilen.. dat is mijn lievelings tante!
mijn moeder en stiefvader wosten het eigenlijk vrijwel meteen (naja mijn moeder en die heeft het weer aan hem verteld) en daardoor hebben we hun gewoon een rompertje gegeven met kerst met i love oma/opa erop... mijn schoonouders hebben we het verteld door middel van een gedichtje en allebei een mok met daarop oma/opa is een kanjer... danny hier is ook niet zo'n lezer.... en hij denkt dat hij het allemaal wel weet dus dat het boekje niet nodig is
ik ben er vandoor meiden, ga zo lekker mijn bed in denk ik... kan het allemaal ff niet meer hebben... tot morgen.
slaaap lekker steph! tot morgen! klaagbericht: mijn internet is aan het ouwehoeren! wordt er helemaal gek van! heb nieuw internet besteld!
h meiden zo hier is manlief ook boven bert aan het kijken en ik beneden wie ben ik hahahah gezellig hey zo hier ister ook ff lingerie ingeslagen was 70 procent korting bij hunkemoller dus had 2 bhs en 6 strings voor 30 euro! normaal 103 euro en kreeg nog 10tje member korting ook, beter toch vanmiddag een nieuwe video camera gekocht zegt manlief, ga ik je buikje mee filmen als het zover is lief!
@Mac: wat gaaf, een jongetje Gefeliciteerd @Suus: lijkt me heel moeilijk die pillen inbrengen. Maar je gevoel is normaal hoor. Voel je daar maar niet schuldig om! *knuff* @Debby: fijn dat de echo goed was @Rose: met de angelsound het hartje gehoord? Wat vroeg al zeg! Wat gaaf Heb je een hartslagmeter erop? @Step: is ze in de pubertijd? (zo rond de 9 maanden?) Zo ja, dan is het met een jaar wel over vaak. Onze hond knaagde in zn pubertijd ook alles kapot. @Kristel: zegguhh .. wil je niet die megatenten als oma dingen bestempelen Ik draag die dingen niet hoor @Bos: fijn dat je niet misselijk bent geworden! En luxe hoor, naar Portugal Doe maar begin mei dan, met april is Agneta al weg. Laat me niet alleen En met handschoenen aan mag je gewoon de kattenbak verschonen hoor. Zeker als het een binnenkat is Hier staat Bert ook op, vind ik wel humor hoor
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 van een prinsje! 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 10 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 27 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 08 dec Bos, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 augustus 2009 11 dec Suus1987, 9e ronde ZWANGER, Vlindertje 12 dec Rose, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 augustus 2009 21 dec Stephanie87, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 30 augustus 2009 14 jan Sterretje08, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 september 2009 NOD lijst Januari 03: Knarboor, 2e ronde met Clomid 20: Matta1986, 1e ronde 25: Dreamer83, 9e ronde 25: Evamariah 28: Agneta, 1e eigen ei na 4 rondes Clomid Februari 09: Nen87, 4e ronde 09: Red88, 4e ronde 12: Sammie88, 7e ronde 15: Gaby1986, 9e ronde 25: Desiree1986, 18e ronde, 1e IVF Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
ben er nog heel ff... @ Dreamer: ze is inderdaad nu 8 maanden maar ze doet dit al een hele tijd... en het maakt niet uit of ze nu lang of kort alleen is... als ik 10 minuten boven de was aan het ophangen ben dan begint ze al....
Ze kunnen vanaf 6 maanden gaan puberen, dus kan gewoon daardoor komen hoor. Heb je de dierenarts er al over gevraagd?
@matta: hoe wij het verteld hebben...kijk maar in mijn album naar de champagenflessen. @dreamer: toppie het is een binnenkat...helaas gaan we een paar dagen van april en een paar dagen van mij euh mei 8) ...je mag wel mee mijn schoonzusje en zwager gaan ook mee als je dat geen probleem vind. @knarboor: gezellig zo de ene boven en de ander beneden. vind wie ben ik echt zooooo niks aan (komt door patty brard...vind het een verschrikkelijk mens) meiden die weg gaan fijne avond en slaap lekker.. meiden die blijven....goed zo want anders voel ik me zooo eenzaam.. iemand nog een tip voor een leuk mobieltje.
pfff de pagina doet steeds raar...elke keer geeft hij aan. oeps deze link is niet gevodnen ofzo...heb geen zin meer in de computer....word weer beetje misselijk en heb last van mijn darmen dus ga bankhangen en zo naar bed.. fijne avond en tot morgen.
hier ben ik heel even.. ik ga zo op de bank hangen.. nemen 1 maand pauze omdat het anders niet goed kan zijn voor het kindje.. denk dat ik deze maand nog geen ovutesten doe.. maar alleen doe tempen.. Klopt dat dat het nu slecht kan zijn voor het kindje als we gelijk weer opnieuw beginnen..
Ligt aan de site Bos, ik heb t ook namelijk. Balen dat je misselijk wordt, misschien toch iets teveel gedaan vandaag. Hoop dat het snel afzakt meis! *duikt de koffer van Bos in* @Rose: die heb ik ook in de kast liggen, maar geen tijd om te kijken telkens